sobota, 7 września 2013

Nowe buty Barbie Fashionistas


          Wczoraj obiecałam, że pokażę Wam nowe buty moich dziewczyn, na które już dawno polowałam.
Ubrania mogę jakoś im uszyć ale butów nie będę nawet próbować robić własnoręcznie. Zestaw nie był drogi, sprzedający okazał się rzetelny i po 2 dniach otrzymałam przesyłkę. Nie są one z najwyższej półki i niektóre z całego zestawu się po prostu nie nadają ale te, które były dobre na małe stópki lalek teraz zaprezentuję.

 Kliknij na zdjęcie, pojawi się większe, w nowym oknie.












Raquelle wybrała czarne szpilki. Pasują jej do sukienki.
Mają ładny kształt, są dobrze wykonane, choć paseczki z tyłu lekko opadają i nie przytrzymują stopy.
Ogólnie są bardzo ładne (do zdjęć)
 Obcas ładnie wyprofilowany, choć delikatny.







Teresa lubi czerwony kolor i wybrała sandałki tej barwy.
Ładnie ułożyły się na nodze, są dobrze wymodelowane.






Nikki miała różową sukienkę i odpowiednie dla niej były różowe sandałki.
Wykonanie butów dosyć porządne, na stopę weszły bez problemu ale rozmiar jakby trochę za mały...  Mogły być troszkę większe..




Następna panna, Nikki II dostała też czerwone sandałki, które super pasują na jej nogi. Popatrzcie sami.




Oczywiście Glam również polowała na nowe buty. Wybrano dla niej w kolorze niebieskim. Ozdobne wysokie, ażurowe. Do wybranej sukienki raczej pasują.



Dla odmiany Glam przymierzyła jeszcze podobne buty w kolorze fioletu. Są mniejszego rozmiaru, bardziej miękkie. Oto one:



Wybrałam te pary butów, które najbardziej mi się spodobały. Trochę szkoda, że będące w zestawie kozaki różowe (zresztą bardzo ładne) oraz fajne adidasy biało różowe nie wchodzą Barbie na nogi. Mogłabym przeboleć różowe czółenka (za małe) oraz dobre wielkością ale nieładne, ciężkie sandały w kolorze ciemnoczerwonym.
Cóż, cieszę się z tego co mam, a raczej mają moje panny.
To tyle na dziś.
Cześć!




2 komentarze:

  1. koralowe sandałki są ponadczasowe, nie dziwię się, że Nikki właśnie ich sobie zażyczyła...
    ażurowe lazurowe cudo wspaniale prezentuje się na każdej nóżce, jako i fioletowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buty bardzo mnie ucieszyły, bo butów nigdy dosyć! Niektóre są idealne, niektóre troche za małe, niektóre są słabo wykonane i się paseczki porwały ale ogólnie za tą cenę, nie było źle!

      Usuń