niedziela, 26 grudnia 2021

Białe Święta :)))

Tegoroczne Święta Bożego Narodzenia są bardziej klimatyczne, niż miało to miejsce w poprzednich latach, za sprawą białego puchu.  Choć nie przepadam za śniegiem, to muszę przyznać, że prawdziwa zima ma swój urok. Dziś, prócz ładnej, białej pierzynki przywitało nas też -10 st. C mrozu!

Kurtka to świetny element stroju na zimową porę, kiedy wiatr wieje za kołnierz a pod stopami trzeszczy zmarznięty śnieg.

Kena ubrałam ciepło. Założył kurtkę od innego lalka, którego kupiłam właśnie z powodu ubranka :))) Rzeczywiście rzadko mi się to zdarza, ale w tym wypadku zrobiłam wyjątek, bo oprócz kurtki zdobyłam też spodnie, koszulkę i fajne buty za całkiem przystępną cenę, więc nie było się co zastanawiać, tylko brać! 

Niebieskooki sztywniak zasilił pudełko w szafie i czeka na lepsze czasy natomiast jego ubranko sprawuje się zacnie :)))

 

 









Moi Kochani, z okazji Świąt Bożego Narodzenia, chciałam Wam wszystkim życzyć zdrowia, radości i miłości. Mam nadzieję, że ten czas upływa Wam szczęśliwie i spokojnie. 

Tego Wam życzę z całego serca!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz