środa, 2 sierpnia 2023

Szydełkowa, biała sukienka

Powstała nowa sukienka. 

Właściwie skończyłam ją jeszcze w czerwcu, ale jakoś mi zeszło z tym pokazywaniem. 

Jest już u nowej Właścicielki i bardzo się z tego cieszę, bo to kochana Osóbka, która docenia moją pracę i bardzo lubi koronki 😊😄😍

W nowym stroju zaprezentuje się moja śliczna Anna, czyli Barbie Fashionistas 56 Style So Sweet, lecz przesadzona na ciałko mtm. 

 

 

 

 

 

 

 Sukienka oczywiście wykonana na szydełku. Dlaczego biała? Ano dlatego, że z tą akurat bawełną merceryzowaną świetnie się pracuje. Jest miękka, delikatna, zwyczajnie sunie po szydełku. Nie plącze się i nie zwija, co bardzo ułatwia robotę. 

Po drugie: kiedy można wykorzystać biały cienki kordonek? Oczywiście latem!  










 

Sukienka jest ażurowa, więc wypadałoby założyć dziewczynie majteczki. Oczywiście też koronkowe, białe.


 

Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się ta dziewczyna w białym stroju. Pasuje jej wybitnie, bo jest opalona i ma piękne, ciemne włosy.

Trochę jestem ostatnio ukierunkowana na "działalność szydełkową", ale mam nadzieję, że jeszcze Wam się nie znudziło oglądać takie stroje i moje w nich panny.

Na tym kończę, serdecznie Was pozdrawiam i - oczywiście - życzę Wszystkim zdrówka!







Ps. Komplet wprawdzie nie jest dostępny w ofercie mojego sklepu ArtStudioOlla123 na Etsy, zapraszam jednak do obejrzenia innych produktów mojej marki, poprzez kliknięcie w logo obok 👉

15 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka, prawdziwy majstersztyk i cudne majteczki. Pogratulować Olu talentu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie i cieszę się, że ubranko przypadło Ci do gustu :-) Również Cię serdecznie pozdrawiam :-)

      Usuń
  2. O woooow - zjawiskowa!!! Piękne rzeczy potrafisz wyczarować!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. To pierwsze zdjęcie jest niesamowite!

    Bo o kreacji chyba nawet nie muszę tego pisać. ;) I doskonale dobrałaś modelkę, rzeczywiście w białym jest jej cudnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie Ci dziękuję, Joasiu i ogromnie mnie cieszy fakt, że podoba Ci się ubranko i wybrana panna do jego zaprezentowania :-)

      Usuń
  4. Ślicznie. Mam nadzieję, że klienci doceniają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, sklep dopiero zaczyna funkcjonować, więc muszę uzbroić się w cierpliwość ;-) Dziękuję, Mangusto i pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  5. Nie ma szans, by oglądanie takich cudeniek się znudziło! Wspaniały komplecik, jestem pewna, że nowa właścicielka jest nim oczarowana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Chiriann, za odwiedziny i za pozostawienie tak miłego komentarza :-)

      Usuń
  6. Suknia jest przepiękna. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Annette;) Również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Przepiękna sukienka - wprost dzieło sztuki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawiłaś mi wielką radość tym komentarzem, dziękuję Ci bardzo!

      Usuń
  8. Bardzo mi się podoba ostatnia fotka, na której panna podnosi skrawek sukieneczki i zadziornie spogląda w obiektyw.

    OdpowiedzUsuń