czwartek, 14 września 2017

Sweterki wykonane na drutach

          Sweterki, które Barbarki mają na sobie, zostały wykonane na drutach.
Chciałam, aby były różnorodne, więc trochę puściłam wodze fantazji... a co z tego wyszło, obejrzyjcie sami :-)



Na zdjęciu modelki prezentują 4 swetry oraz jedną sukienkę.

























Jako pierwszy opiszę pulower, który założyła Marisa.
W kolorze kremowym, wykonany ściegiem ryżowym.
Wykończony ściągaczami, bez zapięć. Posiada dość duży, wykładany kołnierz.






😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄

Drugi sweter założyła blondyneczka Chambray Chic. Niebieski, wykończony ściągaczami.
Dekolt również, przy czym można go opuścić, rozwiązując sznureczki, bądź podnieść aż do szyi, sznureczki ściągając (tak jak na kolejnych zdjęciach).





😃😃😃😃😃😃😃

 


Trzecie ubranko to sukienka. Prezentuje ją piękna, ciemnoskóra dziewczyna Cupcake Chef.

 W kolorze kremowym, z szarymi paseczkami wrobionymi w ściągacz. 
Wzór fantazyjny, ażurowy.




😍😍😍😍😍😍😍

Kardigan, który założyła Karla, jest koloru bordo.
Zapinany z przodu, wzór ażurowy, kołnierz dekoracyjny oparty na kryzie, który można w dowolny sposób układać, odpowiednio ściągając sznureczki.
Lekko poszerzone doły rękawów.




😘😘😘😘😘😘😘

Subtelna Neko ma na sobie sweter z wykładanym kołnierzem.
Zapięcie z przodu na 4 maleńkie guziczki.
U dołu i przy rękawach - ściągacz.




😋😋😋😋😋😋😋



Piątka moich dziewczyn z chęcią zaprezentowała jesienną modę a ja mam nadzieję, że ubranka Wam się spodobały :-)

Pozdrawiam serdecznie,


51 komentarzy:

  1. niebieska propozycja jest świetna!
    stylówa interesująca choć pozornie
    taka codzienna, zwykła!

    ponadto zauroczyła mnie malinowe
    podejście do dzianinowego tematu♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo chciałam, aby były różnorodne i mam nadzieję, że zamiar się udał. Miło mi, że Ci się sweterki podobają :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  2. ... i Ty takie piękne sweterki robisz :D ?
    Cudne a czerwony zwala z nóg :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powstań, Ewuś, powstań, bo Ty robisz jeszcze ładniejsze :)))

      Usuń
    2. co tam moje w porównaniu z Twoimi :D

      Usuń
  3. Fantastyczne. Podziwiam umiejętności, nie tylko dlatego, że takie maleństwa, ale i przeróżne ściegi dziewiarskie zastosowałaś. Dziewczyny wyglądają przepięknie, a na zbliżającą się porę roku takie cieplutkie wdzianka to skarb.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością się przydadzą do zdjęć jesienno-zimowych a że jesień już jest to pewne! U nas leje i jest zimno, brrr :-)
      Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Świetne kreacje. Mi sie bardzo podoba niebieski sweterek, ale pewnie to dlatego, że sama mam słabość do niebieskiego. Nawet chciałabym mieć taki na sobie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię niebieski, to mój ulubiony kolor (albo granat) i gdybym mogła, to wszystkie ubrania miałabym właśnie w tych kolorach :)))
      Pozdrowionka i bardzo dziękuję za wpis!

      Usuń
  5. Ja też chcę tak umieć !!!!
    Bordowy i biały zapinane są PRZEPIĘKNE !!! 💜

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci!
      Z tymi umiejętnościami to jest tak, że czasem nie ma się pojęcia, że się potrafi! Nie ciągnęły mnie zbytnio robótki na drutach dla Barbie, bo wydawało mi się, że ściegi wyjdą za grube, poza tym ciężko zrobić wykroje pod pachy itp. Dopiero po zszyciu, wykończeniu i przyszyciu guziczków całość nabiera odpowiedniego wyglądu. Cieszę się, że prace Ci się podobają :-)

      Usuń
    2. Olu zawsze spuszczam dwa oczka, a potem wracając jedno :D

      Usuń
    3. To dobry sposób, postaram się tak zrobić :-)

      Usuń
  6. Sweterki przepiękne!!! Cudowne!!! Wspaniałe!!!
    Panienki wyglądają w nich rewelacyjnie.
    Ach! Gdybym potrafiła dziergać...muszę sobie radzić inaczej,niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj, pruj i próbuj. Nie zrażaj się niepowodzeniami. Przyznam, że długo zwlekałam, aby robić na drutach dla Barbie, ale zamówienie na sweterek mnie do tego nakłoniło. Spróbowałam i się udało, więc Tobie też się na pewno uda!

