sobota, 3 maja 2014

Na przekór pogodzie

          Dzisiejszy post jest na przekór pogodzie za oknem, która jest i ponura, i szara, i mglista, i dżdżysta. Ale mi się zrymowało.
Przegladając zdjęcia z poprzedniego miesiąca natrafiłam na fotki z Nikki i Glam w rolach głównych. Pamiętam, że było tego dnia ciepło i pięknie, i grzechem byłoby siedzieć w domu.
Stąd fotorelacja, na którą zapraszam:

Przed wyjściem zgodnie "podzieliły się" czerwonym kompletem, jedna wzięła bluzkę, druga spodniczkę.












Nikki to naprawdę śliczna dziewczyna, choć jej usta mogłyby mieć inny kolor. Nie jest to jednak dla mnie wielki problem. 






Ma wspaniałe włosy, z jaśniejszymi pasemkami, które pięknie się układają.





Obie uwielbiają słonko.
Choć do tej pory na pogodę raczej nie mogliśmy narzekać, dzisiejsza aura zupełnie nie ma świątecznego, beztroskiego charakteru. 
Czekam więc, na jej poprawę, trochę lalkując (co za fantastyczne słowo i ile znaczy!)

Tyle na dziś.
Bardzo dziękuję Wszystkim, którzy odwiedzają mój  blog.
Trzymajcie się zdrowo!
Pozdrawiam





15 komentarzy:

  1. Hello from Spain: I really like the photos. These two Barbies are very pretty. The red skirt is fabulous. Great job. I also love the sun and heat. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Marta, wszyscy tęsknimy za słońcem. Cieszę się, że podobają Ci się ubrania. Pozdrawiam!

      Usuń
  2. No, Nikki to bardzo zalotnie tę nóżkę zadarła! :-))
    Śmiała sesja :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, bo to taka dziewczyna-chłopak. W dzieciństwie lubiła chodzić po drzewach...ha,ha. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Hola, se ven muy guapas, el sol las favorece mucho, sus zapatillas son muy bonitas. Bonitas fotos.
    Tu tambien cuida tu salud, besos.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W słońcu zdjęcia lepiej się udają i panny wyglądają ładniej, radośniej. Wszyscy chyba kochaja słoneczko, Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  4. Hi! But that would go well your girls. The outfits in red are beautiful! You can tell they enjoyed the sun rays!

    Kisses!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pochwałę ubranek dla moich panien. Lubią się ładnie ubrać i kochają ładną pogodę! Gorące pozdrowienia!

      Usuń
  5. Que gupas estas chicas me encanta el adorno del top rojo. Besosss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny i komentarz. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  6. Wdzięczne modelki. Twoje zdjęcia natchnęły mnie trochę optymizmem, bo z deka już zdołowana byłam dzisiejszą aurą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, stąd ten post. Słoneczko działa cuda poprawiając nastrój! Pozdrowienia!

      Usuń
  7. Jak ja pożądam słońca. Piękna sesja:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ashoka, że mnie odwiedziłaś. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Ja też uwielbiam słońce !!! Śliczna sesja - piękne dziewczyny w słonecznym blasku ...

    OdpowiedzUsuń