piątek, 27 września 2013

Artykulacja, artykulacja...

          Artykulacja lalek to wspaniała rzecz! Fashionistas są tego przykładem. Nie będę się wypowiadać o innych lalkach, bo takich nie posiadam. Moje Barbie na razie w zupełności mi wystarczają, bo mają wielki potencjał. Ich pozycje a szczególnie takie detale jak ułożenie dłoni, przechylenie głowy itp. powodują, że mogą wyrażać niezwykłe emocje. Czasem są subtelne, wytworne, czasem zadziorne, innym razem kokieteryjne a nawet seksowne.
Niezliczone możliwości, ograniczone tylko naszą wyobraźnią...


               -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-


                                          Wdzięk, czar, urok...

"Bosonoga dziewczyna"
Platynowa dama
Powab koronek
Grzeczna panna czy kokietka?


Zwyczajna dziewczyna z wiatrem we włosach...
Szyk i elegancja




Grzeczna uczennica


Duma i dostojność




            -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-                                        

Ale czy naprawdę są takie grzeczne?



Jestem piękna

Nie jestem pewna, czy będę czekać...





O czym myślisz?
Wygodnie mi


Jest świetnie!
Długo tak będziemy stały?




















































        -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-




Pewne siebie kobiety sukcesu, świadome swej urody i wartości!


Cześć, to ja, Glam
Jestem tego warta!


Jak dobrze być Fashionistas!
Wiemy, co jesteśmy warte!



        -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-        

 Drapieżne i seksowne...




Podobam Ci się?
Nie znasz mnie wcale...



Ten uśmiech i ubiór mówią wszystko...

Jestem i czekam
Nie bądźmy pruderyjni

       -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-



 Czyżby w bajkowym świecie lalek też chodziło wyłącznie o kasę?!


To tylko tak dla żartu...ha ha

          -=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz