niedziela, 2 sierpnia 2015

Niebieskookie, ruda i blond

          Dostałam w prezencie od Ewy dwie główki lalkowe. Są pewną odmianą w moim zbiorku, ale bardzo przyjemną.
Od razu je Wam pokażę, już na dopasowanych ciałkach. Wybrałam najbardziej odpowiednie kolorystycznie jakie miałam a i tak trochę się różnią...
Kto je rozpozna, proszę o identyfikację, bo nie wiem, co to za panny.





Blondynka z burzą włosów, delikatnych i miękkich. Buziak Superstar(?)
Twarzyczka bardzo opalona, typowa amatorka kąpieli słonecznych, kremu samoopalającego lub solarium.
Miałam wielkie trudności z dopasowaniem ciałka. Posiadałam tylko jedno podobnie pomarańczowe od 
Steffi Simba, artykułowanej.





Ania z dollsecondhand podpowiedziała mi, że może to być Sun Gold Malibu Barbie z 1983. 
Poszperałam trochę w sieci, gdzie dowiedziałam się, że główki sygnowano kiedyś wewnątrz. 
Zdjęłam ją i przeczytałam (z trudem :-)) napis "Malibu inc. 1976 Philipines.
Ciekawe odkrycie, nie ma co!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Druga dziewczyna o ślicznych, długich rudych włosach. Te ma naprawdę piękne, układające się w swobodne loki, choć dość rzadko wszczepione.
Pracowali nad nią Chińczycy, bo taki napis widnieje na główce.
Nazwałam ją Lucy, bo ma pieprzyk pod lewym okiem i trochę mi przypomina ową sławną kobietkę :)))
Może ją ktoś kojarzy?



Wiem, Ewuś, wiem, że rudej nie zakłada się czerwieni, ale musiałam się pochwalić Twoją bluzeczką, która jest cudna! Poza tym kolor ust jest identyczny :)))
Drugą natomiast (kremową - piękną!) razem ze spodenkami, założyła moja pewna blondyneczka i poszła z dziewczynami w miasto. Jak wróci, od razu strzelę jej kilka zdjęć :-)

Wracając do rudowłosej, sami zobaczcie, jakie ma fantastyczne włosy!




Czasem bardzo miło rozszerzyć zbiór o inne lalki. Bardzo Ci, Ewo, dziękuję!
Dziewczyny mają się u mnie całkiem fajnie i przesyłają pozdrowienia!

Tyle na dziś


28 komentarzy:

  1. Obydwie piękne i fajnie, że już mają ciałka. Ta czerwona bluzeczka jakoś wcale nie razi przy rudych włosach. Pewnie to zasługa czerwonych ust, ale i tej niesamowitej spódniczki. Sukienka blondynki także wspaniale jej pasuje i świetnie dobrane buciki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Obie panny zadowolone i to najważniejsze! Klonik czy nie i tak chce żyć swoim lalkowym życiem. Po to został stworzony :)))
      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  2. Olu jak Ty umiesz ukazać piękno każdej lalki :D
    To to profesjonalizm w całej okazałości :D Też bym tak chciała umieć.
    Bardzo mnie cieszy, jak panny (a raczej główki) mają u Ciebie dobrze <3
    jednocześnie jest mi miło, że ciuszki podobają się :D
    Co do kolorów rudy-czerwony, to jakoś mi przy tej pannie nie razi,
    wręcz odwrotnie :) uważam za świetne rozwiązanie :)))
    Pozdrawiam gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Ewo, to takie miłe, co piszesz. Staram się pokazać każdą pannę z jak najlepszej strony i czasem mi się udaje :))) Jeśli Ci się spodobało, to bardzo się cieszę!
    A tak przy okazji, może to ten kolor szminki łagodzi kontrast pomiędzy bluzeczką a włosami... w każdym razie mnie też ten zestaw tu nie razi :-)
    Serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super główki super że znalazły resztę ciałka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie piękne, ślicznie wyeksponowałaś je na nowych ciałkach :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. przy takiej barwie loków - trochę jak młodziutka a nawet
    ciut niedojrzała, niedosłoneczniona marchew - czerwień
    tylko wydobywa nieśmiały powab owej fryzury - co usta
    przecież tak zgrabnie wieńczą :)

    Olu - i ja dla stabilizacji psychofizycznej swój lalkozbiór
    wzbogaciłam o kilka sztuk co najmniej z innej bajki, ale
    nic a nic nie żałuję - tak jest ciekawie i pięknie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szerszy zbiór, szersze horyzonty :))) Są śliczne a przede wszystkim inne a przecież szukamy odmiany...
      Dziękuję za wizytę i gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  7. Świetne letnie stylizacje :-) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ruda ma bardzo ciekawą, subtelną twarz, pięknie ją wystroiłaś i też nic mi się tu kolorystycznie nie gryzie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie, że Ci się spodobało :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  9. Ubranko pierwszej panny świetnie pasuje do jej makijażu. Lubię blondynki! Kolor opalenizny też mi się zawsze podobał. Ruda piękność świetnie prezentuje boskie ubranka. Urodzona modelka. To pewnie w podziekowaniu za nowe życie. Powtórzę za dziewczynami, że cokolwiek pokazujesz, to robisz to bardzo profesjonalnie. Bardzo lubię oglądać Twoje sesje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi wielką przyjemność takim komentarzem, staram się i super, że się podoba :-)
      Blondynka jest naprawdę mocno "opalona". Nie miałam jeszcze takiej panny :)))
      Pozdrowienia!

      Usuń
  10. Ruda jest boska po prostu a jaką ma burzę włosów:) Czerwień do rudego pasuje, ognik po prostu:) - wcale nie razi. Pięknie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Włosy ma cudne! Ognik? Fantastyczne określenie!
      Dziękuję i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Bardzo fajnie i ciekawie przedstawiłaś nowe lokatorki! Ruda ma genialne wlosy i pięknie jej w czerwieni!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lokatorki już się zadomowiły i chyba im dobrze u mnie. Zbiór ostatnio jakby aż nadto się rozrasta! Za chwilę braknie miejsca :)))
      Pozdrowienia!

      Usuń
  12. Superstarka wygląda mi na Sun Gold Malibu Barbie z 1983 :-) Fajna perełka, szkoda, że bez własnego ciałka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłoby ciekawie... przeczytałam też napis w środku główki "Malibu inc Philipines. Nie wiem za bardzo co to dokładnie oznacza, ale może - jak poszukam dokładniej w sieci - się dowiem :-)
      Bardzo dziękuję, Aniu i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  13. ruda jest świetna, ale ja i tak wolę Barbioszkę. Podobnie jak Ania stawiam na Sun Gold Malibu i zazdroszczę... :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ogromny sentyment do superstarek, a ruda faktycznie ma przepiękne włosy. Świetnie, że udało Ci się ucieleśnić te dwie główki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hello from Spain: I really like your vintage dolls. Great looks. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  16. Obie panny mi się podobają !!! I, o dziwo, ta czerwona bluzka wcale nie gryzie się z tą rudowłosą pięknością. Ciałka nawet fajnie udało się dobrać.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hola, qué bonitas. Su ropa es muy bonita.
    Gracias por pasar a mi blog y comentar.
    Saludos desde México.

    OdpowiedzUsuń
  18. Obie ciekawe ale rudzielec podbił moje serce! :) Wygląda prześlicznie!

    OdpowiedzUsuń