czwartek, 16 sierpnia 2018

Mystery Blogger Award

          Nominacja do Mystery Blogger Award dotarła do mnie z Bloga "Kamelia", co mnie bardzo ucieszyło. To znak, że blogowe pisanie, tworzenie i dzielenie się swoją pasją również podoba się innym😊

Kamelia, Autorka Bloga, to niezwykle utalentowana i ogromnie precyzyjna Osoba. Rzeczy, które tworzy dla lalek ( nie tylko ubrania, ale również buty i biżuteria) są zawsze wykonane po mistrzowsku i zadziwiają kunsztem wykonania! Serdecznie zapraszam na Blog Kamelii, bo naprawdę warto poznać Ją i Jej Dzieła!






Pomysłodawczynią tego łańcuszka jest Okoto Enigma. U niej na blogu możecie poczytać skąd wziął się pomysł na Mystery Blogger Award. :)



Kamelio - dziękuję i jednocześnie przepraszam, że zasady zabawy skopiuję z Twojego bloga ;-)

Po otrzymaniu nominacji wyróżniony powinien wypełnić następujące 9 punktów:
  1. Umieścić logo nominacji na swoim blogu.
  2. Zamieścić regulamin.
  3. Podziękować osobie, która go nominowała, i zamieścić jej link na swoim blogu.
  4. Wspomnieć o pomysłodawcy nominacji i zamieścić link.
  5. Powiedzieć czytelnikom trzy rzeczy o sobie.
  6. Wybrać 10-20 nominowanych.
  7. Poinformować nominowanych w komentarzach na ich blogach.
  8. Zadać swoim nominowanym 5 pytań, w tym jedno dziwne lub śmieszne.
  9. Udostępnić link do swojego najlepszego posta/postów.



🌼🌼🌼

Trzy rzeczy o sobie .... 
długo myślałam co napisać... otóż pozostanę w kręgu okołolalkowym i skwituję to jednym stwierdzeniem, które uważam za najbardziej wymowne i zarazem dziwne.
W dzieciństwie, ani nawet młodości, nie miałam żadnej lalki Barbie ( a miałam taką możliwość)!
Pierwszą kupiłam sobie jako zupełnie dorosła osoba, w 2013roku i chęć ich nabywania jeszcze mi nie minęła. To dowód na to, że nigdy nie wiadomo, co los nam sprezentuje i czym nas zaskoczy.😊

🌷🌷🌷

 Tutaj odpowiem na zadane przez Kamelię pytania :-)
  • Uwielbiałam książki, ale ostatnio zdecydowanie oglądam więcej filmów.
  • Ulubiona potrawa to dobrze zrobione placki ziemniaczane ze szpyrkami, na blasze pieca węglowego, tak jak robiła to kiedyś moja Babcia, zwana Stareczką :-)
  • Kawę piję, lubię i nie mogłabym się bez niej obyć :-)
  • Bloga prowadzę od 21 lipca 2013 roku i niedawno właśnie upłynęło 5 lat.
  • Pewnie, że umiem skakać na skakance, ha ha :-)
 🌺🌺🌺

Wybrać nominowanych .... nie wiem, co z tym fantem zrobić, bo każdy ze znanych mi blogów jest wart takiej nominacji. Poza tym nie chcę powielać wyborów innych Bloggerów...
Podam może pięć, trochę naruszając zasady zabawy :-) 
Oczywiście kolejność przypadkowa :-)
 
1/ Aniarozella z Bloga "To i Tam..."
2/ Anna z Bloga "cukier w szafie"
3/ Zurineczka z Bloga "Kraje baśni zatracone czyli drobne przyjemności"
4/ Inka z Bloga "Girls & Dreams"
5/ Laloona z Bloga "lalkowa pasja"



Osoby wybrane powiadomiłam w komentarzach na Ich Blogach :-) 

🌻🌻🌻

Mam dla Was pięć pytań:
1/ Czy wolałabyś kupić nową sukienkę, czy nową lalkę, mając niewielką kwotę w portmonetce?
2/ Co robisz z lalkami, które nie są w Twoim typie a znalazły się w Twoim posiadaniu?
3/ Czy zgodziłabyś się na wywiad do regionalnej gazety, gdybyś miała taką ofertę?
4/ Czy masz ochotę zwrócić obcemu dziecku uwagę, gdy nie dba o swoje lalki?
5/ Czy wierzysz w duchy?

🍓🍓🍓

Mój najlepszy wpis (post) .... nie umiałabym wybrać, lecz może podam link do mojej strony WWW, z której jestem dumna a jest chyba mało znana :-)))



gdzie można obejrzeć wszystkie ubranka dla lalek, które do tej pory udało mi się wykonać :-)




Dziękuję bardzo za nominację i zapraszam Osoby nominowane do dalszej zabawy :-)






7 komentarzy:

  1. Gratuluję nominacji.
    Ciekawe pytania zadałaś nominowanym, a Twoje odpowiedzi pozwoliły trochę poznać Ollę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Olu dzięki Ci za miłe słowa. :)
    Kto by pomyślał, że Barbie mieszkają u Ciebie od w sumie niedługiego czasy. :)
    O Twojej stronie nie wiedziałam, więc bardzo chętnie tam zajrzę! :)

    Co do Twojego pytania numer jeden, to odpowiem, że w chwili obecnej nie kupiłabym lalki za niewielką kwotę (niestety, te co mi się podobają kosztują więcej niż sukienka), ale sukienki też nie. :D Tylko jakieś materiały, koraliki i inne przydasie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie nominacje pozwalają dowiedzieć się co nieco o naszych blogowych znajomych - gratuluję :-) Na Twoją drugą stronę już kiedyś zaglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Olla, congratulations on the nomination. You are most definitely worth the award! Big hugs. April

    OdpowiedzUsuń
  5. O proszę i znowu się czegoś nowego o Tobie dowiedziałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię Twoje pytania :-)! Nowy strój lub Nowa lalka, co dylemat! Gratulacje z nagrodą, na pewno zasługujesz na to :-)! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z przyjemnością poznałam Twojego drugiego bloga i obejrzałam cuda, które kryje :-)

    OdpowiedzUsuń