sobota, 3 sierpnia 2013

Nikki II - nowa lokatorka

          Zamieszkała u mnie nowa dziewczyna. Nazwałam ją Nikki II, bo już mam jedną o tym imieniu. Nie mogłam się oprzeć i kupiłam!  Trochę dlatego, że była przeceniona a przede wszystkim dlatego, że jest bardzo ładną panną.  Sami zobaczcie:

Fashionistas Nikki

 Fashionistas Nikki w oryginalnym ubranku i butach 

Fashionistas Nikki

Fashionistas Nikki

Fashionistas Nikki

Fashionistas Nikki
Wydawałoby się, że obie Nikki są takie same, ale nie,  różnią się i to bardzo. Kolor i rodzaj włosów, makijaż i najważniejsze to, że nowa lalka nie ma artykulacji pod biustem! Trochę mnie to zdziwiło, ale może to i dobrze, bo lepiej będzie się prezentować w bikini...



2 komentarze:

  1. daję Jej 99/100 (ust nie mogę zdzierżyć)
    wspaniała buźka - wspaniałe oczka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej usta, zbyt jaskrawe (nie wiem, kto w ogóle mógł takie wymyślić!) też mnie nieco drażnią, ale obawiam się, że nie zmażę je dość precyzyjnie i na zdjęciach makro będzie to widać. Gdyby nie to, bez cienia żalu usunęłabym tę nieodpowiednią szminkę!
      Miło mi bardzo, że zainteresował Cię, tak odległy w czasie, post :)

      Usuń