sobota, 14 czerwca 2014

L jak Labirynt....Uczuć, czyli Lalkowy Alfabet 2014

          Najbardziej niezbadane są ....uczucia. I to nie tylko te ludzkie ale również, jak się niedawno przekonałam, te lalkowe. W mojej grupie mam jednego faceta. Nawet dosyć przystojny, wysportowany, były żołnierz elitarnej jednostki wojskowej pod nazwą G.I.Joe.
Po szaleńczych wyczynach w boju przyszedł czas na założenie lalkowej rodziny.
Ale jak to bywa, trudno dociec, kto w kim i z kim, itd. Labirynt uczuć bywa trudny do pokonania.
Naprawdę myślałam, że wpadła mu w oko Barbie Look, był nią ostatnio niezwykle zainteresowany...
A tu niespodzianka!
Może była dla niego za poważna? Nie będę tego analizować. Fakt jest faktem: uczucia skierował do uroczej blondyneczki Glam Fashionistas. Wyglądają na bardzo zakochanych i są nierozłączni. Zresztą popatrzcie sami!







Wbrew pozorom jednak, Barbie Look nie wygląda na bardzo zmartwioną. Może uznała, że to nie chłopak dla niej.


-"Proszę, zdejmij mnie, muszę stąd iść, bo mam już dość ich ćwierkania!"- poprosiła Barbie Look.
Zabrała torebkę i poszła obejrzeć film w TV.


Para ma się ku sobie - to widać gołym okiem, no ale żeby klęczeć przed sobą w uścisku...



Nie przypadkiem The Beatles śpiewali, że  "All You Need Is Love"
(Wszystko, czego potrzebujesz, to miłość)

I to raczej prawda...
o czym przekonywała Was dzisiaj









16 komentarzy:

  1. Sprytny 'labirynt'! Ale moim zdaniem Barbie Look wygląda jednak na trochę zmartwioną. Może dorzuć jej pudełko lodów do tego filmu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już wcina, więc coś jest na rzeczy.. Niedługo zapomni, może natknie się na kogoś możliwego...
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. o tak, niezbadany jest labirynt uczuć :) fajna historyjka a para wygląda na bardzo sobą zauroczonych, czy na długo - czas pokaże :) piękna szydełkowa kreacja na lali :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Co do uczuć to nie mam pojęcia, czy są stałe. Masz rację czas pokaże.
      Ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  3. Ma rację Look Barbie, po co jej taki chłop, który już od początku jest niestały, i do tego były żołnierz, a co najgorsze to jakiś taki połamany :P
    Podoba mi się pomysł ;)
    Serdecznie pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mało, że połamany, to jeszcze nie miał jednej stopy i zrobiłam mu z modeliny (nie bardzo wyszła i się nią nie chwali) No ale jak to weteran. Barbie Look nie będzie długo się martwić...mam nadzieję.
      Pozdrawiam goraco!

      Usuń
  4. Uczucia nigdy nie zostaną rozszyfrowane w całości. Dzięki nim mamy dość ciekawe życie. Piękną kreację stworzyłaś dla lalki. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, marikka. Uczucia i emocje cały czas nam towarzyszą i urozmaicają życie. Zgadzam sie z Tobą! Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  5. Fajnie sobie poradziłaś z tym trudnym tematem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł na labirynt ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł na labirynt :) jakby nie było za miłością i młodymi nie trafisz wiec jak najbardziej post sprostał wyzwaniu na dodatek w jaki sposób!! :) Intrygi miłosne, zaułki tak łatwo w nich zbłądzić :) Nawiązanie idealne! Co więcej pierwszy telewizyjny serial też miał tytuł "Labirynt" i był o perypetiach miłosnych :) Pozdrawiam serdecznie! Jestem zachwycona Twoją Babie Look na artykułowanym ciałku! u mnie jest jeszcze sztywniarą :( Jakie ciałko jej dałaś? w sensie chodzi mi o odcień skóry i lalkę dawczynię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Pikulino, przepraszam, że dopiero teraz odpisuję...jakoś mi zeszło. Trochę kombinowałam z ciałkami i nie jestem pewna, ale na 99% to ciałko od Sporty Fashionistas, którą kupiłam w duopacku razem z Glam I. Ciałko trochę wędrowało... Jest odrobinę ciemniejsze od twarzy, ale da się wytrzymać. Przede wszystkim jest artykułowane i to najważniejsze! Cieszę się, że Ci się Barbie Look podoba :-)

      Usuń
  8. Glam bywa nie tylko królową wybiegu - ale jeszcze walecznych serc...
    Ona go tak pięknie kocha, On zaś z odwagą przyjmuje Jej czułość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy, czy miłość lalkowa jest trwała...
      Wszystkiego dobrego, Inko i dziękuję za wpis :-)

      Usuń