środa, 21 maja 2014

Suknia czarna, szydełkowa w kilku odsłonach

          Sukienka powstała jakiś czas temu ale wpadłam na kilka pomysłów i postanowiłam ją przypomnieć...
Barbie Look, wśród roześmianych dziewczyn, wyglądała na smutną i przygnębioną, dlatego to ją zabrałam na sesję zdjęciową.
Kilka odsłon tej samej sukienki bazowej:
Wersja pt. "Suknia Prezent"







Wersja pt."Falbanki są w modzie"






Wersja pt." Prostota i elegancja"





Wersja zatytułowana "Różowa falbanka"




Wersja kolejna pt. " Czerń i biel"





Wersja pt. " Ozdoba we włosach"



Oraz kilka fotek bez zakwalifikowania:





Dziękuję Wam, że jesteście!
Pozdrawiam Wszystkich


10 komentarzy:

  1. piękne sukienki - aż się nie mogę zdecydować, która podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie wielki komplement! Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  2. wszystko piękne! ... ja jednak stawiam na "czerń i biel" :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biała, leciutka halka z tiulu czyni suknię bardziej delikatną i zwiewną...
      Dzięki za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  3. Nie wiem, czy to zasługa modelki, czy też Twojej cudownej umiejętności i szydełkowania i foto, sprawiają że jestem pod wielkim urokiem :D
    Która wersja fajniejsza - po prostu nie ma takiej i już :D
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to takie miłe słowa. Również Cię gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  4. Hello from Spain: I really like your dress in black color. The first is beautiful. Barbie is very pretty and elegant. This Barbie is beautiful. Great photos. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie cieszę, że suknie Ci się podobają! Dziękuję za wizytę i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Me han encantado todos los vestidos, sobre todo el segundo. Es que el color negro queda muy elegante. Unas fotos muy bonitas. Saludos!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długie, czarne suknie są bardzo eleganckie. Zgadzam się z Tobą.
      Miło mi, że mnie odwiedzasz i zostawiasz komentarze. Dziękuję bardzo!

      Usuń