wtorek, 25 sierpnia 2015

Kuzynki w koronkowych sukienkach

          Obie kuzynki Midge mi się zbuntowały! Ciągle tylko Ashlynn i Elle - a one co?! Od macochy?!
Musiałam się nimi zająć i nastrzelałam im tyle zdjęć, że padniecie z wrażenia!
Ale co tam, zawsze mam dużo, to przecież nic nowego!
Zapraszam!






Obie panny dostały nowe kiecki, a żeby nie było kłótni musiały być jednakowe. 
Różnią się jedynie kolorem :-)




Sukieneczki uszyte są z prostokątnego kawałka ślicznej koroneczki z bogatym, pięknym wzorem.
Dodatkową ozdobą są pastelowe rzuciki, które przecudnie mienią się w świetle.


Zszyte na plecach, na całej długości. Wpleciona gumka kapeluszowa w jeden z boków utrzymuje sukienkę nad biustem. Dobrany kolorystycznie paseczek marszczy materiał w pasie modelki. 
Opaska we włosach dopełnia całość.
Ot, i cała filozofia :-)



Dziewczyny cyknęłam we wszystkich pozach, które mi przyszły do głowy...
i z rekwizytami, które wpadły mi w ręce :-)









Dziewczyny bardzo się kumplują i spędzają ze sobą każdą wolną chwilę.











Midge Style zauważyła wystającą gumkę na plecach kuzynki i musiała jej to poprawić...




Cieszę się, że panny tak lubią pozować, bo ja z kolei lubię robić zdjęcia :)))
Gorzej z Wami, bo musicie to jakoś przetrwać :-)

Pozdrowienia ślą obie panny Midge i ja,


39 komentarzy:

  1. Pięknie te sukieneczki wykombinowałś, aż pannom buźki rozjaśniły się ze szczęścia :D
    Ja tam lubię oglądać Twoje zdjęcia, są takie ekspresyjne, cudnie zrobione ^ _ ^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo, fajnie, że tak to odbierasz :D

      Usuń
  2. Śliczna lalunie :-) Mam wielką ochotę na taką Midge, ale skąpstwo trzyma mnie w ryzach :-) Pozdrawiam cieplutko! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąpstwo to wada z jednej a zaleta z drugiej strony :) W tym drugim przypadku możemy mówić o rozwadze finansowej, bez której ani rusz!
      Dziewczyny są jednak naprawdę fajne, sympatyczne i rude z piegami :)))
      Gorące pozdrowienia!

      Usuń
  3. u Ciebie jak zawsze wszystko idealne i perfekcyjne ;) piękna sesja, śliczne sukieneczki, urocze rudzielice ;) ...i widzę, że się sofka przydaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sofa oblegana i używana na bieżąco, bo ma kto na niej wypoczywać :)))
      Dziękuję za miłe słowa, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Z bukietami wyglądają jak letnia panna młoda i jej druhna. A zdjęcie z poprawianiem gumki jest po prostu doskonałe, dziewczyny są tak realistycznie upozowane, że mam wrażenie, iż zaraz się poruszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziwo, chciało im się pozować i nie sprawiały mi kłopotu, stąd tyle zdjęć.
      Bardzo miły komentarz, dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  5. Midge to klasa sama w sobie, nikt im nie zagraża:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście to bardzo ładne i sympatyczne lalki a przy tym nie przesłodzone. Na dodatek piegi dodają im niezwykłego uroku :-)

      Usuń
  6. Rudym we wszystkim ładnie- ale moim zdaniem błękit deklasuje wszystko!
    P.S. Założyłam bloga typowo lalkowo- miniaturowego (przeniesione posty z poprzedniego- tam została biżuteria) mam nadzieję że czasem do mnie wpadniesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię niebieski w każdym odcieniu, więc zgadzam się! Jestem obserwatorem Twojego nowego bloga i z pewnością będzie on stale odwiedzany :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  7. Panny przepięknie wyglądają w koronkowych sukienkach. Nawet bardziej na siostry bliźniaczki niż na kuzynki. Pozują z dużym wdziękiem. Ze wszystkich gadżetów najbardziej podoba mi się niesamowity szklany wazon na róże, cudo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szklany wazon to flakonik na perfumy. Wyjęłam zatyczkę i włożyłam różowe, dyżurne różyczki. Cieszę się, że Ci się spodobał.
      Pozdrowienia gorące!

