wtorek, 22 listopada 2016

Możecie wierzyć lub nie...

          ale kiedyś postanowiłam, że nie będę kupować żadnej curvy! I co?
I mam ją! Moim zdaniem najpiękniejszą z wszystkich okrąglejszych panien!
Przyznam, że ciałko ma apetyczne i pozytywnie mnie zaskoczyło. Cóż jednak z tego, skoro licho u niej z "ruchomością"! Praktycznie dla mnie "zero" artykulacji!
Prosiłam ją o trochę pomocy w ustawianiu do zdjęć, ale to co zobaczycie to wszystko, co zdołała z siebie wykrzesać!
Nie wiem, czy zostawię jej takie ciałko bo kusi mnie ogromnie zamiana na Tereskowe MTM, choć z drugiej strony to nie lada wyzwanie dla takiej "krawcowej" jak ja! Podoba mi się, że jest taka "inna" i gdyby to ciałko miało taką artykulację jak ta niebieskowłosa, siedząca panna na tym zdjęciu: LINK, to z pewnością bym je zostawiła!
A tak się ciągle waham...
Twarz ma obłędną! Jest taka piękna, że mogłabym na nią patrzeć i patrzeć!

Nie pokazuję jej w oryginalnym ubranku, bo każdy je zna. Podejrzewam, że uszyję choć jedną suknię dla mojej "Spring Into Style" aby zobaczyć, jak w niej będzie wyglądać. Nie mogąc się zdecydować, który wybrać materiał, postanowiłam pokazać ją w trzech wersjach kolorystycznych...może mi coś doradzicie :-)



Wersja pierwsza:








Wersja druga:














Wersja trzecia: 









Materiały to nic innego, jak upięte szpileczką apaszki z SH. Są miłe w dotyku, cieniutkie i ładne.
Marzy mi się jakaś fajna sukienka, bo choć zamieniłabym  jej ciałko, to i tak będzie komuś służyło :)))

Pozdrawiam serdecznie,








56 komentarzy:

  1. Очень красивая кукла!!! Прекрасная фотосессия!!! Мне нравятся все варианты платья! Но особенно красив изумрудный)
    Bardzo piękne lalki !!! Wspaniała sesja zdjęciowa !!! Lubię wszystkie warianty sukienek! Ale szmaragd jest szczególnie piękne)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba i właśnie nie potrafię się zdecydować...
      Dziewczyna jest ładna, choć baaaardzo sztywna :)))

      Usuń
  2. Very beautiful. Don't you just love the curvy body?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Phyllis, ciało tej laleczki bardzo mi się podoba, ale postanowiłam, że kupię taką pannę dopiero, kiedy będzie miała artykułowane ciałko (bardzo liczę na to, że Mattel w końcu takie wyprodukuje!).
      Widząc jednak śliczną twarz Fashionistas 26, nie mogłam się powstrzymać i ją nabyłam. Nie żałuję, choć nadal uważam, że ruchoma byłaby stokroć lepsza!
      Dziękuję bardzo za odwiedziny i komentarz :-)

      Usuń
  3. Najbardziej podoba mi się wersja pierwsza/różowa, bo ma najdrobniejszy wzorek.
    A co do 'okrąglejszego' ciałka ze zdjęcia to Madam LaVinia ma takie tylko w innym odcieniu http://www.thebarbiecollection.com/shop/madam-lavinia-barbie-doll-dgw46

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię w temacie materiału i za podpowiedź w sprawie krąglejszego ciałka. Obejrzałam sobie tę Madam i stwierdziłam, że jest fantastyczna! Natknęłam się w sieci na to zdjęcie:
      https://www.flickr.com/photos/105698624@N05/29907783343
      Takie ciałko jest świetne i liczę na to, że Mattel się pośpieszy
      i zacznie produkcję takich body w różnych odcieniach skóry.
      Pozdrawiam i dziękuję.

      Usuń
    2. Mi to się marzy ciałko 'Curvy Made To Move', ale żeby chociaż było takie jak LaVinia, ale z ruchomymi kostkami :-)

      Usuń
    3. To już jesteśmy dwie z takimi marzeniami :)))

      Usuń
  4. Stawiam na róż - wygląda pięknie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, też mi się podoba :)))
      Gorące pozdrowienia!

      Usuń
  5. Turkusy i morskie błękity chyba mi najbardziej pasują do jej urody, ma bardzo intrygującą twarz, mi by się marzyła, żeby nie dość że z artykulacją to jeszcze żeby trochę wyższa była:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 100% !
      Troszkę wyższa i ruchoma :-)

      Usuń
  6. Jest niesamowita, sam wdzięk i kobiecość. Obawiam się, że przesadzona na szczupłe ciałko straci połowę swojej ponętności. Wygląda ślicznie w każdym proponowanym kolorze, naprawdę trudno się zdecydować :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podzielam Twoje zdanie...trzeba się po prostu zdecydować, mieć idealną lalkę na szczupłym ciałku czy intrygującą, emanującą kobiecością sztywniarę...
      Tylko zdjęcia robić jej trudno...
      Coś za coś, nie można mieć wszystkiego :)))

      Usuń
  7. Na szczupłym ciałku straci całą zmysłowość. A tak jest niesamowita. zwłaszcza w turkusach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na lalki o szczupłej budowie ciałka łatwiej się szyje i dzierga a poza tym wszystko dobrze na nich wygląda. Sztuką jest uszyć coś, co ładnie i szykownie prezentuje się na lekko korpulentnej, młodziutkiej dziewczynie... kusi mnie to :)))

      Usuń
  8. Piękna jest! W błękitach i zieleniach najładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mysle, że w każdym z prezentowanych zestawów kolorystycznych wygląda cudnie! bardzo mi się podoba i poluję na nią! To chyba faktycznie najpiękniejsza Curvinka pod słońcem! ;-) jakkolwiek to brzmi :P :-)
    Również na nią poluję i widziałam ją w kilku już sklepach, jednak wszędzie każda miała jakies wady w makijażu, więc cierpliwie czekam... Ale przygarnę ją, na pewno! Twoja wydaje sie być idealna, bez żadnej wady. Jestem ciekawa strojów jakie dla niej uszyjesz. Wiem, że patykowatość tych lalek jest porażająca, ale z drugiej strony inne ciałko chyba już nie odda tego cudnego charakteru okrąglinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno nie miałam takiego dylematu. Kusi mnie bardzo przesadzenie jej na MTM, ale z drugiej strony niesamowicie się wyróżnia wśród moich dziewczyn! Zakup kolejnej panny (bo przecież Teresce nie zetnę głowy!) łączy się z wydaniem kolejnej, niezłej sumki!
      Poza tym kusi mnie spróbować uszyć coś w jej rozmiarze :-)
      Chyba jeszcze jakiś czas zostanie taka jak jest :)))

      Usuń
  10. Doprawdy nie dziwię się, że się na tą pannę skusiłaś, jest przeurocza i zdecydowanie wybija się wśród koleżanek z serii :) Pięknie ją zaprezentowałaś w swoich stylizacjach. Teraz tylko pozostaje czekać aż Mattel da nam artykułowane ciałka dla curvy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedni wolą niebieskookie blondynki inni ciemnowłose dziewczyny, ta (dla mnie) jest wyjątkowo ładna. Byłabym bardzo zadowolona, gdyby Mattel pośpieszył się z produkcją artykułowanych ciałek :)))
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  11. Śliczna! Też bardzo lubię ten model! Najładniejsza curvinka :) w Twoich sukienkach wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są na razie "niby-sukienki", ale fajnie, że tak je odbierasz.
      Twój avatar mówi sam za siebie :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. nic a nic się nie dziwię - Ona ma niezaprzeczalny czar!!!
    wczoraj lalkara, która nie nabywa nowych barbiowatych -
    tej pożąda - i zasmuciłam Ją trochę, gdy wśród pełnej torby
    nie było ani jednej panienki PLUS - muszę więc to nadrobić -
    widząc rodzące się uczucie, moją rolą będzie teraz je podsycić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarująco wygląda w spodenkach wykonanych przez Ciebie... i bardzo pasują jej upięte włoski.
      Nie zasmucaj swoich przyjaciółek, noś wszystko, co masz pod ręką!
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  13. co do propozycji kolorystycznych - rzeczywiście
    róż cudnie uwypukla Jej śniadą cerę - choć wersja
    druga barwnie mnie oszołomiła - świetny mix!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się w różowej, taka bardziej balowa kreacja. Za to z trzeciej można by uszyć suknię popołudniową, na spacer po molo, na mały wypad do kawiarni.
    Buzia naprawdę przecudna, też bym zamieniła ciałko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz! Też myślisz o zamianie! Może jak już się nacieszę wystarczająco jej delikatną pulchnością, zamienię na MTM i będę mieć niby nową lalkę :)))
      Róż też mi się podoba :-)

