czwartek, 27 lipca 2023

Słoneczna sukienka

Popełniłam nową sukienkę. Żółtą. Oczywiście na szydełku. 

Dostała ją Elle, choć...była robiona na zupełnie inną pannę 😏

Ha! Nawet pannę o zupełnie innych kształtach! No, ale jak to u mnie często bywa, efekt końcowy zaskakoczył wszystkich, łącznie ze mną 😳

Ma więc Elle nową sukienkę, która pięknie podkreśla jej kobiece wdzięki i eksponuje jej "brazylijską pupę". 

Ok, raczej rzadko robię sukienki dopasowane do ciała, bo zdecydowanie lepiej robi mi się rozkloszowane, ale jak ją zobaczyłam na tej ślicznej dziewczynie, to ogromnie mi się spodobała. Miałam kłopot z rozwiązaniem sprawy zapięcia (zapomniałam, że w ogóle trzeba takowe zrobić) i w końcu umieściłam go z boku, szczęśliwie dysponując identycznymi w kolorze, guziczkami. 

 



Sukienka sięga kostek, ma dość duży dekolt, ale co tam, przecież są upały! Ramiączka fikuśnie przechodzą na plecy łącząc się tam z paseczkami, wychodzącymi spod pachy. Największą ozdobą są dwa pionowe ażurowe pasy, biegnące wzdłuż ubrania. Zapięcie na 8 guziczków, umieszczone na jednym z boków sukni. 

Ok, suknia była gotowa, ale zamarzyła mi się torebka... Przeszukiwałam przez kilka godzin internet, szukając natchnienia. W końcu jednak, kierując się swoją intuicją, wymyśliłam swoją wersję letniej, plażowej torby. Torebka jest autentyczna, tzn. można włożyć do niej coś niewielkiego i płaskiego. Jakby się ktoś uparł, oczywiście. Paseczek powstał z koralików a na końcach zadyndały dwa małe frędzle.










 

 

 

Tyle przygotowałam na dziś. Bardzo jestem ciekawa, co myślicie o tym ubranku i czy Elle to idealna modelka do prezentowania tych kolorów.

 

 

Wszystkim, którzy tu zaglądają, bardzo dziękuję za poświęcony czas licząc, że nie uznacie go za czas stracony 😉😋😊

Pozdrawiam Wszystkich bardzo, bardzo serdecznie i życzę zdrówka

A jakżeby inaczej 😄😘😃 




 

Ps. Komplet do nabycia w moim sklepie ArtStudioOlla123 na Etsy wraz z innymi produktami mojej marki. Aby go odwiedzić kliknij logo umieszczone obok 👉

 


12 komentarzy:

  1. o Wooow! zjawiskowa suknia i torebka!!! Modelka prezentuje się w niej znakomicie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo i cieszę się, że całość Ci się podoba :)

      Usuń
  2. Ten słoneczny zestaw mogę podziwiać i podziwiać. Pięknie wygląda na Elle. I suknia, i torebka wyszły Ci bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo, Joasiu. Szczerze mówiąc nie przypuszczałam, że trafię w jakikolwiek rozmiar (najpierw miało być dla regular mtm), bo zaczęłam od środka przodu i szydełkowałam na boki, dodając "na oko"... ale cieszę się bardzo, że Elle ten komplet pasuje :)

      Usuń
  3. Fantastyczna sukienka na lato, jednocześnie przewiewna, elegancka i seksowna, a kolor jeszcze dodaje jej letniej energii! Nie mogę się też nie zachwycić torebeczką, która sama w sobie jest dziełem sztuki. Czy na plaży, czy na nadmorskim deptaku panna zrobi gwarantowaną furorę! Cudeńko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi bardzo :-) Tak, ten kolor jest idealny na lato! Modelka dodaje uroku temu komplecikowi. Torebka powstała bardzo spontanicznie i choć wiedziałam, jak ma wyglądać, obawiałam się, że efekt końcowy będzie zupełnie inny :-)
      Bardzo dziękuję Ci za te słowa i pozdrawiam gorąco, Chiriann :-)

      Usuń
  4. Cudowny komplet. Modelka wygląda idealnie w sukience. Bardzo podoba mi się też torebka, których nigdy za dużo. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie, torebeczek nigdy za dużo! Działa to zarówno u ludzi jak i u lalek :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  5. Piękny zrobiłaś ten słoneczny zestaw! Sukienka prześliczna, a torebka cudownie dopełnia całość! 💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Miru, bardzo, bardzo za takie miłe słowa komentarza :-)

      Usuń
  6. Nie od dziś wiadomo, że żółty współgra z ciemną karnacją - sukienka jest piękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, Annette ;-) że zestaw Ci się spodobał i bardzo dziękuję za komentarz :-)

      Usuń