wtorek, 17 września 2013

Ubranka dla Barbie płaszcz beżowy część II

          Obiecane zdjęcia dziewczyn w nowym, beżowym płaszczu z panterkowym wykończeniem ( pierwsze zdjęcia we wcześniejszym poście) pokazuję dzisiaj.
Prezentują go Teresa, Nikki oraz Raquelle.

Czarne kozaczki uszyłam sama, ale muszę jeszcze nad nimi popracować, bo nie są idealne. (A tak się zapierałam, że nie będę próbować robić butów...)

 Teresa



Teraz trochę "odważniejsze" fotki Nikki...





Raquelle, jak zawsze świetnie się prezentuje...
























To tyle na dziś. Do zobaczenia niedługo!



2 komentarze:

  1. ciekawie prezentuje się dzikusek ujarzmiony bawarkowym paskiem
    a butki podobają mi się baaardzo - lubię długie, ciemne i zamszowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zajrzałaś na moje starsze posty. Jak widzisz, nie było tu żadnego komentarza. Dopiero zaczynałam moją przygodę z lalkami i mało kto wiedział o moim blogu. Bardzo się cieszę, że tak oceniasz zdjęcia i modelki. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń