piątek, 1 stycznia 2016

Poranek w Nowym Roku

          Po szaleństwach sylwestrowej nocy nastał nowy dzień. Dla jednych miły, świeży i słoneczny, dla innych zaś powrót do rzeczywistości okazał się być mniej bezbolesny.
Moje panny, w większości, postanowiły spędzić wieczór razem, na skromnej, wspólnej, sympatycznej imprezce, lecz trzy moje dziewczyny uparły się, że pobalują inaczej. Zabawa, jak twierdzą teraz, była przednia, lecz poranek ...






Tereska czuła się najlepiej. Nawet przyniosła środek przeciwbólowy Raquelle, którą strasznie bolała głowa.
Kompres i tabletka zrobiły swoje.


Opowiadaniom nie było końca! Zabawa musiała być naprawdę fantastyczna, bo pomimo niewyspania, dziewczynom dopisywał humor!


Suknie, rzucone byle jak na krzesełko i buty w nieładzie, świadczyły o baaardzo szybkim udaniu się na spoczynek :)))


Panny są jednak bardzo zadowolone z sylwestrowej nocy.
Serdecznie Was pozdrawiają, szczególnie tych, którzy odsypiają nocne harce!
Raquelle oznajmiła, że już nie pije! Ciekawe czego? Myślicie, że alkoholu? Hmmm...



Z okazji Nowego 2016 Roku  życzę Wam, aby nie był gorszy od poprzednich!
Aby był lepszy i spokojniejszy!

Aby przyniósł zdrowie, pomyślność i szczęście! 






40 komentarzy:

  1. ha, ja sobie smacznie spałam od 21ej -
    ale na samą północ obudziły mnie huki
    i zimny powiew - to Córcia z koleżanką
    otworzyły balkon ;P

    teraz już wyspane, nakarmione - szykują
    się na noworoczny seans - taaa, nie ma
    to jak kulturalnie zacząć kolejny rok :DDD

    Twoje panienki potrafią się wspierać w każdej
    chwili - i tego również życzę Tobie, Oleńko -
    życzliwej, szczerej i pomocnej Duszyczki obok ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i wzajemnie! Też poszłam spać przed północą, pomimo wystrzałów petard. Nowy Rok się rozpoczął a ja jestem wyspana i wypoczęta. Same plusy :)))
      Pozdrawiam noworocznie!

      Usuń
    2. Ha! Ja do pierwszych lat studiów tak spędzałam moje sylwestry.Grzecznie, kulturalnie, z ówczesną przyjaciółką o identycznej wrażliwości. Łza się w oku kręci...
      Ale wczoraj, choć imprezowałam ostro i wróciłam o 7. też obudziłam się wypoczęta oraz zadowolona z faktu, że najgorszy rok w moim życiu poszedł sobie precz!

      Usuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku!
    dawno Cię nie było i myślałaś,że coś się stało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Ewo za życzenia. Owszem, ostatni tydzień miałam ciężki w pracy a i doskwiera mi okropne przeziębienie... Dziś się zebrałam w sobie i zrobiłam parę zdjęć. Liczę na to, że wszystko się ustabilizuje i unormuje i będę mogła nadrobić nieobecności na blogach :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Wszystkiego naj w Nowym Roku! Niezłą imprezkę zaliczyły, ale czemu mnie boli głowa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zaliczyły i to nie byle jaką! Czemu Raquelle boli głowa, to wiem, ale czemu Ciebie? :)))
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Twoje lalki nawet po imprezie wyglądają świeżo i ślicznie :-)Dużo zdrówka w Nowym Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i rzeczywiście dziewczyny wyglądają całkiem fajnie, jak na tak ostro spędzoną noc :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Wlasnie...nawet po imprezie wygladaja cudownie :)

    Szczesliwego Nowego Roku i duzo zdrowka <3 <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka ich zaleta, że w każdej sytuacji prezentują się świetnie!
      Dziękuję Uleńko i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  6. Ja myślałam , że już o 19 pójdę spać ale jakoś przetrzymałam skacząc z kanału na kanał w telewizji ech ... Twoje panienki wygladają świeżutko po szampańskiej nocy szkoda , że nie widziałam ich w imprezowych ciuchach .
    Szczęśliwego Nowego Roku 2016 .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy nie ostało się jakieś zdjęcie z imprezy...jeśli będzie, to pokażę na blogu.
      Ja wytrzymałam troszkę dłużej, ale też telewizor okazał się dla nas całkiem fajnym towarzystwem :-) Cóż, po 10 godzinach pracy nie miałam już chęci na nic innego :)))
      Pozdrawiam noworocznie!

      Usuń
  7. Się działo jak widać ……. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, działo się, choć jeszcze nie o wszystkim dziewczyny raczyły mi opowiedzieć!
      Dziękuję, Zurineczko i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  8. Ha, właśnie dziś rano sobie pomyślałam, że fajnie być lalką, bo nie ma się nigdy problemów z kacem ;-) Spełnienia wszystkich marzeń w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tu, jak widzisz, nie jest tak do końca! Choć Raquelle, pomimo bólu głowy, była uśmiechnięta...
      Dziękuję, Gabrysiu i pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. Szczęśliwego Nowego Roku ,Zdrowia ,Sukcesów w pracy i życiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i ślę pozdrowienia noworoczne!

      Usuń
  10. Impreza musiała być szalona ;D Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szalona i do białego rana! Tak się bawią lalki w Cieszynie!
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  11. Ta historia jest bardzo zabawny:-). Życzę szczęśliwego, zdrowego i kreatywnych nowy rok drodzy Olla!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, Linda! Pozdrawiam serdecznie i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  12. Uśmiałam się szczerze ;-D
    Dużo zdrowia i radości w 2016 roku!!!!!!
    Rany, ależ ten czas nabrał rozpędu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czas biegnie jak oszalały... nawet nie wiem, kiedy ten rok przeleciał!
      Wszystkiego najlepszego w tym naszym Nowym Roczku!

      Usuń
  13. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!!! Twoje lale wyglądają zjawiskowo, nawet po szaleństwach nocy :)) Zerkam na tę gitarę w tle... Straaaszniee faaaajnaaa! Kupiona, czy zrobiłaś??? Podoba mi się baaardzooo - aż mi w oczach błysnęło ;) :)) Fajny też piesio z misiem :)) Ubranka superowe... pościel satynowa fiu fiu :) Lalki to mają dobrze :) Pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gitarę przywiozła z sobą Melrose Moxie Teenz. Owszem, jest całkiem fajna!Pościel sama szyłam i miałam marzenie wykonać też łóżko i fajne poduszki, ale czas leci a łóżka ani śladu :))) Może Twoje akcesoria, wspaniałe i jedyne natchną mnie do czynu i też wykonam coś dla moich lal :)))
      Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za pozostawienie komentarza :-)

      Usuń
  14. Well, she's probably suffering from too much champagne from all the New Year's festivities!!! This is such a beautiful post, attesting to the great friendships amongst girls! Thank you and Happy New Year to you and your dollies as well!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo, bardzo dziękuję i serdecznie pozdrawiam w Nowym Roku! :)))

      Usuń
  15. Wszystkiego Najlepszego !!! Obyśmy zawsze wyglądały tak świeżo jak Twoje lalki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello from Spain: a great story. Very real. I like this room. Fabulous pics. Happy New Year.

    OdpowiedzUsuń
  17. O biedactwa! Znam ten ból z autopsji :)))) Wszystkiego naj w nowym roku !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedactwa, choć dość szybko się "pozbierały" :)))
      Dziękuję w imieniu moim i panien :-)

      Usuń
  18. Zabawa musiała być przednia, tylko na następny dzień trochę trudno zwlec się z łóżka(przynajmniej niektórym lalkom).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedzmy szczerze, że nie tylko lalkom :)))
      Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku!

      Usuń
  19. Wszystkiego, co najlepsze w Nowym Roku! Gorąco pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  20. Niezły poranek. Mam nadzieję, że do dziś już dziewczyny odespały imprezę? :)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego najlepszego w 2016 roku !!!
    Jak widać, nie wszyscy mieli łatwy poranek noworoczny, ale wszystko dobre, co się dobrze kończy.
    Mój poranek - niezbyt wczesny zresztą - był OK.
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń