piątek, 3 sierpnia 2018

Do cienia!

          Temperatury wciąż utrzymują się na wysokim poziomie, żar się z nieba leje i wszyscy szukają ochłody. Tym razem postanowiliśmy ukryć się w cieniu lasu. Polanka otoczona zewsząd wysokimi drzewami świetnie nadawała się i na wypoczynek, i na sesję:-)

 Tym razem zabrałam ze sobą chłopaków oraz cztery dziewczyny, 
które szturmem zajęły moją torbę i nie było sposobu, aby je z niej wywalić!
 





W wyprawie uczestniczył przystojniak Jake z rodziny Liv oraz Hunter Huntsman z EAH.

Zdecydowanie woleli swoje towarzystwo, trzymając się z dala od dziewczyn, ale chętnie też pozowali do zdjęć :-)




 🌲🌳🌲🌳🌲🌳🌲🌳

 W tym miejscu muszę się Wam przyznać, że w życiu bym nie pomyślała, że znajdzie u mnie dom
 tyle panien w rozmiarze plus size! 
Do dziś nie rozumiem jak to się stało!
Owszem, podobały mi się buzie na zdjęciach promo, ale żeby oszaleć i tyle ich nabyć?!



 Gdybym dysponowała większą ilością ciałek mtm, to bym pewnie pozamieniała, 
ale.... czy aby na pewno??? 
Nie jestem już tak do końca przekonana ;-)
W grupie wyglądają fajnie, bo nie odstają od cieniuchnych i wysportowanych mtm-ek! 



 Dziewczyny jednak muszą się zadowolić oryginalnymi strojami, w których przyjechały, 
bo nie mam sił, ani chęci, na szycie :-)



Bardzo lubię moją truskaweczkę artykułowaną XXL i tęsknię za kolejną panną w innym odcieniu.
Czeka na mnie gdzieś chyba jakaś Dancer Doll MTM, nie wiem tylko jaki ma odcień skóry?



Dziś prezentuję też platynową pięknotkę z moldem Skipper, którą kilka dni temu zobaczyłam w Draciku i nie mogłam nie kupić! Jej buziak jest słodki i wspaniale wychodzi na zdjęciach!
 





 I teraz najlepsze! 
Wracając do domu przystanęliśmy przy supermarkecie. 
Buszowanie w dziale z zabawkami daje mi ogromną frajdę i za nic tego sobie nie odpuszczę!
Przekopałam kilkanaście pudełek i trafiłam na "Sześćdziesiątkę szóstkę", 
czyli urocze dziewczę z kucykami!

Barbie Fashionista Doll 66 Beautiful Butterflies – Curvy

Nie mogłam jej nie zabrać do domu!
Te niebieskie oczy i brązowe włoski są fantastyczne!




To wszystko na dziś! Idę wziąć kolejny prysznic, bo to jedyny sposób, aby się choć na chwilę ochłodzić :)))
Pozdrawiam gorąco (ha, ha!)  i do następnego razu 😍






17 komentarzy:

  1. Chłopcy są Świetne! Krzywego grupy Barbie jest śliczny:-). Nowa pani jest bardzo ładna, nie mogę się doczekać, aby zobaczyć więcej! Gorące pozdrowienia!
    Pfff, jest zbyt gorąco dla mnie, ale mamy nie wybór hahaha!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, nie mamy zbyt wielkiego wyboru, gdy chodzi o temperaturę w ciągu dnia :-) Upał dokucza wszystkim i nawet tłumaczenie, że jest w końcu lato nie na wiele się tu zda :)))
      Cieszę się, że panny i chłopcy Ci się podobają :-)
      Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam gorąco :-)

      Usuń
  2. Takie wycieczki na łono natury są przyjemne i relaksujące, ale ten upał niestety trochę to psuje. Za to lalki na gorąco się nie skarżą i dzielnie pozują. :) Jake ma ciekawą buzię, a panna z afro od razu przyciąga wzrok. I najnowsza zdobycz piękna, ma fajne kuce. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No Olu czapki z głów za ilość większego rozmiaru :D
    (nie mam żadnej) i powiem, że nie ciągnie mnie do tych rozmiarów :)
    a ta ostatnia z moldem Summer nawet interesująca
    Cudne fotki, piękny plenerek z chłopcami też (dawno ich tu nie było :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba przyznać, że buzie mają cudne. U nas niestety nie zauważyłam grubinek w takim wyborze, zwykle jest ta, którą już mam. Stwierdziłam, że chłopaki bardzo młodzieńczo wyglądają, jakby byli młodszymi braćmi, a nie materiałem na narzeczonych ;)
    Zazdroszczę Ci lasu i wody, ja siedzę w domu, bo mój M wraca z pracy tak wykończony, że nie ma mowy o jakimkolwiek wyjeździe. Mają ponad 40 stopni w pracy.
    Pozdrawiam serdecznie i życzę chłodniejszej pogody. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Grubinki wyraźnie do Ciebie lgną :). Są jednak śliczne, nic dziwnego, że trudno im się oprzeć. Białowłosa wygląda szczególnie uroczo! Chłopaki, choć najlepiej się czuli w swoim towarzystwie, też się dobrze na wycieczce bawili :).
    Nie dziwię Ci się, że nie masz siły szyć... Ta pogoda nie sprzyja żadnej pracy twórczej. Ucieczka do lasu to wyśmienity pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne te panny lalki. Panowie lalkowie też niczego sobie.
    I wcale się nie dziwę, że lalkowe towarzystwo nie chciało wyjść z torby - w końcu, odpuszczenie takiej wyprawy, byłoby dla nich wielką stratą :P

    Urzekająca jest panna z białymi włosami; z jakichś przyczyn, przywodzi mi na myśl wikingowe valkyrie xD
    A ta ostatnia, też cudo!

    Co do większych większych rozmiarów ciałek, cóż... Pewnie ma to jakiś urok i pewnego rodzaju estetykę, których ja niestety nie pojmuję. Ale najważniejsze, że Tobie się one podobają takie, jakie są! :)

    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Qué guapos los chicos,jejj deben buscar novias.
    Besos

    OdpowiedzUsuń
  8. O, mężczyźni - jacy przystojni, a panienki apetyczne :-) U mnie właśnie się zachmurzyło i ciut ochłodziło, a prognoza pogody pokazuje megaburzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę, chłopaki też pozują. :)

    Panienki śliczne, gratuluję nowego nabytku.

    I zapraszam Cię Olu do zabawy, nominowałam Cię do Mystery Blogger Awards. :) Szczegóły u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetną wycieczkę zrobiłaś swoim podopiecznym. Panowie tacy przystojni, a panny jak malowane. Nowa panienka śliczną ma buźkę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczni ci chłopcy. Dobrze, że maż tego nie czyta.
    Piękna ekipa, wspaniałe laleczki i ta nowa też. Już z niecierpliwością czekam na sesję zdjęciową.

    OdpowiedzUsuń
  12. i choć platynowe dziewczę wespół
    z ciemnoskórą zachwyciły mnie bez
    mrugnięcia okiem - to właśnie 66
    powaliła bez znieczulenia ♥ ♥ ♥

    marzę o Niej i śnię - pokazuj zatem
    Ją często, prooooooooooooooooooszę!

    OdpowiedzUsuń
  13. I like your two little guys. They look quite shy, indeed. On the contrary, your curvy beauties appear to be flirting with them??? I'm sure they would love to be dressed in one of your gorgeous fashions, but for the moment, they seem pretty content just to be in your company for an outside excursion! I've heard it is quite hot in Europe these days. Here in the middle of the US, it has been comfortable for awhile but the hot weather is now back! To you and your dolls--stay cool! Big hugs. April

    OdpowiedzUsuń
  14. Lalki mają prześliczne buźki. Gratuluję nowych zdobyczy! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne i bardzo naturalne. A wakacyjne kadry, przypominają mi jakiś teledysk do turystycznej piosenki...

    OdpowiedzUsuń