      Usuń
  15. a mnie se bardzo podobają ale nabyłam jedną, bo na pewno będą kiedyś na bardziej artykułowaych ciałkach ,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja pewność, co do tworzenia przez Mattela artykułowanych curvinek, bardzo mi poprawiła humor :-)
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
    2. Oleńko! jest już artykułowana panienka plus :
      1) w podobie mtm, ale chyba ciut szczuplejsza,
      2) zerknij w necie na lalkę Ashley Graham -
      to jest dopiero warta posiadania sztuka - ja
      wprost zachorowałam na tę pannicę - modelkę XXL ♥

      Usuń
    3. Podejrzewam, że lalka znajdzie wielu amatorów! Obejrzałam ją sobie i jest naprawdę fantastyczna! Dziękuję, że mi o niej napisałaś...nie wiedziałam o jej istnieniu!
      Rewelacyjna modelka Plus!
      Pozdrawiam Cię serdecznie, Ineczko!

      Usuń
    4. serdeczności podsyłam i ja!
      zachwyconam Ashley G. :)))

      Usuń
  16. Śliczna lalka:-) Najładniejsza wersja trzecia;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżbym miała uszyć jej trzy sukienki?! Nadal nie jestem pewna :)))
      Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  17. Jest CUDNA !!! Spokojnie możesz mieć jedną taką sztywniarę :) Ma bardzo apetyczne ciałko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie taka zostanie, jak mi się zacznie nudzić, postaram się o jakąś "dietę" dla niej :)))
      Gorąco pozdrawiam i życzę miłego dnia :-)

      Usuń
  18. Śliczna jest nawet mimo swego sztywniactwa:) Bardzo fajnie jej porobiłaś te apaszkowe sukienki:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  19. Każdy z tych kolorów na swój sposób do niej pasuje. Nie mogę się zdecydować, która tkaniną mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mnie sie podoba z zieleniach <3 Cudna jest i nawet taka sztywna ma w sobie to cos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mattel na pewno coś na to poradzi...
      Szkoda tylko, że to dopiero początki artykulacji dla lalek "plus" :-)
      Zielenie też mi się podobają :-)

      Usuń
  21. Gratuluje lalki ! Jaka ona jest piękna na tych zdjęciach tylko szkoda ze nie moze bardziej "wyginać" ręce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nad tym mocno boleję...nawet wtedy mniej by mi przeszkadzał brak artykulacji w nogach! Cóż jednak czynić? Trza czekać na artykułowane panny :)))
      Dziękuję za wizytę i pozdrawiam!

      Usuń
  22. Też ją niedawno kupiłam, ale chciałabym uzbierać wszystkie curvy ;-) Mam nadzieję, że u Ciebie też nie skończy się na jednej mimo tej marnej artykulacji ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem... inne mnie nie "porwały", choć maja swój urok, nie przeczę :-)
      Zobaczymy, co czas pokaże :)))

      Usuń
  23. Oh my goodness....you have made her so beautiful with your dresses. And yes, I am familiar with the clothes she comes with. But you are so talented that you have transformed her into high fashion with such soft and flowing gowns. Bravo!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiały są ładne, ale to jeszcze nie sukienki, niestety.
      Upięłam szpilką, aby nadać im kształt. Chciałam, aby obserwatorzy doradzili mi, z której tkaniny uszyć jej suknię.
      Jeszcze nie podjęłam decyzji.
      Też uważam, że panna ładnie wygląda w tych upiętych skrawkach materiału :)))
      Pozdrawiam Cie serdecznie i dziękuję za miły komentarz!

      Usuń