piątek, 30 maja 2014

Groszki górą! Oraz jak bezpiecznie, choć nietrwale, zmienić lalce kolor ust.

          Uszyłam komplet. W groszki. Bluzeczka z bufkami (i zaszewkami!) oraz marszczona spódnica, wszyta w paseczek, zapinana na zatrzask.
Jeśli macie ochotę, to popatrzcie.

Barbie Look prezentuje go z czerwonymi dodatkami.






          Panna chętnie zaprezentowałaby go na tle przyrody lecz, ze względu na deszcz i chłód, musiałyśmy zostać w domu.










Nikki założyła ten komplet wraz z czarnymi elementami: pasek, szpilki.







Pod sukienką oczywiście tiulowa halka...



Zdecydowałam, że obie panny przymierzą również nowy kapelusz, wykonany z kordonka na szydełku.



Rondo kapelusza zrobione jest z łączonych ażurowych elementów.







Kapelusz ozdabiają dwie wstążki : czerwona i czarna, z luźno zwisającymi końcówkami.







Kapelusz koronkowy najpierw miał być serwetką, potem parasolką ale w końcu został nakryciem głowy.
To identyczne dwa elementy połączone szydełkiem wokół brzegu. Denko usztywniłam przeźroczystym plastikiem.





Na koniec mały bonus.
Zainspirowana poczynaniami co odważniejszych blogerów ale wciąż onieśmielona możliwością popsucia lalki, proponuję obejrzenie "bezpiecznego" makijażu mojej Nikki II, wykonanego programem graficznym.

W jakim kolorze szminki Nikki II wygląda najlepiej?


 Nr 1

 Nr 2

 Nr 3

 Nr 4

 Nr 5

 Nr 6

 Nr 7



To na dzisiaj wszystko, co przygotowałam.
Ślemy pozdrowienia dla Wszystkich, którzy nas odwiedzają

Panny Fashionistas
oraz


24 komentarze:

  1. jaka śliczna ta sukienka! super :) a szminka - chyba nr 4 albo 5 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Akrimeks! Cieszę się, że Ci suknia przypadła do gustu! Miałabym problem z wyborem koloru pomadki...

      Usuń
  2. Zacznę od końca: Nikki i kolor szminki to nr 4 i 7 reszta be. Nie zasłaniaj się programem graficznym tylko sama maluj. Ja pierwsze usta - zaczynałam od lekkiego pomalowania kredką konturówką i na to błyszczyk bądź bezbarwny lakier do paznokci - świetnie wychodzi, wilczasta jest tym sposobem pomalowana.Teraz maluję farbami akrylowymi, ale o tym już pisałam.
    Kiecka świetnie uszyta - podoba mi się, ale kapelusz to może byś pokazała, a nie trochę fajnych ażurowych kwiatków na główkach :D
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoje specjalne życzenie dodałam 3 zdjęcia kapelusza "od tyłu", więc zapraszam do obejrzenia.
      Co do malowania ust, zawaliłam usta mojej Steffi, bo na zdjęciach supermakro wyglądają jak pomalowane przez trzylatkę. Nierówno pokryte i w ogóle. Ale pewnie nie wytrzymam i pomaluję drugą główkę Summer, bo strasznie mnie korci!
      Pozdrawiam Cię, Ewuś!

      Usuń
    2. Stefka z założenia jest paskudna to i żaden makijaż jej nie pomoże ;-)
      Summer jest piękna i powinnaś dać radę /próbuj kredką i błyszczykiem/ uda się na pewno, tylko najpierw zmyj oryginalny zmywaczem do paznokci ;-)
      Dzięki za foty kapelusza :D, no teraz to tylko mogę go podziwiać - śliczny, takie małe dzieło :D
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    3. Przyjrzałam się dokładnie Twojej Wilczastej i muszę przyznać, że usta wyglądają świetnie. A utrwalałaś je czymś po malowaniu?

      Usuń
    4. Tak, lakierem do paznokci bezbarwnym :)

      Usuń
    5. W lutym w wpisie "Zmiany" są lepiej widoczne, jeśli dasz na fotkę powiększenie jeszcze lepiej widać
      Miłej zabawy ; błyszczyk bądź konturówka i lakier do paznokci i wuala

      Usuń
    6. Obejrzałam te "Zmiany", rzeczywiście tam lepiej widać. Potrenuję na Stefce, żebym coś nie popsuła. Jak tylko uda mi się zrobić coś poprawnego, to się pochwalę :)

      Usuń
  3. Sukienka z czarnymi grochami rewelacyjna, z czarnym paskiem też;)
    Najlepszym kolorem ust Nikki jest nr.5 delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki M.S., za miły komentarz. Ten kolor z numeru 5 też mi się podoba. Zobaczymy, czy nabiorę odwagi:)

      Usuń
  4. Hola, sobre Nikki, el color de labios numero 2 y 5 me han gustado.
    El vestido es precioso y el sombrero es muy bonito, gran trabajo.
    Hasta pronto.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i cieszę się, że sukienka i kapelusz Ci się spodobały! Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  5. Śliczności, szczególnie z czerwonymi akcentami! Tak bardzo bym nosiła, to mój ulubiony krój! Nikki najbardziej podoba mi się w 4.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ucieszył mnie fakt, że sukienka Ci przypadła do gustu. Czerwone dodatki czynią ją "weselszą".
      Co do pomadki, lubię spokojne kolory a ten, który ma Nikki w oryginale coraz bardziej mnie drażni. Noszę się z zamiarem aby go zmienić. Pozdrowienia!

      Usuń
    2. Jestem za zmianą szminki Nikki, bo mam wrażenie, że jej oryginalna szminka ją postarza.

      Usuń
  6. ♥Olá Ta rolando um Quadro super Legal no Meu Blog Nao deiche de Participar♥
    http://visiadasembarbie2.blogspot.com.br/2014/05/vagas-para-duelos-abertas.html
    ♥ Também está rolando um Game-Raspadinha mt Legal , Ficaria Grata se Participasse♥
    http://visiadasembarbie2.blogspot.com.br/2014/05/game-raspadinha-cantores-1.html !! Beijocas♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Gigi, zastanowię się. Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  7. obie wersje z czerwonym bądź czarnym są rewelacyjne ! materiał na spódnicy się super układa a kapelusz to małe arcydzieło :) co do makijazu to ja jestem zwolenniczką delikatnych ust, dlatego nr 4 mi najbardziej przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki anaeska, że obejrzałaś sukienkę i proponowane kolory szminki dla Nikki. Cieszę się, że Ci się komplet spodobał a i z wyborem pomadki też się zgodzę. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  8. Hello from Spain: fabulous photos. I like the polka dot dress with red accessories. You make some very pretty dresses.I like the new lip colors. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kolorem ust to taka próba i zabawa. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Pozdrawiam i dziękuję za miły komentarz!

      Usuń
  9. Przecudny ciuszek. Ogromnie mi się podoba, tak samo jak kapelusz. :)
    Mi najbardziej Nikki podoba się w szmince nr 5. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka cudna z czerwona szarfą wymiata:)

    OdpowiedzUsuń