      Usuń
  7. Przecudne! Wszystkie cztery i sukienka też:)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozdrowienia i dziękuję za pochwałę robótek :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  8. Śliczne wdzianka! Najpierw moim faworytem był niebieski sweterek...dopóki nie zobaczyłam w zbliżeniu sukienki. Sukienka przestała być moją faworytką, gdy zobaczyłam sweterek bordo :). Ostatni kremowy jako ostatni namieszał mi w głowie :). Już sama nie wiem, który najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za uprzejme słowa :-)
      Nie ma nic cenniejszego od otrzymania takich szczerych, pozytywnych komentarzy :-)
      Serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  9. Oj bardzo się spodobały! A najbardziej chyba bordowy kardigan, cudnie się prezentuje na modelce:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko, "żywe" kolory i uroda modelki fajnie się zgrały. Nie będę tu zbyt skromna, ale też mi się podoba ;-)

      Usuń
  10. Cos pieknego <3 Brak mi slow po prostu !!!A dziewczyny wygladaja cudnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz nawet pojęcia, jak bardzo się cieszę, że robótki Ci się spodobały :)))

      Usuń
  11. Jakie piękne sweterki! Najładniejszy bordowy z rozszerzonymi rękawkami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za odwiedziny i miły komentarz. Cieszy mnie, że sweterki zyskały Twoją aprobatę :-)
      Pozdrowienia!

      Usuń
  12. Прекрасные свитера!!! Очень понравилась модель голубого свитера!
    Piękne swetry !!! Podobało mi się niebieski model sweter!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olgo, przy Twoich umiejętnościach dziergania te sweterki są bardzo skromne!
      Dziękuję jednak za pochwałę i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  13. Znaczy się, zima idzie ☺ Zdolna jesteś i piękne ubranka mają Twoje lale. Te sweterki są prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że Ci się sweterki podobają a co do zimy... staram się odsuwać myśl o jej nadejściu jak najdłużej :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  14. Bardzo ładnie wyszły Ci zdjęcia, szczególnie ten czerwony sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie piękne!!! Cudowne!!! Cały repertuar barw i wzorów.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam zbyt dużo ażurowych wzorów, bo przyznam, że prawie wszystkie zapomniałam(Kiedyś dużo robiłam na drutach). Kłopoty ze wzrokiem, szybko zapadający zmrok zniechęcają do korzystania z poradników choć przyznam, że znalezione niektóre wzory są bajeczne! Jednak kto wie, przeczytane miłe komentarze może będą bodźcem do wykonania jeszcze kilku prac ;-)
      Dziękuję Małgosiu za wizytę i pozostawienie wpisu :-)

      Usuń
    2. Olu - zajrzyj na stronkę: avercheva - wzory ażurowe - tam jest mnóstwo fantastycznych schematów. Może tam coś znajdziesz?

      Usuń
  16. I love! All the sweaters are very beautiful, but my favorite is the burgundy that the skater wears. A cordial greeting!
    Kocham to! Wszystkie swetry są bardzo piękne, ale moim ulubionym jest burgundia, którą żartuje. Z poważaniem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweter w kolorze wina chyba też jest moim ulubionym, choć do wszystkich czuję sentyment z racji ich wykonania :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  17. CUDNE wszystkie !!! Moje serce skradł niebieski , miałam beżowy sweter z egipskiej bawełny zrobiony przez Babcię właśnie takim ściegiem ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ścieg jest - o dziwo - bardzo prosty i to jest jego atutem.
      Jest dekoracyjny, ładnie się prezentuje i szybko go przybywa :-)
      Już sobie wyobrażam sweter z egipskiej bawełny w beżu! Musiał być śliczny!
      Dziękuję Kasiu i ślę serdeczności!

      Usuń
  18. Wszystkie sweterki przepiękne. Musiałaś się nadziubać. Mnie osobiście najbardziej spodobał się bordowy kardigan. Ma ładny kolor i te guziki, które dodają mi charakteru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo, czytając Twój komentarz :-)
      Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  19. Krótko mówiąc - zima idzie. Sweterki świetne, sama chętnie otuliłabym się tym niebieskim, ale w wersji ze ściągniętym sznurkiem, bo straszny ze mnie zmarzlak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dziś, po przyjściu z pracy, zastałam w mieszkaniu po raz pierwszy ciepłe kaloryfery! To już znak, że gorące, letnie dni odeszły aż do następnego roku...
      Bardzo Ci dziękuję za miły wpis i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  20. Qué guapas! preparadas para el invierno,para el frío.
    Besoss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swetry na jesień i na zimę będą jak znalazł :-)
      Cieszę się bardzo, że Ci się podobają, pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  21. Oh Olla, I am so jealous. I do not have the patience or the skill to knit. On the other hand, you have a real talent and this new autumn wardrobe is so very pretty. Your dolls are wonderful models and wear them all well!!! I look forward to seeing more of your knitted fashions.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, że modele swetrów Ci się spodobały. Przyznam, że dość rzadko robię na drutach, ale nadchodząca pora roku sprzyja cieplejszym ubraniom. Zapraszam wkrótce na kolejne prezentacje:-)
      Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  22. Wszystkie śliczne, jednak najbardziej podobają mi się sweterki panny kuchareczki i Azjatki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne sweterki i rewelacyjne stylizacje, widać już Twoje dziewczyny przygotowane na zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne kreacje właśnie szukam inspiracji dla lalki Pauli

    OdpowiedzUsuń