środa, 28 maja 2014

Gorący powiew lata

          Słońce pięknie oświetla okolicę...panuje cudna pogoda. Wietrzyk ledwo wieje i lekko porusza listkami drzew...no bajka po prostu!
Postanowiłam, że dość na razie wieczorowych sukien i uszyłam kilka letnich ubranek:

Bluzka już dawniej pokazywana ale spódniczka nowa, na paseczku, wiązanym z tyłu. Delikatna i zwiewna.





Nikki II wydaje się bardzo zadowolona z nowego stroju. Niestety brak butków w odpowiednim kolorze, musiała założyć czarne szpilki.



Torebka oryginalna Mattela, ale uznałam, że pasuje do stroju.


Glam II wybrała bawełnianą bluzeczkę na ramiączkach oraz krótka spódniczkę w beżowym kolorze z nadrukiem. Brak białych lub brązowych butów zmusił ją do założenia żółtych...

Najlepiej jednak czuła się boso...


Trzecia panna, Gwiazdka Filmowa założyła elastyczny komplet w groszki i z falbanką.




Do tego niebieskiego stroju założyła szare buty, które wydały mi się trochę zbyt ciężkie...no ale nie była przynajmniej bosa!


Bardzo bym chciała spróbować uszyć coś wg wykroju ale jest to dla mnie "czarna magia" i jakoś trudno mi się do tego zabrać.
Z podziwem oglądam ubranka dla lalek na innych blogach i na razie "zbieram się w sobie".

Tyle na dziś.

Z pozdrowieniami







15 komentarzy:

  1. czarne buty podobno pasują do wszystkiego :) a ubranka bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Akrimeks. O czarnych butach też słyszałam, że powinny pasować do wszystkiego, więc mnie to ratuje.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Hello from Spain: Nikki is beautiful. I love polka dots. Great blue dress. Nice pictures. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Marto! Dziękuję za miły komentarz i cieszę się, że mnie odwiedzasz! Serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  3. Ja się jakoś nie mogę zgodzić z tym, że czarne buty pasują do każdego stroju (wszystko zależy od dodatków!) ale akurat u Nikki wyglądają dobrze :)
    Pozdrawiam cieplutko!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki nina85, też uważam, że tu jakoś się dopasowały. Całe szczęście, bo nie mam białych ani niebieskich. Muszę się rozejrzeć za jakąś nową parą butów, bo nie podejmę się zrobić sama, niestety...
      Pozdrowienia!

      Usuń
  4. Bardzo fajna, lekka kolekcja :-) Ciuszek Nikki w stylu Terranovy. W czasie studiów, była jedna na sąsiedniej ulicy, zatem, ubierałyśmy się tam z Mamą nagminnie podczas częstych wyprzedaży. Wiele z tych ubrań, nakładałyśmy raz, 2 x, ponieważ miałyśmy ich w nadmiarze. A teraz, gdy taki styl nie pasuje już do mojego obecnego życia, mam za to z czego szyć dla lalek :-)

    Wykroje to poezja i ułatwienie każdej krawcowej! :-) Dopiero jak się zrobi, lub zdobędzie gotowe, praca z igłą, zaczyna iść jak na taśmie produkcyjnej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę zdobyć, bo nie za bardzo umiem rysować wykroje. Na razie jestem na etapie poszukiwań. Fajnie, gdy obok wykroju można spojrzeć na gotowy produkt, ale takich jest mało. Dziękuję, Kida za odwiedziny i pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  5. Moc to holkám sluší, krásné modely jsi jim připravila, už jen aby přišlo teplo a užívaly si léta:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, bardzo Ci dziękuję za miły komentarz. Owszem, dziewczyny też czekają na powrót gorących dni aby założyć ubrania. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Świetne te Twoje letnie ciuszki :D ale bluzeczka Nikki to marzenie :D
    Szyję teraz sukienkę /jeśli chcesz i będzie Ci odpowiadać to mogę podesłać formę/
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie skorzystam z Twoich wzorów. Jeśli jeszcze zobaczę gotową sukienkę, to będę miała punkt odniesienia. Fajnie, że podoba Ci się biała bluzeczka Nikki. Ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  7. Hola, hermosa ropa, se ven preciosas.

    OdpowiedzUsuń