piątek, 18 listopada 2016

Dawno, dawno temu...

          ...trwało lato i to wtedy zrobiłam te zdjęcia. Trafiłam na nie przeglądając starsze pliki. Na ich widok fajniej mi się zrobiło na sercu i postanowiłam Wam je pokazać.

Mam ostatnio nawał pracy a poza tym męczy mnie okrutne przeziębienie, dlatego marne szanse na jakieś nowe fotki (o braku światła już nie wspomnę).


Te zdjęcia zrobiłam wczesnym, letnim rankiem na Wzgórzu Zamkowym w Cieszynie, gdzie nie było żywej duszy!
Tylko my i lalki...




Warto zerwać się o świcie, aby chłonąć to czyste, rześkie powietrze...




Doskonałe widoki części czeskiej Cieszyna dodatkowo wynagrodziły spacer...



Lubię, kiedy nikt mi nie przeszkadza, podczas ustawiania lalek do zdjęć... 
Piórko, które Tereska trzyma w rękach podał mi Mąż, czynnie uczestniczący w każdej sesji...



Fontannę musiałam uchwycić tym bardziej, że wyglądała jak nierozwinięte kanie... 
W tyle, w środkowej części zdjęcia, stoi wiklinowy, wielgachny rower, 
kiedyś już wykonałam przy nim kilka fotek.




Każda pora roku ma swoje plusy i minusy, ale jednak tęsknię za latem...

Ślę pozdrowienia i życzę udanego weekendu,


42 komentarze:

  1. Witaj :) Piękne zdjęcia, na których dziewczyny wyglądają przeuroczo :) Jeżeli zaś chodzi o słońce, to u mnie jest go dziś sporo :)Tylko wiatr szaleje niesamowicie.
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, u nas trochę cieplej, ale deszcz przeplata się z krótkimi przebłyskami słonka...
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Прекрасная летняя фотосессия!!! Прекрасные пейзажи!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Olgo, dziękuję za komentarz, pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  3. aż się chce tam mieszkać :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, miasteczko ładne. Jestem zadowolona, że tu mieszkam :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. You always take such beautiful photos. These shots simply take my breath away! I just love the dress that the blonde doll is wearing! You made it?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubranka uszyłam i zrobiłam na szydełku sama :-)
      Cieszę się, że suknia blondynki Ci się podoba.
      Pozdrawiam i bardzo dziękuję za odwiedziny!

      Usuń
  5. Ja też tęsknię za latem! Nie znoszę tej i następnej pory roku:((
    Śliczne zdjęcia, jak zawsze:))
    Na piątym zdjęciu, tym z napisanymi imionami, zauważyłam Twój znaczek i w pierwszej chwili pomyślałam, że i on widnieje na tym murze, a przecież to podpis Twoich zdjęć:))))))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu - co to są wyrzoski? To a propos komentarza do mojego postu:))

      Usuń
    2. Najbardziej nie lubię upiornego wiatru i tnącego z boku deszczu! Mróz i śnieg z kolei, najlepiej wygląda podczas ferii w górach ;-)
      Umieszczenie napisu na murze było celowe :)))
      Natomiast wyrzoski najlepiej opisane są tu:
      http://aronia-wiemcojem.blogspot.com/2011/03/placki-ze-szpyrkami.html
      Jednak koniecznie przeczytaj komentarze Anonima pod spodem, bo tam zawarty jest ich prawdziwy opis!
      Polecam! Są przepyszne!

      Usuń
    3. Tak właśnie myślałam o tym podpisie:))))
      Zajrzałam na tę stronę - czekała mnie niespodzianka, bo prawdę mówiąc, a raczej pisząc, spodziewałam się, że to nazwa jakiegoś warzywa:)))
      Myślę, że kiedyś zrobię takie placki, oczywiście pieczone, szczególnie też dodatek smażonej łopatki mnie zaintrygował, a że jestem "mięsożercą", więc pewnie mi to danie posmakuje:))
      Dziękuję za wyjaśnienie i serdecznie pozdrawiam:))

      Usuń
    4. Małgosiu, jeśli lubisz placki i mięsko, to danie, to uczta dla podniebienia! Warto spróbować! I koniecznie daj znać, jak Ci smakowało!
      Pozdrowienia gorące!

      Usuń
  6. Piękne zdjęcia!
    Też tęsknie za latem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że to cudna pora roku?
      Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  7. Wspaniała letnia sesja. Dziewczyny, jak zawsze cudownie pozują:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pomyśl dobie , że jeszcze grudzień, styczeń, luty, ..., maj i, lato, znowu będzie lato... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację :-)
      Jednak świadomość, że w maju będę też o pół roku starsza troszkę mrozi moją tęsknotę za kolejną wiosną i latem :)))
      Dziękuję bardzo za miły komentarz i pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  9. The photo of them going down the stairs is my favorite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Muff za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  10. Lubię jesień i zimę, ale przez Twoje zdjęcia znowu chce mi się lata, a przede wszystkim urlopu :-D

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę z opóźnieniem ale odwiedzam ... sesja fotograficzna jak zwykle u Ciebie Olu na najwyższym poziomie , lalki wyglądają super a Cieszyn piękny . Byłam kiedyś jako dziecko na szkolnej wycieczce do dzisiaj pamiętam a zwłaszcza ten most na czeską stronę ... oj chciałabym jeszcze raz odwiedzić to miasto . Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny na moim blogu .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie od tego czasu Cieszyn trochę się zmienił... mam nadzieję, na lepsze :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Jak miło popatrzeć na letnie wspomnienia !!! :):)
    Bardzo nie lubię zimna :( . Wracaj szybko do zdrowia :):)
    Serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też za zimnem nie przepadam...
      Nie mogę się z choróbska wykaraskać na dobre i przez to chyba mam mniej energii, tym bardziej, że chodzę do pracy.
      Dziękuję, Kasiu i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  13. Małe lale zwiedzające świat ^_^ Och lato... jak ja j kocham!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna i lato to najlepsze, dla mnie, pory roku...jeszcze tylko parę miesięcy i już!

      Usuń
  14. Właśnie takich letnich, miłych widoków dzisiaj potrzebowałam. :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że zamieściłaś te zdjęcia, przyda nam się teraz odrobina letniej energii ;) Jak zwykle świetna wycieczka, a panny uroczo pozowały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, Neytiri i bardzo też dziękuję za komentarz :-)

      Usuń
  16. Świetne zdjęcia. Teresa i Summer Lea pewnie zimą będą wspomijać ten piękny spacer:-) Teresa ma prześliczny top,a na pierwszym zdjęciu wygląda jak modelka. Miałaś super pomysł z przyklejeniem podpisu na mur.
    Pozdrawiam Gorąco i Życzę szybkiego powrotu do zdrowia:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasem coś się uda, przy okazji...
      a top to właściwie body z majteczkami :-)
      Bardzo dziękuję za wpis :-)

      Usuń
  17. Sesja w letnim klimacie zdecydowanie pozytywna, choć powiem Ci, że jesień i zima to moje ulubione pory roku:D Fajnie, że Mąż z Tobą chodzi na sesje.
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często Mąż jest motorem moich działań!
      Namawia mnie do spacerów i sesji, to bardzo motywujące i przyjemne :)))
      Każdy czuje się inaczej w różnych porach roku, jesień i zima mają wiele uroku i tworzą podkład pod nieporównywalne z innymi, sesje lalkowe! Poza tym to pora Świąt Bożego Narodzenia i też nie wyobrażam sobie tego okresu z trzydziestostopniowym upałem :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  18. Ostatnie zdjęcie - jak one same stoją??!!:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Iwonko, mam takie zaległości w odpowiedziach...
      lalki wspierają się same. Zazwyczaj ustawiam je tak, że tworzą kąt prosty, wtedy trzymają pion... póki nie zawieje mocniejszy wiatr :)))

      Usuń
  19. Such a beautiful post. I always enjoy seeing the crochet dresses you make for your dolls. They and the dolls are so gorgeous! Thank you for sharing such love photos of the countryside.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że lalki w moich sukienkach Ci się podobają oraz , że podobają Ci się widoki na fotografiach :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń