poniedziałek, 4 października 2021

Poncho - narzutka uniwersalna

Pewnego popołudnia, w przypływie chęci i napływie pomysłu powstało ono:

poncho uniwersalne :-)

Dziewczyny, pozbawione ostatnio nowych ubrań, przyjęły je dość entuzjastycznie i od razu postanowiły powalczyć o prawo do sesji zdjęciowej.

Które wybrałam?

Odpowiedź poniżej :)))


Przedtem jednak opis stroju.




Wykonane na drutach z włóczek w trzech kolorach. Z przodu zapinane na turkusowe guziczki. U dołu obowiązkowe frędzle :)))

Aby jednak lepiej grzało i fajniej było dopasowane, "wyodrębniłam" rękawy, które zakończyłam 2-centymetrowym ściągaczem. 
Jak widać na zdjęciu obok zszyłam po kawałku dołu, od ściągacza w stronę środka. 
Moim zdaniem ubranko ładniej leży na dziewczynach :-)




W rolę modelki wcieliły się kolejno:

 
1/ Barbie Spring Into Style 26 na ciałku mtm









2/ Barbie Fitness FTG83 AA o najciemniejszym ciałku w mojej kolekcji








3/ Barbie Asian curvy DVX73 na ciałku curvy artykułowanym o jasnej karnacji.

Wydaje mi się, że poncho najlepiej pasuje Asi, czyli tej właśnie pannie. (Dla pozostałych ubranko jest trochę zbyt obszerne).

Ubrała się na sportowo, założyła szare, dzianinowe spodnie oraz trampki. 

Tymi bucikami się zachwycam, bo nie dość, że są parą, czyli lewy i prawy, to jeszcze modelka może w nich spokojnie stać bez podpórek! 
Super! (pozdrawiam Ewuniu ♥)









💗💚💛💗💚💛


Bardzo dziękuję Wam za uwagę i za to, że wpadliście do mnie z wizytą :)))

Serdecznie pozdrawiam i życzę zdrowego, dobrego, nowego tygodnia!



18 komentarzy:

  1. Piękne. Uwielbiam takie gadżety, zarówno w ludzkim świecie, jak też (a może szczególnie) lalkowym. Super się panny prezentują. No i będą miały jak znalazł na zimne wieczory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, Ayu, że poncho Ci się spodobało. To może dziwne, ale nigdy w życiu nie miałam takiej narzutki. Przypuszczam, że musi być w niej ciepło i wygodnie :))) Przynajmniej korzystają moje panny.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Śliczne ponczo i idealnie dobrane kolory; pasuje wszystkim dziewczynkom:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję w imieniu dziewczynek :-)
      Serdeczności, Małgosiu ♥

      Usuń
  3. Poncho śliczne. Pastelowe kolorki pasują do wielu stylizacji, więc można je łączyć z różnymi częściami garderoby.
    Pomysł z "rękawkami" To strzał w 10! Poncho rzeczywiście lepiej się na dziewczynach układa. Pozwolisz, że zgapię ten patent, gdy będę szydełkowe poncho robić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ, oczywiście! Będzie mi bardzo miło. Pomysł z rękawkami się udał, bo fajniej ubranko dopasowuje się do figury :)))
      Pozdrawiam gorąco ♥

      Usuń
  4. Jak na jesienne spacery to strzał w dziesiątkę. Nic dziwnego, że każda chce je nosić. Musisz chyba zrobić jeszcze kilka, żeby się nie kłóciły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sęk w tym, że nie lubię robić czegoś dwukrotnie...nuży mnie to bardzo i zawsze staram się wymyślić coś nowego i innego :)))
      Dziękuję Ci, Tereniu za odwiedziny i za komentarz ♥

      Usuń
  5. Piękne poncho, bardzo mi się podoba dobór kolorów i fason.Wszystkie Twoje dzieła zachwycają, Olu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Udało mi się w końcu coś wykonać dla Barbioszek i jeszcze zrobić zdjęcia z wrzuceniem na blog :)))
      Tym bardziej mi miło, że się spodobały :-)
      Serdeczności, Selinko ♥

      Usuń
  6. Zdecydowanie Asia najlepiej wygląda w tym cudnym poncho :0)
    Pozdrawiam cieplutko :0)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przesliczne poncho 😍 Kazdej z modelek idealnie pasuje 🥰

    OdpowiedzUsuń
  8. Lakowe poncho wyszło świetne, więc może teraz pokażesz je w wersji dla siebie? Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! :)
    Śliczna ta panna o azjatyckiej urodzie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako rasowy zmarzlak, uwielbiam poncha, narzutki, ciepłe pelerynki i szale, więc wcale się nie dziwię entuzjazmowi, jaki ten ciuszek wzbudził u Twoich panien! Bardzo podobają mi się także kolory - takie cieplutkie, przytulne... No i frędzelki! Podoba mi się jednakowo na każdej z trzech modelek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. O, jakie fajne. Nosiłam poncha, ale żadne nie miało takich sprytnych rękawów :)

    OdpowiedzUsuń