czwartek, 11 grudnia 2014

Suknia dla tancerki i CANDY świąteczno-noworoczne.

          Suknię wykonałam na szydełku. Oczywiście z kordonka "50". Z białego.
Ze względu na obszerny dół nazwałam ją sukienką na konkurs tańca towarzyskiego.

Ostrzegam! Dużo zdjęć :)
Nie potrafiłam się zdecydować, które wgrać, więc pokazuję wszystkie, ha!






Moje panny cierpią na brak białych sandałków, stąd decyzja o założeniu najładniejszych formą szpileczek Barbie Look Red Carpet.






Suknię uznałam za dość strojną, aby wspomagać ją jeszcze dodatkową biżuterią, dlatego Barbie Look ma na sobie tylko białe, perłowe kolczyki, bransoletkę... i zapach ulubionych perfum :)








Ta panna nadal mnie fascynuje jako modelka, jest naprawdę świetna. Ponadto olśniła mnie stanem swych włosów, ich ilością i delikatnością...







I tak sobie pomyślałam, że w podziękowaniu za Wasze odwiedziny u mnie, za słowa wsparcia, za to że jesteście, podaruję tę sukienkę wylosowanej osobie.

Wobec powyższego:

Ogłaszam candy świąteczno-noworoczne!

w którym prezentem jest

sukienka koronkowa (na zdjęciach powyżej) 

Jeśli ucieszyłby Cię taki prezent dla Barbie i chcesz wziąć udział w losowaniu wyraź to w komentarzu pod tym postem.

Jest to jedyny warunek do spełnienia!

Jeśli umieścisz banerek u siebie, będzie mi bardzo miło.

Nie trzeba mieć bloga!

Anonimów proszę o pozostawienie w komentarzu adresu e-mail.

Zgłoszenia zostawiajcie do dnia 

31 grudnia 2014roku.

Ogłoszenie wyniku losowania :

 2 stycznia 2015roku. Jeśli w ciągu 3 dni, wylosowana osoba nie poda adresu do wysyłki prezentu, wylosuję następną.








Adres banerka:
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVwPDfEWEB4WVOwybpltEZnTCf72EI1HMa5JX4jqTN5JzoqQTD99OmkgRLnbp31Zc5LFYy23RE4KQxB-Z7fiGDHTfXIYRNxvvUtvO1DfiSO6woGo7kbnpuGpJNBPoBDgLgGvbc5rcr_AY/s1600/IMG_2883.JPG

Instrukcja:  KLIK

Ps. Ja korzystam tylko z pierwszej metody, tzn. pobieram na swój komputer i ustawiam dopiero na blogu. Metoda druga (wprost z internetu, przez wprowadzenie adresu URL) też mi nie działa, może mam jakieś złe ustawienia...



Życzę szczęścia w losowaniu!



38 komentarzy:

  1. Ha..ha...ha :) Zgłaszam się do konkursu :)
    Banerka nie umieszczę bo nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę!
      Banerek nie jest konieczny. Widziałam post dedykowany candy na Twoim blogu - dzięki i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. Oh cudna!!!ja z checia sprobuje szczescia :) Pozdrawiam serdecznie a banerek wrzuce jutro na blog bo juz lece spac z dzeicmi :? Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o Twój blog, to jestem jego wiernym, ale zazwyczaj skrytym "czytaczem" i teraz sprytnie mnie wywabiłaś z ukrycia informację o konkursie, no i w jakim świetle mnie to stawia?! :D
    Wszystko jak zwykle piękne i perfekcyjne, różowe buty i apaszka/boa są ciekawymi i ożywczymi akcentami pośród bieli tła i sukni oraz czerni rzęs:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo miło mi to czytać...cieszę się, że chcesz się wziąć udział w konkursie. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
    2. Dzięki za podpowiedź o banerku, wcześniej też nie wiedziałam ani co to, ani jak to:)

      Usuń
    3. Nie ma za co!
      Serdeczności!

      Usuń
  4. Śliczna sukienka! małe dzieło sztuki! Grzechem było by nie spróbować jej zdobyć, zatem zgłaszam się do konkursu :) Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się, że weźmiesz udział w losowaniu!
      Pozdrowienia!

      Usuń
    2. I banerek umieszczony :) Dziękuj a instrukcję :) Jestem z siebie dumna jak nie wiem, bo szczerze mówiąc, też nie za bardzo wiedziałam jak to zrobić :) Pozdrawiam serdecznie i będę czkać ciekawością na wyniki :)

      Usuń
    3. Fajnie, że się udało!

      Usuń
  5. Fantastyczna sukienka. Niedawno zaadoptowałam czarnoskórą Christie, odzianą tylko w naszyjnik. Jest tak niesamowita, iż pomimo, że to przecież dorosła lalka, nie dziecko - zostaje u mnie na dobre. Pięknie by się prezentowała w białej sukni, więc zgłaszam również moją osobę. Jak można umieścić Twój baner na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie Christie byłoby dobrze w bieli, więc cieszę się z Twojej decyzji. Co do banerka - umieściłam klik do instrukcji ale ja korzystam tylko z pierwszej wersji tj. zapisania na swoim kompie i dopiero umieszczeniu na blogu. Drugi sposób mi nie działa, nie mam pojęcia, dlaczego?
      Jeśli się nie uda umieścić, nic się nie stanie, to nie jest konieczne :)
      Serdeczności!

      Usuń
  6. Hola, que preciosa es Barbie.
    Hiciste un vestido hermoso.
    Saludos desde Mexico.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Pozdrawiam i dziękuję za komentarz!

      Usuń
  7. Ta sukienka jest genialna! Zgłaszam się z przyjemnością! Banerek już u mnie wisi. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe słowa, dziękuję i cieszę się bardzo!
      Pozdrowienia!

      Usuń
  8. Hello from Spain: I really like this Barbie. She is very pretty. fabulous photos. Great dress. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się i Barbie i sukienka! Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  9. Oczywiście biorę udział !!
    Sukienka jest nieziemsko piękna i zrobiona chyba na szydełku wielkości -1 ....
    Próbuję wrzucić banerek na swojego bloga ale nie chce mi uznać adresu banerkowego..... :/
    Piękna modelka i piękne zdjęcia, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Katarzyno za miłe słowa a banerek można chyba umieścić jedynie poprzez pobranie go na komputer i dopiero umieszczenie na blogu. Nie wiem, czemu tak jest, może mam jakieś złe ustawienia...
      Jeśli się nie uda to i tak nic się nie stanie, to nie jest warunek udziału w losowaniu :)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  10. ... tak właśnie zrobiłam , "po swojemu " , przed chwilą i udało się :):)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też się zgłaszam :) śliczna jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też, ja też!
    Mam już Twoje szydełkowe cuda więc wiem, że jest o co "powalczyć" ;) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Swoim komentarzem zrobiłaś mi świetną reklamę :)
      Serdeczności!

      Usuń
  13. Zgłaszam się! Mój adres to annakomorowska84@wp.pl

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałem dodać, że lalka jest cudowna. Pff! To mało powiedziane! Jest PRZECUDOWNA! Tak samo jak sukienka, która sprawia wrażenie firmowej, dopiero co zdjętej z taśmy produkcyjnej Mattela. Świetnie dobrałaś modelkę. Wiedz, że jestem twoim stałym czytaczem i stale śledzę twoje posty :)

      Pozdrawiam cieplutko i życzę Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku, no i powodzenia w kolekcji! :)

      Usuń
    2. Bardzo miłe i budujące słowa....dziękuję i cieszę się ze zgłoszenia!
      Tobie również życzę spokojnych i dobrych Świąt i pomyślności w Nowym Roku!

      Usuń
  14. No i wpadłam jak Alicja w krainie czarów w bajkowy świat lalek , który z racji wieku był mi w zasadzie już obcy ale od sześciu lat znowu powróciłam za sprawą mojej bratanicy Oli czarującej małej osóbki ... istnego diabełka o ślicznych niebieskich oczkach . Grzecznie więc ustawiam się w kolejce po tą przepiękną suknię , w cichości serca licząc na wygraną ... a nuż się uda .Serdecznie pozdrawiam .
    http://decuangustii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Świat lalek jest naprawdę zaczarowany i przyjemnie się, choć na chwilę, oderwać od szarej rzeczywistości!
      Witam więc pięknie i życzę szczęścia w losowaniu!

      Usuń
  15. Witam :)
    sukienka jest śliczna więc z przyjemnością się zgłaszam do zabawy, a jako początkująca na szydełku podziwiam talent i umiejętności
    annalanua@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się ze zgłoszenia!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  16. Przepiękna sukienka! Barbie ślicznie w niej wygląda! :)
    Moim pannom też się spodobała, więc ja również się zgłaszam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie, bardzo się cieszę i ślę pozdrowienia!

      Usuń