sobota, 1 wrze艣nia 2018

Okolica jest OK 馃憣

         


Dzisiaj moje "plusowe" dziewczyny na spacerze w parku i na placu zabaw dla dzieci :-)

Oblek艂am je w a偶urowe kiecki mojej "produkcji" i zabra艂am nad Olz臋, aby pokaza膰 w ko艅cu Truskaweczce, gdzie zamieszka艂a :-)

Okolica jej si臋 spodoba艂a i to jest najwa偶niejsze 馃槂

C贸偶, nie mia艂a zreszt膮 innego wyj艣cia, tylko zaakceptowa膰 to, co j膮 spotka艂o :)))






































Na koniec bonus dla Ewy z Porcelanowych Lal  bo wiem, 
偶e nie przepada za dziewczynami Plus Size... (przynajmniej na razie 馃榾馃槈)
Summer Lea w bia艂ej minisukience spod ig艂y Ewuni :-)
Wygl膮da w niej pi臋knie!



No dobra, i jeszcze jeden bonus dla Wszystkich 馃構 :


Czarnulka z niebieskimi oczkami na cia艂ku mtm curvy馃挆馃槂馃挍









Czy kto艣 z Was j膮 poznaje ?

Bardzo dzi臋kuj臋 za wizyt臋 na moim blogu i zapraszam na kolejne spotkanie 馃槝

Tematem b臋dzie... ale to na razie sekret :-)





 




Do nast臋pnego klikni臋cia馃槉









21 komentarzy:

  1. Dzi臋ki serdeczne Olu艣 :D
    ale chyba tak ju偶 mi zostanie - wol臋 laski :D zobacz sama czy Lea nie jest boska, a zw艂aszcza w Twoim obiektywie :D
    Fajne dobra艂a艣 torebki do tych cudnych kiecek i okularki (m贸j konik) i buty :)))
    Cudne zdj臋cia i przepi臋kny plener :D

    OdpowiedzUsu艅
  2. Csoda sz茅pek a l谩nyok, elvar谩zsolt a k茅k szem疟! J贸l siker眉lt a v谩laszt谩s! Most nagyon boldog vagyok mert m谩r n谩lunk is lehet kapni, be is szereztem kett艖t, az egyik 谩talak铆t谩sra ker眉l.

    OdpowiedzUsu艅
  3. I panny, i kreacje przepi臋kne. Wszystkie. :)
    Fioletowa kiecuszka jest po prostu cudna, pasuje Truskaweczce idealnie. :)
    A tej niebieskookiej jestem niezmiernie ciekawa - kt贸偶 to? Bu藕ka jest przepi臋kna.

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wszystkie panny s膮 takie pi臋kne. I cudne stroje maj膮. I plener 艣wietny. Cudne fotki!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Awww musz臋 w ko艅cu dorwa膰 si臋 do MTM Curvy yoga :D:D:D:D Twoje zdj臋cia tylko mnie w tym utwierdzi艂y!

    OdpowiedzUsu艅
  6. Truskaweczka nie mog艂a lepiej trafi膰. :) Grubinki wygl膮daj膮 艣wietnie, s膮 bardzo kobiece, wcale nie przypominaj膮 wieszak贸w na ubranie. :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Dziewczyny s膮 pi臋kne w swojej sukienki! Bardzo lubi臋 zar贸wno lalki! Pi臋kne zdj臋cia! I Lea... Aha, chcia艂bym mie膰 j膮, ale nigdy nie znaleziono jej:-). Pani w czerwonej sukience jest tajemnica dla mnie, kim ona jest?

    OdpowiedzUsu艅
  8. Same 艣licznotki w Twoim wpisie, zar贸wno Lea jak i panny grubinki. 艢wietne sukieneczki, zachwycaj膮ce torebki (t臋 czarn膮 mam ochot臋 podprowadzi膰 dla siebie ;)) i dodatki, a w tle bardzo urodziwa okolica! Nic dziwnego, 偶e Truskaweczce si臋 spodoba艂o!

    OdpowiedzUsu艅
  9. Dziewczyny wystrojone szpanuj膮 torebkami i napawaj膮 spacerem po pi臋knej okolicy - to dopiero sielanka! :) A Lea wysz艂a bosko, jakby z Hollywood przyjecha艂a.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ale偶 mi dogodzi艂a艣 kolorystycznie sukienkami - czerwie艅, fiolet - nic, tylko patrze膰 i si臋 zachwyca膰 :-)

    OdpowiedzUsu艅
  11. Przepi臋kne dziewczyny... pi臋knie ubrane - ju偶 nie mog臋 si臋 doczeka膰 co b臋dzie dalej.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Okolica 艣wietna i wida膰, 偶e panny bawi艂y si臋 dobrze na spacerze. Nowe odzienie bardzo twarzowe.
    Kurcz臋, kr臋ci mnie to curvy mtm...
    Buziaki!:))

    OdpowiedzUsu艅
  13. Ale偶 masz tam pi臋kne tereny zielone. U mnie to g艂贸wnie blokowiska woko艂o, a mi臋dzy miastami pola, male艅kie po艂acie le艣ne. A tam to istny raj! Panny trafi艂y w przepi臋kne miejsce. Twoje a偶urkowe kiecusie jak zawsze perfekcyjne i boskie - idealne do raju ;-) A Sukieneczka Ewy fenomenalna!

    OdpowiedzUsu艅
  14. I do not collect the curvy Barbies, but I must admit, your ladies are so very pretty. Of course they have the advantage of wearing such gorgeous fashions that you create. Lucky dolls!!!! I love how you take the time to pose each lady in such a way as to fool the eye and have us believing they are living, breathing little people!!!

    OdpowiedzUsu艅
  15. sesja na duuu偶y PLUS!!!
    Teresce pasuj膮 kr膮g艂o艣ci :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. co do hybrydek - s艂odka g艂贸wka
    uroczej Nikki czeka na cia艂ko,
    jak si臋 domy艣lasz, cia艂ko PLUS :)
    jak tylko dopasuj膮 si臋 - poka偶臋 :)

    OdpowiedzUsu艅
  17. Wszystkie sukienki s膮 艣liczne, zw艂aszcza szara szyde艂kowa. Ja jako艣 nie mog臋 si臋 przekona膰 do rozmiar贸w XL, chocia偶 musz臋 przyzna膰, 偶e na Twoich zdj臋ciach mi si臋 podobaj膮 :-)

    OdpowiedzUsu艅
  18. Ciuszki maj膮 bombowe! A i sam plener pi臋kny :-) Szkoda, 偶e u nas nie ma takiego parku... Ale mam za to las ;-)
    Najbardziej podoba mi si臋 kadr z 艂aweczk膮 w tle. W stylu "Kingsajz". Wida膰 panny trafi艂y do innego wymiaru.

    OdpowiedzUsu艅
  19. Ulubiony plac zabaw mojej c贸rki 馃

    OdpowiedzUsu艅