sobota, 8 sierpnia 2015

Kowbojski kapelusz

          W progu mojego domu stanęła niedawno Lea. Miała na sobie resztki oryginalnego ubranka: lekko strzępiące się spodnie, ale do tego klapki oraz kowbojski kapelusz. Poszłam tym tropem i sieć odpowiedziała mi, że najprawdopodobniej jest to Fashion Fever Kayla Cowgirl Lea. Jeśli się mylę, proszę o korektę.
Otóż nie, dzięki Nerchel dowiedziałam się, że jest to Cali Girl Horseback Lea. Dziękujemy za podpowiedź!

Nie mogę się na nią napatrzeć, jest bardzo piękna...





Włosy lalki są gęste i trochę puszące się...typowy "wiatr we włosach" :)))


To pierwsza moja lalka z płaskimi stopami :-)







 Kapelusz świetny, niezwykle twarzowy i w dobrym stanie.

Laleczka z potencjałem, lecz jej sztywne dłonie, luźne stawy i wielkie stopy bardzo ją i mnie ograniczały.
Postanowiłam coś z tym zrobić...






Chciałam zadbać o to, aby poczuła się u mnie, jak na swoim ranczo
i wprawdzie prosiaczek to nie krowa, ale zawsze zwierzę...


 Podsunęłam jej też owcę i w końcu ją zaakceptowała, choć bardzo długo się jej przyglądała...









Fotel czeka na odnowienie i na mój urlop :)))







Okropny upał spowodował, że obie miałyśmy już dość...

To wszystko na dziś, 
pozdrawiam Was gorąco!



46 komentarzy:

  1. w warkoczach ujęła me serce!
    a kapelusz - sama bym taki
    nałożyła nie raz, nie dwa... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapelusz rzeczywiście jest świetny! I na dodatek bardzo twarzowy!
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  2. Ostatnie zdjęcie wymiata :D
    Cudna jest ta Kayla, a podkład muzyczny rewelacja :D
    Fajnie się ogląda piękne zdjęcia z taką muzyczką :)))
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :)))
      Panna fajna, to fakt i urzeka swoim skromnym makijażem.
      Dziękuję bardzo i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  3. A lovely cow girl, the last picture is beautiful! <3!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że dziewczyna Ci się podoba :)))
      Bardzo dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Panna prześliczna. Podbiłaby serce każdego rewolwerowca (albo szeryfa). Przydałby się koń i krowa oczywiście. Świetny ten fotel z klamerek, a co do drugiego fotela, to myślałam, że on tak celowo postarzony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba :-) Oj, przydałby się jakiś koń, no i krowa, oczywiście! Fotel znalazłam w SH i wygląda na stary....albo taki zniszczony :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Trafiła do Ciebie najpiękniejsza przedstawicielka z moldem Lea <3 ja się jeszcze nie doczekałam i bardzo zazdroszczę takiego egzemplarza! Na dodatek dziewczyna jest ruchoma!!!!! "Wiejska" sesja to najlepsze co mogłaś zrobić :D Lea wygląda i widać, że czuje się u Ciebie rewelacyjnie! Zrobiłaś wiele pięknych zdjęć, które bardzo mi się podobają, jednak ostatnie to jest TO!! Moje ukochane! Nie mogę wzroku oderwać!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się wprowadzić ją jakoś w nasze "szeregi" i myślę, że czuje się już u nas dobrze :)))
      Jest piękna, dziewczyny o sarnich, brązowych oczach mają takie cudne spojrzenie....
      Fajnie, że podoba Ci się sesja, pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  6. Dziewczyna nie tylko piękna, ale i z charakterem. Pewnie potrafi złapać na lasso niejednego konia, razem z jeźdźcem ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby tylko się jakiś pojawił a tu ani widu, ani słychu :)))
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  7. Sliczna z niej Kowbojka!!! Ma bardzo delikatna urode i sliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą, Uleńko i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  8. Piękna jest . I jakie super ma włosy. Gęste i grube, sama bym mogła takie mieć. Świetne i urozmaicone zdjęcia z nią zrobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, tak! Włosy ma gęste i miękkie!
      Cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają :)))
      Pozdrawiam goraco!

      Usuń
  9. Very cute! I love the western flair you gave everything with just a few simple pieces.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłe słowa :-)
      Niestety, nie mogłam zrobić zdjęć w plenerze a pewnie wyszłyby lepsze :-)
      Miło mi, że Ci się podoba :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  10. Jest piękna ... kowbojka z niej jak się patrzy zapewne się powtarzam ale zdjęcia ... super .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieważne czy się powtarzasz, bo każda pozytywna opinia sprawia mi frajdę!
      Dziękuję bardzo i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Wspaniale Ci wyszła ta lekko westernowa, ranczerska scenografia i stylizacja, świetne zdjęcia!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłaś blisko - to jest Cali Girl Horseback Lea ;)
    W Polsce była sprzedawana w zestawie z artykuowanym, szarym koniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za podpowiedź. Nie wiem tylko, czy klapki były w dodatkowym wyposażeniu a powinna mieć kowbojki? Spodnie oryginalne miała na sobie, ale się sypią i muszę ich trochę zreperować. Bluzeczki ani staniczka niestety nie miała :-)

      Usuń
    2. Z mojego krótkiego researchu wynika, że wersja z koniem (była na polskim rynku) miała tylko kowbojki, natomiast wersja pojedyncza miała klapki wraz z dodatkowymi akcesoriami.

      http://gavineimage.stickynote-theatre.com/cali-girl-horseback-riding-lea-barbie-mattel-dolls/B00065XZ6U.png

      Usuń
    3. Dzięki za informacje :-)

      Usuń
  13. Aaaaaa, ile tu fajności! Jedna z najładniejszych Lei, super kapelusik, dałaś jej śliczne ubranko, cowgirl pełną gębą. <3 No i skąd wytrzasnęłaś ten rewelacyjny retro fotelik?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotel znaleziony w SH. Podobno był tam jeszcze drugi i kanapa. Trochę szkoda bo się spóźniłam :)))
      Ale w sumie na razie jeden wystarczy. Mam pomysł aby go odnowić, jednak z racji swojego retro wyglądu już wziął udział w kilku sesjach! Cieszę się, że panna się spodobała :-)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  14. Lea jest prześliczna i ten kowbojski wizerunek bardzo jej pasuje. Fajnie zaaranżowane ranczowe scenki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inscenizacja wymyślona na szybko, głównie ze skrzynki po winach, sznurka i podpałki do grilla :)))
      Ale jak ma być naturalnie, to niech jest :-)
      Lea to naprawdę śliczna dziewczyna!
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  15. Też ją mam, choć bez kapelusza, za to w klapkach i tych samych, które opisujesz postrzępionych spodniach. Ma też różowawą bluzeczkę i etniczny wisiorek. To cudna lalka, taka trochę indiańska... Płaskie stopy, uważam za atut! ;-)
    A muzyczka, cóż - nie mam głośników ;-))) I komp mi przez nią jeszcze wolniej chodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, co znaczy wolne łącze, bo sama takie miałam i to kilka lat. Muzyka ma dawać nastrój, lecz ze względu na kłopoty z działaniem kompa, usunęłam SCMplayera. Oglądający ma teraz możliwość wyboru, czy chce uruchomić muzykę, czy nie :-)
      Jeśli chodzi o pannę, to tak do końca nie wiem, czy w zestawie miała kowbojskie buty czy klapki ?
      No i czy był koń... a że jest Indianką, tego jestem pewna! Przynajmniej półkrwi :)))
      Bardzo dziękuję za odwiedziny i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  16. O jak ona śliczna :) Prawdziwa kowbojka:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kowbojka jak się patrzy ! Sesja bardzo pomysłowa, sporo elementów do pozazdroszczenia, ot chociażby fotele czy kapelusz, no i ten hamak z ostatniej toki wymiata :) Lala bardzo seksowna, nawet na płaskich stopkach. Bardzo podobają mi się jej butki. Wygląda świetnie w każdej wersji, ale nie omieszkałam dojrzeć Twojej cudnie udzierganej bluzeczki, do krótkich jeansowych spodenek.
    Gratuluję nabytki i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję! Super, że podoba Ci się sesja kowbojska :)))
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  18. Jaka piękna! I jakie ma świetne ciałko! :D Zazdroszczę kapelusza :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kapelusza też się bardzo cieszę! Jest naprawdę wspaniały!
      Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  19. Właśnie dzisiaj przybyła do mnie taka panienka. W oryginalnym ubranku i kapelusiku, ale bez klapeczek. Również dziewczyna z drugiej ręki. Jakże ona fajna! A te fotki, które jej zrobiłaś są prześwietne! bardzo fajnie przemyślane dodatki... Świnka rozłożyła mnie na łopatki. ^_^ Jest przesłodka. Fotelik juz znam z innego wpisu, ale napiszę jeszcze raz: jest świetny. Ostatnia fotka powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi, że wróciłaś do mojego starszego posta, przy okazji nabytku w postaci Lei. Owszem, zgadzam się, że to świetna dziewczyna! Jestem jednak zakręcona na tle artykulacji i podarowałam jej ciałko Livki. Pasuje mi do jej dziewczęcego wdzięku. Świnka też mi się bardzo podoba :)))
      Pozdrawiam i życzę dużo udanej zabawy z nową lalką :-)

      Usuń
  20. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  21. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Akurat ja takiego rodzaju kapelusza jeszcze nie mam, ale sama chętnie noszę tego rodzaju nakrycia głowy. Najbardziej pasują mi te z https://www.sterkowski.pl/ i jestem zdania, że posiadanie fajnych kapeluszy czy czapek to świetna sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  25. Samych kapeluszy jest w sumie cała masa i ja jestem zdania, ze jest to świetna sprawa jeśli chodzi o nakrycia głowy. Ja najczęściej zamawiam je z https://hatfactory.pl/ i jestem przekonana, że lepszego wyboru nigdzie nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawie to zostało opisane. Będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń