wtorek, 18 września 2018

Włosy białe jak śnieg

          Zamianę ciałka mojej platynowej sztywniary o wymiarach "plus" na mtm potraktowałam jak zdobycie nowej lalki. Jest inna, to pewne. Dla niektórych z pewnością atrakcyjniejsza, dla innych niekoniecznie :)))



Uznałam jej twarz na tyle interesującą, że od dawna nosiłam się z zamiarem jej "odchudzenia" i obdarzenia artykulacją.
Stała się typową Barbioszką...

































Poniżej zdjęcie pt. "Porozumienie pokoleniowe".
Są na nim wszystkie panny o platynowych włoskach, które zaprosiłam do siebie :-)
Od lewej:
1/Pilot Barbie z 1999r. (hybrydka)
2/Cool Shoppin' Barbie z 1997r.
3/Barbie Fashionista Doll 63 Platinum - Pop 2017r. (hybrydka)
Jeśli się mylę - to dajcie znać :-)













Podejrzewam, że Platynowej możliwość ruchu się bardzo podoba. Chętnie się stroi i pozuje do zdjęć z innymi koleżankami.
Wszystkie Was serdecznie pozdrawiają :)))

Do następnego razu,



25 komentarzy:

  1. Piękna gromadka! Fajnie, że przesadziłaś srebrzystowłosą. :) Lubię Baśki o platynowym odcieniu włosów, a jeszcze bardziej o czerwonych ustach jak twoja superstarka. Póki co mam tylko jedną o karminowych ustach, ale może jeszcze kiedyś jakąś przygarnę. Pilotka nieodmiennie kojarzy mi się z Makepeace z serialu "Dempsey i Makepeace". :) Niebieska spódniczka na szeleczkach jest bombowa! I kratka bardzo pasuje do superstarki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, dziękuję Ci pięknie :-) Zamiana ciałka dobrze na nią wpłynęła :)))
      Czerwone, karminowe usta u lalek są fantastyczne i bardzo się dziwię, że są rzadkie i zastępują je odrażająco różowe... Pilotka to rzeczywiście bohaterka wspomnianego filmu a za pochwałę spódniczki i krateczki dla SS bardzo dziękuję :-)

      Usuń
  2. Może i typową, ale absolutnie przepiękną :). W niebieskim bardzo jej do twarzy i mam nadzieję, że będzie można ją u Ciebie często oglądać - teraz dopiero pokaże, na co ją stać ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z Twojej opinii. Zauważyłam, że poświata na jej białych włosach zmienia się z barwą odzieży... to fajne i można fajnie wykorzystać:-)
      Też mam nadzieję, że panna szybko powróci na łamy blogu :)))
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Odchudziła się, ale może zawsze przytyć z powrotem:) Zmiana pozytywna bardzo. Sesja pogodna i ślę Ci i pannom uściski i buziaki!:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tak:-) Nigdy nie wiadomo, jak będzie wyglądała przyszłość :-)
      Dziękuję za miłe słowa i również ślę buziaki i uściski :-)

      Usuń
  4. Wszystkie panny są piękne. I "szaty' z pewnością je zdobią. Bardzo by mnie kusiło przełożenie Pilotki na ciałko mtm. Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, pewnie, że kusi przełożenie głów na mtm, ale ciałek brak i są dość drogie. Dziewczyny na razie radzą sobie jak mogą i dzielą ciałkami w razie potrzeby...a tak na marginesie ...pilotka na mtm wyglądałaby świetnie!
      Dzięki za miły komentarz i wizytę na moim blogu :-)
      Pozdrowienia ♥

      Usuń
  5. Właściwie najważniejsza jest w końcu buzia. Przynajmniej dla mnie. Wszystkie panny są śliczne. A zdjęcia, jak zawsze, cudowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, lalka jest postrzegana swoją głową i nawet nieważne jest ciało. Mimo zamiany nazywana jest swoim mianem z dopiskiem hybrydka (albo i nie).
      Cieszę się, że zdjęcia Ci się spodobały :-)

      Usuń
  6. Olu sesja przepiękna :D aż gębę otworzyłam z podziwu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz bardziej i niebezpiecznie zaczyna mi się ta blondi podobać :P

      Usuń
  7. Niby wszystkie platynowe, a każda inna :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykła jest ta Platynowa, ma bardzo oryginalną urodę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Platynowa pięknotka skojarzyła mi się z Królową Śniegu:)) Gdybym taką miała, to zapewne wydziergałabym dla niej "lodową kreację":))
    Podoba mi się cały zestaw jasnowłosych.
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  10. First of all, I do love the platinum haired beauties. And I do love the way your doll looks with her new body. It's true that it is like getting a new doll. Suddenly the doll has a new personality! And us...we have been spoiled by the look and functionality of articulated doll bodies. I think the dolls are happier--even those who must learn how to bend in ways they were not initially designed to move!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cóż to za urocza gromadka. Śliczne laleczki, wspaniałe dziewczyny i jak zawsze Olla piękne ujęcia!

    OdpowiedzUsuń
  12. platynowe to moje ulubione owłosienie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne ciuszki porobiłaś
    swoim pannicom, Oleńko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Panienka jest przepiękna. W każdej wersji. Ale teraz na pewno będzie się z nią lepiej współpracować. :) Wygląda prześlicznie.
    Ogromnie podoba mi się też jej niebieska sukienka. Pasuje jej idealnie.
    Zresztą pozostałe panny też są wspaniałe. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna ta platynowa blondynka. W ogóle nie kojarzę tej laleczki. I śliczna jest jej niebieska kreacja 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia. Panny wyglądają na nich jak żywe modelki, a nie lalki.
    Platynowowłose dziewczę wygląda szałowo, a błękitna kreacja doskonale do niej pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta niebieska sukienka jest doskonała!!!

    Niczym nadmorska księżniczka wyglądałaby w niej zarówno Afroamerykanka, jak i Azjatka...

    OdpowiedzUsuń
  18. Pouciekaly mi posty :) Piekna sesja i wspaniale kreacje :) Buziaki Olenko :)

    OdpowiedzUsuń