czwartek, 6 sierpnia 2015

Wakacje!

          W naszym domu zawitał Gość z Wrocławia, z Bloga "Porcelanowe Lale". Jest to Ashlynn Ella która, jak mi sama wspomniała, uwielbia podróżować i poznawać nowe miejsca. Myślę, że ma się u nas bardzo dobrze, znalazła już nowe koleżanki i kolegów (tak że Ewo, nie musisz się wcale martwić!).
Najbardziej jednak zaprzyjaźniła się z moją Ellą! Obie są nierozłączne a wieczorami gadają tak, że filmu obejrzeć nie można!

Nim wybierzemy się w teren, żeby gościowi pokazać okolicę, najpierw niewielka sesja z prezentacją kapitalnej sukieneczki, w której Mała do mnie przyjechała! Wygląda w niej zjawiskowo!

Sukienka ( a właściwie topik i marszczona spódniczka) jest uszyta z koroneczki w kolorze soczystej zieleni, jest piękna!
Bluzeczka zapinana z tyłu na zatrzaski, posiada jedno urocze, mieniące się ramiączko. Spódniczka ma elastyczny paseczek, również ozdobiony sznureczkiem dekoracyjnym. We włosach delikatna ozdoba. Do tego złote pantofelki na koturnie.
Całość prześlicznie współgra z tęczówkami modelki!
Wygląda cudownie!






Aby uczcić przybycie Ashlynn Elli i umilić jej pobyt, uszydełkowałam dla niej, letnią, białą sukienkę. Gościowi strój spodobał się na tyle, że wspaniałomyślnie zezwoliła kuzynce pokazanie jej na wspólnych fotografiach.





Sukieneczka biała, koronkowa z fioletowymi paseczkami u dołu, bez ramiączek.



Można jednak ozdobić ją kołnierzykiem, również obszydełkowanym fioletowym kordonkiem, wtedy całość jest bardziej stonowana. Kołnierzyk zapinany jest na delikatny guziczek, przyszyty z przodu sukienki.


Obie dziewczyny bawią się doskonale i nie mogą się doczekać na wspólny wyjazd poza miasto :)))


Nie mogę też nie wspomnieć i nie podziękować Ewie za wspaniałe ubranka, które Ashlynn Ella przywiozła dla moich Barbie!

Midge drapnęła prześliczną bluzeczkę z ukośnym dekoltem i jednym, fikuśnym rękawkiem. Do tego wciągnęła na siebie świetne, jeansowe, elastyczne, krótkie spodnie, w których poczuła się podobno kapitalnie! 



To nie wszystko! Ewa posłała mi również szablon na te portki, z czego się bardzo cieszę!
oraz przecudną sukienkę w odcieniach fioletu i lila z zielonym łańcuszkiem ...
bajkowa...


Moja muzykalna wróżka Dahlia niezwykle chętnie ją założyła!




Nie mogę wyjść z podziwu nad kunsztem wykonania!



Droga Ewo, bardzo Ci dziękujemy i serdecznie pozdrawiamy!

Ashlynn Ella prosiła, aby Ci posłać całusy i przekazać, że jeszcze trochę czasu u nas spędzi.
Co teraz czynię :))) 



25 komentarzy:

  1. Piękne dziewczyny wszystkie, a te 2 główne bohaterki dzisiejszego postu szczególnie. Wyglądają jak bliźniaczki, ba one są bliźniaczkami :) Faktycznie zieleń, ta soczysta świetnie podkreśla tęczówki. Wszystkie sukieneczki tak misternie uszyte, podziwiam. Lalki muszą być przeszczęśliwe! Twoja, biała szydełkowa prezentuje się nie mniej elegancko. Zawsze je podziwiam, masz niesamowite pomysły, aż samej mi się chce taki udziergać :) Obie Ashlynn, a zwlaszcza Twoja Olu, mają piękne gładkie włoski, moja ma je skołtunione na końcach, pudełkowanie jak widać jej nie służyło.
    Pozdrawiam i życzę miłego pobytu laleczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obejrzałam Twój nowy nabytek i już widzę oczyma wyobraźni jak realizujesz swoje pomysły z nim związane! Ella Ewy jest pięknie ubrana w cudną koronkę o niezwykłej barwie! Jej włosy są bardziej puszyste, bo czuprynę mojej potraktowałam wrzątkiem (długo walczyłam z klejem!). Dziękuję za miłą opinię i ślę najserdeczniejsze pozdrowienia!

