niedziela, 6 listopada 2016

Zakupy! Zakupy!

          Staram się nie kupować ubrań dla moich dziewczyn, ale są sytuacje, kiedy nie potrafię się temu oprzeć. Ostatnio trafiłam na komplety dla Barbie i znajdujące się w nich buty na tyle przykuły moją uwagę, że nie potrafiłam się zdecydować i nabyłam wszystkie trzy zestawy.








Pierwszy z nich zawiera to, co widzicie na zdjęciu obok. 
Wszystko w kolorystyce szarości, srebra i różu.




Z racji butów na płaskim obcasie modelką musiała być jedna z panien MTM.
Wybór padł na Tereskę, którą uważam za bardzo urodziwą i ciągle twierdzę, że "na żywo"
wygląda jeszcze ładniej :-)




Tereska założyła bluzeczkę na ramiączkach, wykonaną na szydełku z kordonków : białego i czarnego.
Zapięcie jest na plecach, na guziczki.
Do tego spódniczka od Sporty Fashionistas o wygodnym, fajnym kroju (razem z majteczkami).


 ☼☼☼☼☼☼☼☼☼

Drugi zestaw kupiłam głównie ze względu na ciekawą "skórzaną" torbę i pasujące do niej buty na koturnie, lecz również na "płaskie" obuwie, którego 
u mnie ciągły niedosyt :)))







Terenia w brązach prezentuje się równie dobrze, 
co i w innych barwach.




  ☼☼☼☼☼☼☼☼☼





Trzeci zestaw "pokonał" mnie czarnymi balerinkami i po prostu musiałam go mieć! 

"Pudrowe" delikatne obuwie również przypadło mi do gustu tym bardziej, że sięga kostek u nóg i dziewczyny stoją dość stabilnie, co jest ważne przy pozowaniu.




Zadowolenie z zakupów (mimo lekkiego nadwyrężenia portfela) było naprawdę spore.
Stwierdziłam też, że rzadko dziewczyny pokazują się u mnie z torebkami, okularami, paseczkami, bransoletkami, choć bardzo podoba mi się to na innych blogach.
Skupiam się na ubrankach zapominając, że dodatki to również element stroju i mody.


Pozdrawiam Was i życzę miłego tygodnia :-)




19 komentarzy:

  1. Bardzo fajne są te komplety! Sama też mam ich kilka choć akurat inne niż te pokazane u Ciebie :)
    Tereska jest cudowna! Ciągle szukam swojej ale niestety w sklepach już ich nie ma :/
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaryzykowałam i kupiłam na all. Miałam farta, bo jest ładna i ma fajny, równy makijaż. U nas w sklepach nie ma lalek MTM, posucha jak nie wiem co :-)
      Również pozdrawiam i dziękuję za wizytę :)))

      Usuń
  2. Fajne te zestawy. Też miałabym kłopot z wyborem, zwłaszcza pomiędzy 2, a 3 zestawem - torebka "kot" i torebka z frędzlami - świetne :-) I jaka optymistyczna, letnia sesja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. W sklepie się długo zastanawiałam aż ekspedientka podeszła, czy mi w czymś nie pomóc!
      Wtedy podjęłam decyzję i wrzuciłam do koszyka wszystkie :)))
      Dzięki Gabrysiu za odwiedziny i za komentarz :-)

      Usuń
  3. ... a mówiłaś, że takich tam gadżetów to nie zbierasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie "płaskie" buty, to bym ich pewnie nie kupiła. Jednak szkoda mi było zmarnować taką okazję, tym bardziej, że były tylko te trzy, ostatnie komplety.

      Usuń
  4. Gratulacje na swoje nowe nabytki. Trzy pakiety akcesoriów są piękne i mają coś specjalnego. Lubię Twoje zdjęcia i Teresa jest wielkim wzorem. Uściski!
    Felicidades por tus nuevas adquisiciones. Los tres packs de accesorios son preciosos, todos tienen algo especial. Me gustan tus fotos y Teresa es una gran modelo. Abrazos!

    OdpowiedzUsuń
  5. na ten zestaw z frędzlowaną torebką i ja się skusiłam
    swego czasu - a co do kompleciku z balerinkami - wciąż
    mam na niego ochotę - ze względu na kotkową torebunię -
    Twoje panienki z pewnością będą zadowolone :DDD

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas takowych zestawów nie widziałam, jedynie w ToysRus w Gdańsku, ale ceny mnie odstraszyły.

    OdpowiedzUsuń
  7. To był dobry zakup. Dodatki są bardzo istotne . Żal, że nie produkują ich nasi rodzimi producenci, tak jak to było kiedyś . Chyba WRESZCIE zbliżam się do etapu , kiedy zamiast kolejnej lalki będę wolała kupić ładne akcesoria dla już posiadanych :) .

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne dodatki! Tereska była pewnie bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zestawy! Bardzo dobre zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluje nowych nabytków. Zestaw z frędzlowaną torebką też mam. Ze względu na opaskę bo jest super urocza. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dobrze, że im kupiłaś! dodatki to jednak kropka nad i =) świetnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  12. tiež ich mám všetky 3 a som spokojná - topánky sú pekné.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dobrze, że kupiłaś :) zrobiłabym tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne te zestawy :) Sama kiedys ogladalam ale zanim jeszcze kupilam MTM wiec sie nei zdecydowalam ;) Teraz pewnie nie pozostanie mi nic innego jak pognac na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udane zakupy! Ta torba z frędzlami rzeczywiście robi wrażenie i wszystkie rzeczy tak porządnie wykonane! Teraz lale mają więcej możliwości stylizacji dodatkami:)
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
  16. A gdzież można nabyć takie cudeńka? :)

    OdpowiedzUsuń