piątek, 29 października 2021

Brak systematyczności

 ...szybko zaowocował nowym postem na moim blogu. 

Mam nadzieję, że spodoba Wam się ta "wersja" mojej nowej panny o mocno czerwonych ustach i przecudnych, warkoczykowych włosach. 

Dziewczyna jest urodziwa i może brać udział w wielu różnorodnych sesjach...

Z pewnością zauważyliście pieprzyk nad kącikiem ust... lalki są coraz bardziej podobne do ludzi...

Stylizacja... cóż, stworzona na szybko z tego, co leżało w szufladach. No, może oprócz tych fajnych bocznych "zawieszek" do kokosznika, które pozyskałam z bluzeczki z ciucholandu... 

 

 

Panna obwieszona złotem w luksusowych (i nie tylko) wnętrzach...

Zapraszam na salony :)))

 

 

 











 

Królowa Śniegu...

 

 

Jak podoba Wam się ta stylizacja?

Wiem, poszalałam trochę z programem graficznym, no ale od tego one są a nie zmieniają samej modelki, tylko tworzą odpowiednią aurę...




Oj, lubię moją "warkoczykową panienkę i to bardzo :)))


Z serdecznymi pozdrowieniami,



25 komentarzy:

  1. Przepiękna!!!! Wprost nie mogę się napatrzeć na jej stylizację na Królową Śniegu; suknia zjawiskowa, dodatki złote podkreślają jej blask; i nakrycie głowy przypominające rosyjski kokosznik - wspaniale, Olu!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszą mnie ogromnie Twoje słowa, Małgosiu :)))
      Dziękuję Ci pięknie za odwiedziny i pozostawiony komentarz :-)
      Pozdrawiam serdecznie ♥

      Usuń
  2. Przepiękna i misterna robota. Podziwiam cię za cierpliwość i dokładność wykonania wszystkich strojów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Caryca I ;0)
    Ślicznie ją wprowadziłaś na salony :0)
    Pozdrawiam cieplutko Olleńko :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, Moniko, że sesja Ci się spodobała :)))
      Pozdrowienia gorące!

      Usuń
  4. Piękna sesja. Cudne stroje i kokosznik, ale do zimy jeszcze nie tęsknię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie tęsknię, ale tak mi się nasunęło, kiedy założyłam jej futerko :-)
      Dziękuję i pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń
  5. Ależ pięknie to zrobiłaś! Jej strój, całokształt są wspaniałe. Kojarzy mi się z bogatą, piękną Rosją. W tym miesiącu poznałam bardzo miłych ludzi z Rosji i dzięki tym znajomościom powoli odkrywam Rosję, na razie wirtualnie. Twój wpis idealnie wpasował się w moje niedawne doświadczenia i życiowe nowości. :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie tym bardziej mi miło, że znalazłam się ze swoim postem akurat w centrum Twojego zainteresowania i odkrywania Rosji.
      Gorąco Cię pozdrawiam, Ayu :-)

      Usuń
  6. Miałaś znakomity pomysł na sesję, a niecodzienna stylizacja ukazała zupełnie nowe oblicze tej panny! Nie przypuszczałabym, że tak świetnie będzie się prezentować w glamurze a la carska Rosja, a tu proszę - jak stworzona do tej roli! Kokosznik misterny i śliczny, a białe futerko gwarantuje, że nie zmarznie podczas srogich, wschodnich zim.
    Powiało też troszkę świętami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że też nie miałam pojęcia, że panna o takiej urodzie tak dobrze odnajdzie się w zaproponowanych klimatach :-)
      Fajnie, że sesja Ci się spodobała, dziękuję pięknie za odwiedziny i za pozostawiony komentarz :)))

      Usuń
  7. Prześliczna. Jestem oczarowana stylizacją.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniale wystylizowałaś tę pannę, Olu. Oczu nie mogę oderwać od fotek. Zjawiskowa sesja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi wielką przyjemność swoim komentarzem, dziękuję bardzo :-)

      Usuń
  9. Just perfect very beautiful!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się kontrast między jej urodą i makijażem, a tą chłodną bielą. Świetnie podkreśla jej karnację.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Jaka księżniczka! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepięknie, Olu, jak zawsze :) Podziwiam Twój zmysł artystyczny w planowaniu i aranżowaniu sesji, umiejętność dziergania na takim poziomie (ba, dziubać szydełkiem też umiem, ale to nie to samo co Ty). I obróbka zdjęć nadaje im niesamowitego charakteru !

    OdpowiedzUsuń
  13. O jak ciekawie, bardzo mi się podoba ten pomysł na lalkę, nie sądziłam, że ten model tak dobrze się sprawuje na elegancko. Nakrycie głowy rewelacyjne. Muszę nad moją panną popracować, jak widzę, że to tak fajnie może wyjść. Jak do tej pory postrzegam ten model jako wyjątkowo trudny do stylizacji, a Tobie się udaje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna lalka w cudnej stylizacji i uroczej scenerii :) pozdrawiam serdecznie i ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Kokosznik zrobiłaś cudny <3
    no nie mam tej panny, ale w Twoich ujęciach wyszła rewelacyjnie <3

    OdpowiedzUsuń