niedziela, 2 lipca 2023

Steffie w sukience z falbanami

Ostatnio jestem z koronkami za pan brat i przygotowałam kolejną sukienkę. 

Jest z podwójną falbaną a pokaże się w niej Barbie Look City Shine Gold Dress CFP36. 

Pannę przesadziłam na ciałko mtm, bo bardzo lubię fotografować artykułowane lalki. No tak już mam 😄

Steffie to ślicznotka, piękna buzia, wspaniałe włosy i rzęsy... 

 

Kordonek bawełniany bielutki i miękki, z takiego robić koronki to czysta radość.





Gorsecik zrobiony półsłupkami, staniczek wzorem ażurowym, ramiączka krzyżują się na plecach i zapinane na dwa guziczki.


Dół sukienki jest podwójny o mocno marszczony, przez co wygląda jak falbana.





W komplecie chusta zrobiona na szydełku, ozdobiona wokół maleńkimi kwiatuszkami.🌼🌼🌼


 

 

 

Komplet dostępny w moim Etsy shop 😊 🛒

Pojawiły się tam jeszcze nowe ubranka, jeśli macie ochotę, to zajrzyjcie 😉

 

 

 

 

 

 

 

Steffie ma ciemną karnację i wygląda w bieli świetnie. Myślicie tak samo? 

Uściski dla Was i życzenia zdrowia. Jak zawsze 😄😘😍

 

Zapraszam do mojego sklepu ArtStudioOlla123 na Etsy, gdzie oprócz tego kompletu można obejrzeć jeszcze inne produkty mojej marki. Aby tam zajrzeć wystarczy kliknąć moje logo 👉



13 komentarzy:

  1. Przepiękny komplet Olu i wspaniałe zdjęcia. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie Ci dziękuję :) Również pozdrawiam!

      Usuń
  2. Z koronkami radzisz sobie wyśmienicie, a Twoje panny prezentują je z takim wdziękiem, że aż chce się oglądać kolejne, gdy tylko skończy się patrzeć na jedną sesję :). Tak, opalone i ciemnoskóre dziewczęta wyglądają w bieli po prostu zachwycająco i wspaniale na nich widać misterność wzoru. Na "bladziochach" jest trochę mniej widoczny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak. Opalonym dziewczynom pięknie w bieli a wakacyjne, lipcowe słońce pięknie oświetla ich skórę. Jasna karnacja...mam taką i nie jest latem łatwo :))) Serdeczności, Chiriann :-)

      Usuń
  3. Ale cudeńko! I tak, ciemna karnacja pięknie komponuje się z bielą. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Annette ;-), bardzo się cieszę, że ubranko przypadło Ci do gustu.
      Serdeczności!

      Usuń
  4. Uwielbiam te Twoje prace pełne koloru i pozytywnej energii :-).
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te falbanki, lalka wygląda w nich bardzo lekko, jakby zaraz miał ją wiatr porwać <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo zarówno za odwiedziny, jak i za miłe słowa komentarza :)))
      Serdeczności, Mangusto :-)

      Usuń
  6. Zdecydowanie opalonym dziewczynom ładnie w bieli; moje Rubinki czy Paolki także uwielbiają białe sukienki:)) Ta falbanka to majstersztyk, Olu - cudowna sukieneczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, Małgosiu. Biel to wdzięczny kolor a lalki wyglądają w niej ślicznie, szczególnie te "opalone". Pozdrowienia!

      Usuń
  7. I panna, i kreacja zachwycają!

    OdpowiedzUsuń