      Usuń
  2. ale fajnie sobie popatrzeć na dwie pięknotki!
    asymetryczna bluzeczka w srebrne cekiny
    bardzo mi się podoba - ale to widok stojącej
    Dalii z gitarą, w rozpuszczonych włosach
    pozostanie ze mną najdłużej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muzykalna dziewczyna, gitara, barwy...tak jakoś mi zapozowała :)))
      Dziękuję za odwiedziny, Ineczko i bardzo Cię gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  3. Everkom bardzo długo mówiłam "nie' a ostatnio łapię się na tym, że mówię "czemu nie":D Zielone koronkowe cudo to prawdziwe zjawisko, a rockendrolowy look Dahli ogromnie mnie zachwyca, idealnie dobrałaś modelkę do stylizacji!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi, że to napisałaś. Obawiałam się, że tego fioletu i różu będzie zbyt dużo, ale w sumie wyszło nawet nieźle :)))
      Niezmiernie podobają mi się nowe Everki Święta Baśniowiosny, szczególnie dwie z nich...
      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  4. Lalki śliczne ale ciuszki jeszcze śliczniejsze :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu Ewy i swoim :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  5. Piękna jest ta zielona sukieneczka i cudnie pasuje do tych zielonych ślepek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie doskonały wybór materiału :)))
      Ewa ma dobry gust i pięknie szyje!

      Usuń
  6. Wspaniałe kreacje. Mają lalki szczęście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, mają i to ogromne mając taką Ciocię Ewę!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Śliczne są te Twoje lalunie, a kreacje tylko ich urodę podkreślają. Swoją drogą 2 Elle to jest coś :-) A ja sprzedałam swoje Everki.... Hmmm.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, widocznie tak czułaś i taką podjęłaś decyzję. Masz wspaniałe lalki, przecudnie ubrane i im poświęciłaś największą uwagę :-)
      Ale zgodzę się, że 2 Elle to już przesłodycz :)))

      Usuń
  8. Wszystkie lalki są fantastyczne ale najbardziej ta pierwsza. Ciekawa wydaje się także stylizacja tej ostatniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielona Ella jest piękna! Zgadzam się z Tobą! Dahlia w swoim wrzosowym ubranku dziękuje za pochwałę stylizacji :-)
      Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Gorset z tyłu jest źle zasznurowany :(

      Usuń
    3. Cholewcia... a tak się starałam :)))

      Usuń
  9. Ola! Zamurowało mnie!
    Tylko Ty potrafisz tak cudnie przedstawić lalki i ich ubranka :D
    Wielki pokłon :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaprezentować takie wspaniałe stroje to przecież czysta przyjemność :-)
      Cieszę się, że Ci się spodobało.
      Wysłałam Ci maila, nawet dwa :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Wow!!! Jak cudownie wrócić i oglądać tak piękne dziewczyny w tak nadzwyczajnych kreacjach!!! Widać, że dziewczyny przypadły sobie do gustu i na pewno będą się razem dobrze bawić! Kreacje są niesamowicie piękne, przewiewne i praktyczne, bo wyglądając przez okno, sama zastanawiam się co ubrać! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No sabria decir cual es mas bonita! Me encantan todas.Besos.

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice! follow me on gfc and i follow you back! kiss! 👄

    OdpowiedzUsuń