      Usuń
  8. uwielbiam Midge i bardzo się cieszę, ze mattel powrócił po latach do tej lalki, ale jednocześnie uważam, że dawne Midge miały więcej uroku. Ech... ale ja zawsze tak mam na punkcie starych lalek :) I jak zawsze podziwiam Twoje śliczne sesje ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Darzę starsze lalki sentymentem, ale te nowe też są świetne! Uwielbiam Twoją Rudą, wychylającą się na blogu o lalkach...wygląda to tak naturalnie!
      Dziękuję za miłe słowa o sesjach foto.
      Pozdrawiam Cię bardzo gorąco!

      Usuń
  9. Wyglądają bosko ! Tak wakacyjnie i świeżo :-) szalenie mi się podoba- panny jak z żurnala !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi przyjemność tym komentarzem. Bardzo dziękuję i pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  10. Both dresses are beautiful! And the girls looked lovely with their posing! I enjoyed viewing all of the pictures.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, to miłe co piszesz.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Przecudne te sukienki! Ja tam lubię jak jest dużo pięknych zdjęć. A twoje zdjęcia+ cudowne panny+ twoje cudne sukieneczki+ świetne tło= NIESAMOWICIE CUDOWNE ZDJĘCIA!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Hello from Spain: I like very much your two Midges. I have two too. Great dresses. Fabulous pics, as usual. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uprzejmie dziękuję i bardzo się cieszę, że Ci się spodobały zdjęcia. Panny są śliczne, ale pewnie wiesz o tym, skoro też je masz :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci Ineczko, dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  14. OJ, już się za nimi stęskniłam :) dobrze, że je nam znów pokazałaś. Rude są obłędne a kreacje jak zwykle piękne! Co z tego, że proste ... proste jest zawsze piękne i nie przekombinowane :) a prostą rzecz najtrudniej nieraz wymyślić :)
    Pozdrawiam serdecznie Ciebie i Twoje panny!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia i miłe słowa o pannach i sukienkach! Też podobają mi się rude dziewczęta z piegami, co chyba widać po ilości zdjęć:)))
      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  15. Uwielbiam oglądać zdjęcia lalek więc o znoszeniu nie ma mowy :P To czysta przyjemność :D
    Sukieneczki bardzo pomysłowe, podobają mi się :) Są takie leciutkie i zwiewne, chociaż i elegancji nie można im odmówić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Lubo. Nie potrafię wybrać, które zdjęcia są najładniejsze, dlatego pokazuję ich całą masę. Uspokoiłaś mnie, że też lubisz je oglądać.
      Sukieneczki proste, ale ładnie je panny prezentują :-)
      Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  16. Śliczna ta niebieska koronka:) Bardzo delikatna i zwiewna prezentacja:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne zdjęcia! Panny jak żywe. A sukieneczki choć niby proste, godne żurnala. Sama satysfakcja oglądać takie kadry :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezwykle mi miło czytać takie komentarze :-)
      Dziękuję i śle pozdrowienia!

      Usuń
  18. Wyglądają, jak druhny :-) Lubię koronkowe kreacje, także za to, że materiał do nich można pozyskać z tanich, koronkowych majtek ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! Kilka razy podchodziłam do tej koronki, ale była tylko różowa! Jak pojawiły się majteczki niebieskie i białe a w dodatku nowe z metką, włożyłam do koszyka :)))
      Dziękuję Aniu i pozdrawiam!

      Usuń
  19. Witam twój blog jest wielki!
    Twoje zdjęcia są bardzo dobre. Dwie sukienki są cenne i Midge jest jednym z moich ulubionych lalek.
    Jeśli chcesz odwiedzić mój blog jestem w http:lasonrisamagica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że blog i zdjęcia Ci się spodobały. Dziękuję za zaproszenie, z pewnością będę u Ciebie stałym gościem :-)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  20. W Twoim wykonaniu ilość zdjęć to tylko zaleta. Sesje są przepiękne, pomysłowe i dopracowane! Sukieneczki obie cudowne, deseń koronki prześliczna, fajnie zobaczyć różne wersje kolorystyczne tego samego ciuszka. modelki pierwsza klasa.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń