piątek, 8 stycznia 2016

Księżycowa suknia ...

          Popełniłam kolejną suknię :-)
Jest przeznaczona dla Poppy, bo stwierdziłam, że pokaże przy okazji biżuterię, którą dostała i przywiozła z sobą od Blanki, której bardzo, bardzo dziękujemy!






Materiał elastyczny, z naklejonymi, błyszczącymi drobinkami. Mieni się w świetle i daje to wspaniały efekt!




Ponadto tkanina w moich ulubionych barwach: niebieskich i granatowych.


Dekolt i ramiona moja panna ma wspaniałe, ale nie zawadzi, gdy ozdobi je taki śliczny naszyjnik i do kompletu, pasujące idealnie kolczyki!





Wyglądający jak suknia, to właściwie komplet: bluzeczka bez zapięć, wciągana od dołu i mocno marszczona spódnica, zebrana w pasie i zapinana na jeden zatrzask.
Pod spodem długa halka.



Suknię i gołe ramiona należało jednak okryć czymś, w rodzaju etoli.
Wykorzystałam w tym celu śliczne futerko, które otrzymałam od Gosi .
Futerko jest śliczne, mięciutkie i nadaje się znakomicie! Gosiu - dzięki wielkie!

.

Powinno być troszkę krótsze, ale uznałam, że dłuższe będzie "cieplejsze".
Doszyłam dwie cienkie lamóweczki z tego samego materiału, co sukienka, aby stanowiło to komplet.









Poppy uwielbia pozować... a i tego, że doskonale to robi, nie można jej odmówić.



Cześć Kochani, trzymajcie się zdrowo!


37 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia i ujęcia, piękna suknia i taka elegancka i do tego biżuteria świetna :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor pięknie podkreśla urodę Poppy. Wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oreeetyyyy ale ona jest pięknaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!! Sukienka też piękna, ale jak patrzę na Popi to nic qurcze więcej nie dostrzegam ;) Piękne fotki jej zrobiłaś, prawdziwa gwiazda z panny wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że podzielasz moje zdanie o tej lalce. Poppy to naprawdę świetna i ładna panna :-)
      Dzięki wielkie!

      Usuń
  4. Wygląda naprawdę zjawiskowo:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam Olla, uwielbiam ta sukienka! Wielką pracę, masz dobry smak piękne suknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam Linda, Poppy to doskonała modelka. Szyć dla niej - to sama przyjemność :-)
      Serdeczne pozdrowienia i dziękuję za wpis :-)

      Usuń
  6. Jak widać Popka jest gotowa na karnawałowy bal.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O balach karnawałowych marzy u mnie niejedna panna! Zobaczymy, co da się zrobić :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  7. Piękna suknia ,biżuteria oraz etola więc i Twoja panienka cudnie wyglada . Sesja zdjęciowa super .. zawsze lubię oglądać u Ciebie fotki bo są tak ciekawie zaaranżowane . Wszystkiego najlepszego w nowym roku .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Bogusiu, to miłe, że mnie odwiedziłaś i zostawiłaś taki miły komentarz :-)
      Również życzę Dobrego Nowego Roku!

      Usuń
  8. ależ mi się ta Twoja Poppy podoba ...co post to piękniej ubrana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się, choć nawet w minimalnej części nie zdołam dorównać ubrankom dla Twoich dziewczyn :-) Butów, jakie wykonujesz, nawet nie próbuję zrobić!
      Wszystkiego dobrego!

      Usuń
  9. Laleczka, już sama w sobie, jest niewątpliwie piękna, ale w tej sukni, dopasowanej do domniemanego charakteru dziewczyny i całokształtu jej urody, wygląda niczym oszlifowany diament. Biżuteria dopełnia całości. Pięknie i pomysłowo z tą bluzeczką i spódnicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytać takie miłe komentarze, to czysta przyjemność :-)
      Dziękuję wielce i pozdrawiam!

      Usuń
  10. przepiękna panna, przepiękna suknia, cudne zdjęcia !!! wszystko przepiękne :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję za te słowa pełne zachwytu :-)
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  11. Wszystko świetnie do siebie pasuje, ogromna przyjemność dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie! Dziękuję Ci bardzo za pochlebny komentarz :-)

      Usuń
  12. Przepiekna kreacja i cudna sesja zdjeciowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miłe słowa... dziękuję Ci Urszulko.
      Ślę serdeczności!

      Usuń
  13. Zdjęcia przepiękne .Lalka wygląda jak żywa modelka ,jej oczy marzenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również podobają się jej oczy i to pomimo braku "prawdziwych" rzęs!
      To bardzo ładna panna. Dziękuję Ci ogromnie za wizytę i pozostawienie komentarza.

      Usuń
  14. The doll, the dress, the jewelry are simply BEAUTIFUL!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję :-)
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  15. Wow sukienka prześliczna. Sesja zdjęciowa także robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi niezmiernie, że zdjęcia i modelka zyskały uznanie :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  16. Poppy looks great in this dress you made her! Very beautiful photos too!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że podobają Ci się zdjęcia i modelka w tej sukni.
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  17. Przepiękna suknia, która genialnie komponuje się z biżuterią:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To przyjemne wrażenie wiedząc, że tak uważasz :-)
      Gorąco pozdrawiam!

      Usuń
  18. Ty nie pisz "popełniłam", bo w przypadku Twoich zdolności, adekwatnym byłoby: wyczarowałam, stworzyłam. :-)
    Też kocham te kolory!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja coraz bardziej lubię niebieskości -
      i w dużej mierze to Twoja zasługa, Olu ♥

      Usuń
    2. Te barwy w realu wyglądają znacznie lepiej :-) Ogromnie je lubię!
      Uważam też, że słowa: stworzyłam i wyczarowałam doskonale oddałyby sam proces szycia, bo sama nie wiem, jakim cudem, udało się ten komplet dokończyć i pokazać :)))
      Pozdrowienia gorące!

      Usuń