wtorek, 5 września 2017

A gdyby tak popłynąć...

         Mogą malować obrazy, grać na saksofonie, tańczyć, śpiewać, robić na drutach, to dlaczego nie miałyby też pływać?!
Udowodniła mi to Cassandra podczas ostatniego naszego wypadu.
Ale po kolei...

Pojechaliśmy niedawno szukać na polach łanów zbóż a wylądowaliśmy nad rzeką Wisłą, w Ustroniu :-)


Zabraliśmy dwie elegantki: Tereskę MTM w nowej, "łączkowej" sukni z suwakiem 
oraz Cassandrę piłkarkę.
















Wybraliśmy drogę przez Goleszów i Kisielów, gdzie z pól zebrano już zboże
i pozostało tylko ściernisko...



 Widok pasących się na pastwiskach 🐄🐄🐄🐄🐄🐄🐄 również jest dość rzadki, 
więc postanowiłam je udokumentować :-)🐮🐮🐮🐮🐮


Dwupasmówka ze Skoczowa zaprowadziła nas do Ustronia. 
Omijając centrum skręciliśmy w boczną drogę, ku rzece Wiśle.

 Jak się okazało był to doskonały pomysł!


 Przy jednym z progów znaleźliśmy idealne miejsce na wypoczynek.
 

Urokliwe i spokojne...


Dziewczyny poczuły się znakomicie!



Prawdziwie letnia pogoda zachęciła Cassandrę do wejścia do wody!


Najpierw tylko się pluskała...


...lecz później zaczęła płynąć!

Wcześniej nie miałam pojęcia, że ta śliczna panna potrafi tak dobrze pływać!
Jednak cóż w tym dziwnego, przecież jest sportsmenką - piłkarką!







Trzeba było potem się osuszyć w ciepłych promieniach słońca...






Jeszcze raz rzut okiem na Wisłę i jej progi...


Spędziliśmy piękny dzień i jak tak teraz patrzę za okno wierzyć się nie chce, że to było tak niedawno!

Życzę Wszystkim dużo jeszcze słonecznych i ciepłych dni i pozdrawiam serdecznie,



32 komentarze:

  1. Cassandra jest taka spontaniczna!
    żabką sobie lepiej radzi niż ja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się zdziwiłam, że nie miała wielkich oporów przed wejściem do wody :-)
      Może skusiły i zachęciły ją dzieci, które kąpały się przy progu położonym w dole rzeki :)))
      Fakt faktem się odważyła!

      Usuń
  2. Super widoki, dziewczyny pięknie ubrane, świetna pogoda...
    Cassandra odważną panną jest, skoro wskoczyła do nieznanej wody.I prezentuje doskonałe swe wdzięki w fantastycznym kostiumie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo :-)
      Woda nie była taka nieznana, bo sprawdziłam przedtem nurt i głębokość!
      To by dopiero było, gdyby popłynęła w dół rzeki!
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Aż się rozmarzyłam od tych widoków.....
    Znowu dziewczynom się poszczęściło.
    Super fota jak panna pływa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :-)
      Mało brakowało a tego zdjęcia by w ogóle nie było, po powstało na samym końcu, już podczas pakowania :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Super pomysł na sesję! A fotka pływającej żabką Cassandry jest wprost rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, eunice :-) Cieszę się, że fotografia z "pływającą" Cassandrą przypadła Ci do gustu :-)
      Też mi się podoba :)))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nie sztuką jest pokazywać piękne plenery, kiedy takie występują w okolicy a ja mam chyba do nich szczęście :-)

      Usuń
  6. No tego się nie spodziewałam. Fantastyczne ujęcie. Chyba to jedyna lalka pływająca żabką. :) Plenery zachwycające. Widok Wisły mnie zaszokował, wygląda zupełnie inaczej niż u nas. Często przejeżdżam mostem na Wiśle pod Tczewem, rzeka jest bardzo szeroka, a tu zdaje się, że można dorzucić kamieniem na drugi brzeg. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... a widziałaś? tam se ludzie chodzą po Wiśle na drugą stronę :D

      Usuń
    2. Owszem, ludzie sobie chodzą w obie strony :-)
      Ale wcale się nie dziwię, że jesteś zaskoczona, bo mnie z kolei szokuje szerokość Wisły w centralnej Polsce :-)
      Dziękuję pięknie za miłe słowa o pływającej Cassandrze :-)

      Usuń
  7. Seriously, you are the queen of doll posing. The photo of her swimming is great!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję za komentarz i bardzo się cieszę, że zdjęcie Ci się spodobało :-)

      Usuń
  8. Jestem w szoku, jak one pięknie pozują, chyba zacznę zbierać na chociaż jedno ciałko MTM... Najbardziej mi się podobało jak Cassandra pływa. Zdjęcia jak prawdziwej dziewczyny :) I to siedzące na brzegu... Kurczę, wszystkie mi się
    podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi wielką przyjemność pisząc taki komentarz :-)
      Uważam, że ciałka lalek mtm mają ogromny potencjał i mam nadzieję, że jeszcze nieraz uda mi się zaskoczyć Cię ich pozami :)))

      Usuń
  9. Потрясающая фотосессия!!! Очень понравилось фото плавающей куклы!!!
    Niesamowita sesja zdjęciowa!!! Bardzo mi się podobało zdjęcie pływających lalki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, Olgo :-)
      Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  10. jaki świetny pomysł z tym pływaniem! Cassandra pływa i prezentuje się fantastycznie, cudowne zdjęcia!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się cieszę, że Ci się spodobała pływająca dziewczyna!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  11. Really beautiful scenery! Cassandra was very brave to jump in the water to swim. So did she float on her own or did you have to prop her up somehow??? I am very curious!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Phyllis! Lalka pływa samodzielnie! Niczym nie trzeba było jej podpierać :-) Żałuję tylko, że nie tworzy za sobą delikatnych kręgów i fal na wodzie, wtedy byłaby jeszcze bardziej wiarygodna!
      Dziękuję Ci bardzo i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Fantastyczna podróż! Sesja znakomita! Pływającej lalki dotąd nie widziałam, więc aż zaniemówiłam na widok tych zdjęć:))Piękne widoki rzeki Wisły!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, tak, to prawda - pływające lalki nie zdarzają się często :)))
      Pogoda oraz odpowiednie miejsce sprzyjało takiej sesji, więc się pokusiłam i włożyłam Barbie na głęboką wodę :-)
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  13. No tego jeszcze nie było!!! Barbie pływa żabką:) Ale miałaś niesamowity pomysł. Kolejny raz mnie zaskoczyłaś. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie za miły komentarz. Cieszę się, że umiałam Cię zaskoczyć :-)
      Ślę serdeczności!

      Usuń
  14. Jestem pod wrażeniem fotki, na której panna płynie "żabką". Fenomenalne! Niesamowity efekt!

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł z tą "żabką" hihi lalusia wygląda jak żywy, malutki człowieczek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. What an amazing idea. I had no she could swim!!! As usual, I enjoy the photos of your beautiful countryside. And the dolls (beautifully dresses as usual) really bring everything alive. Thank you for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne wakacyjne zdjęcia, aż miło powspominać jakie lato było przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń