czwartek, 8 maja 2014

Huśtawka - Alfabet Lalkowy 2014

        Raquelle bardzo się nudziła, podczas moich ostatnich lalkowań... zrobiłam jej "na szybko" huśtawkę z moich...słuchawek.


       
 Jakiś czas była zachwycona ale później usiadła przy kompie i sprawdzała, czy jej zdjęcia uzupełnią dzisiejszy post. Miała to obiecane więc, do dzieła!




Czarne włosy Raquelle i jej uroda nie mogły pozostać niezauważone podczas sesji "koronkowej".
Zaryzykuję więc jeszcze jeden klimatyczny, baśniowy post.

Bez zbędnych opisów zapraszam do obejrzenia jej zdjęć.














A może w zupełnie innym stylu?
Rolę staniczka pełni dotychczasowy pasek, zawiązany na plecach...









Aby nie "przedobrzyć" kończę tym samym ciąg "Baśniowej nocy" i koronkowej, perłowej sukni.

Wkrótce nowe wyzwanie.

Pozdrawiam


37 komentarzy:

  1. nie no - bosko wygląda w tym staniczku z paska :) no cudowna jest!

    OdpowiedzUsuń
  2. naprawdę przedni pomysł :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny miałaś pomysł na huśtawkę :) Raquelle w różowym do twarzy więc w obu stylizacjach ładnie wygląda ale muszę się zgodzić, że stanik z paska wyszedł Ci super! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie czytać takie komentarze. To zachęta do dalszych zabaw w lalkowanie. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Wygląda na niektórych zdjęciach jak arabska tancerka :) Do twarzy jej w tym pudrowym różu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę podobnie. Dzięki Natalio, pozdrawiam!

      Usuń
  5. Sprytna konstrukcja huśtawki (z wbudowanymi głośnikami hehe)! Ładne koronki - i kolor, i kadry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nie pomyślałam, żeby włączyć muzykę...ha ha!

      Usuń
  6. Piękna sesja!!!! A huśtawka mnie rozbroiła ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że huśtawka Ci się spodobała. Jak zwykle pomysł na ostatnią chwilę...Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Z taką huśtawką jeszcze się nie spotkałam. Wspaniały pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc, ja wcześniej też nie. Dziekuję marikka!

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia !!! Bardzo pomysłowa huśtawka :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hola, que bonita, muy muy bonita.
    Ese color es mi favorito, me encanta.
    Un beso y abrazo, hasta pronto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, kolor jest ładny. Też mi się bardzo podoba. Chyba to widać po ilości zdjęć! Pozdrowienia!

      Usuń
  10. Hello from Spain: wow, wow ... Raquelle looks like an Arabian dancer . She is fabulous. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Przedni pomysł z tematem huśtawki :D
    Stylizacja Rakel bardzo podoba mi się, no i sesja jak zwykle u Ciebie super :)))
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Ewuniu. Fajnie, że Ci sie podoba! Również ślę pozdrowienia!

      Usuń
  12. Śliczna. Wygląda jak indyjska księżniczka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam podobne skojarzenia. Jest naprawdę ładną lalką. Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  13. Cudowna sukienka! ciekawy materiał ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. pomysłowa huśtawka ! ostatnia stylizacja ze staniczkiem bardzo mi się podoba, chyba własnie najbardziej mi przypadła do gustu :) bladość koronki pięknie współgra z czarnymi włosami lali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za komplement, to daje bodźca do dalszych działań! Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  15. Wow, taka prosta koronkowa garderoba, a jaki niesamowity efekt daje. Szczególnie stylizacja w stylu indyjskim, rewelacja, gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuję. Garderoba musi byc prosta, bo skomplikowanej się nie tknę, nie umiem szyć, bardziej kombinuję z różnym skutkiem. Fajnie, że się podoba! Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  16. Huśtawka z nagłośnieniem :) kurczę zabawkę z najnowszą technologią jej zafundowałaś :) Kreacja piękna, koronki zawsze dobrze ubierają lalkę, kolor cudowny! a staniczek z paska wyszedł niesamowicie! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Zazwyczaj dobre pomysły wpadają do głowy zupełnie przypadkiem! Tak bylo i tym razem.
      Jeszcze raz dziękuję i serdeczne ślę pozdrowienia!

      Usuń
  17. jak Ona świetnie półleży - no cudo - a moja Kayah się poświęciła i swe
    odlotowe ciałko oddała uroczej choć sztywnej livce Nicole - przynajmniej,
    póki dla tej jedynej livki nie znajdę coś ekskluzywnego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kombinuję z ciałkami i zamieniam, jak mi pasuje. Czasem lalka dostanie je z powrotem a czasem zupełnie inne. Niemniej lubię artykułowane lalki i choć postać np. Barbie Look Pink Gown jest śliczna, to musiałam dać jej artykułowane i ją ożywić. Twojej Nicole też przyda się trochę ruchu :-)

      Usuń