wtorek, 15 listopada 2016

Ażurowa sukienka "blisko ciała" :-)

          Sukienka jest ażurowa, zrobiona na szydełku z kordonka "50", w kolorze, jaki widzicie :-)
Jest bardzo obcisła i doskonale opływa nienaganne kształty ciała Poppy.
Podobną, tylko większą (dla Moxie Teenz), wykonałam na zamówienie, ale nie mogę pokazać nie swojej własności, dopóki nie uzyskam zgody.
Pracę uznałam za ciekawą i postanowiłam jej kopię podarować mojej "dwunastce" :)))

 Zostawiam Was sam na sam z modelką i jej nową sukienką ...










Wykonana od dołu na okrągło do linii biustu, osobno zrobiłam (również na okrągło) rękawki, po czym wykonałam karczek, łącząc wszystkie części.











Zapięcie wykonałam na plecach, na 5 guziczków.





 Nie ukrywam, że wyjmowane dłonie Poppy bardzo ułatwiają zakładanie sukienki.







Ubranko z pewnością będzie jedynie jej własnością, ze względu na mały rozmiar, z czego jest ogromnie zadowolona. No, ale kto by nie był :)))


Pozdrawiam serdecznie,



25 komentarzy:

  1. No właśnie - kto by nie był? Pamiętam, jak w dzieciństwie musiałam zadowalać się ciuszkami po starszej siostrze - ile łez i buntu mnie to kosztowało! Ale jak tylko nauczyłam się szyć i dziergać na drutach i szydełku, wtedy miałam frajdę, bo moja siostra tego nie potrafiła i "zazdrościła" mi nowych kreacji i sweterków:))
    Sukieneczka cudna - podziwiam!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie było inaczej, bo mam starszego brata i raczej nie mogłam nosić po nim żadnych rzeczy, a na dodatek miałam fajną ciocię, która dbała o moje ciuszki :-) Przyznaję jednak, to było nagminne i jak tylko się dało, dzieci po sobie donaszały ubrania. Byłam też mało wymagająca, jako dziecko i w zupełności wystarczało mi to co miałam.
      Dziękuję Ci Małgosiu za wizytę i miły komentarz :-)

      Usuń
  2. Gyönyörű, a kanapé meg különösen tetszik.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, Olla. I am such a fan of yours particularly when it comes to your crochet work. The dress is absolutely beautiful!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wielce przyjemne, czytać taki komentarz :-)
      Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  4. Шикарное платье!!! Очень красивая фотосессия!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za wpis.
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  5. sukienusia wielce powabna -
    a moje oko przykuła ozdoba
    na łańcuszku - jantarowa łza to?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawdopodobnie zwykły plastik, ale przyznaję, wygląda całkiem, całkiem :-)
      Dziękuję Ineczko za komentarz!

      Usuń
  6. O ile nie jestem fanką dzierganych ubranek, tak ta jest zacna ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odebrałam to, że jest do zaakceptowania :)))
      Bardzo mnie to cieszy, dziękuję :-)

      Usuń
  7. Sukienka śliczna, no i niby zasłania, a odsłania i to i owo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka przyciągająca wzrok a nie ukazująca zbyt dużo :)))
      Pozdrawiam Cię serdecznie i dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  8. Beautiful dress and Poppy does wear it very well!

    OdpowiedzUsuń
  9. Poppy jak zawsze piękna:) Sukienka jest wykonana z ślicznego koloru włóczki. Dodatki typu kolczyki,pasek, buty są idealnie dobrane. Jednak najbardziej moją uwagę przyciągnął złoty pasek. Jest przepiękny:)
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, to zwykły łańcuszek z przyczepioną łezką, do tego zrobiłam też kolczyki.
      Fajnie, że Ci się spodobało :-)
      Również pozdrawiam!

      Usuń
  10. Sukieneczka śliczna :) Zawsze boję się tego wyjmowania rąk - a jak coś połamię przy wkładaniu ??? :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mojej Poppy dłonie można dość łatwo wyjąć i raczej nie mam z tym kłopotu. Jednak ze stopami jest spory i boję się to robić!
      Dziękuję za miłą ocenę sukienki :-)

      Usuń
  11. Śliczna kreacja!!! Wiesz co, takie wyjmowane ręce to rzeczywiście super są, szczególne jak łatwo je wyciągnąć i włożyć z powrotem. W każdym razie, modelka niezwykle elegancka i zrobiłaś jej do kompletu fajne kolczyki i okulary też przyciągnęły moją uwagę.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Hola, Poppy se ve muy guapa, el vestido es muy bonito.
    Saludos.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poppy wygląda pięknie. Sukienka śliczna, a dodatki idealnie ją dopełniają.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo piekna sukieneczka :-) Myślę, że pasowałaby także idealnie na nadmorski deptak jako kreacja na kostium :-)

    OdpowiedzUsuń