niedziela, 18 czerwca 2017

Lalko ty moja!

          Zastanawiałam się ostatnio, jaki to fenomen tkwi w lalkach, że potrafią oczarować nie tylko dzieci, ale i dorosłych! Uświadomiłam sobie, że akurat w moim przypadku lubię je przebierać, czesać, stylizować, czasami obdarowywać innymi ciałkami i za każdym razem mam nieodparte wrażenie, że sprezentowałam sobie nową pannę!
No a czy znacie kogoś, kto nie lubi dostawać prezentów? Bo ja nie!
Robiłam to już dziesiątki razy a za każdym kolejnym cieszę się z "nowej", atrakcyjnej i zupełnie odmienionej dziewczyny!

Dziś pokażę zdjęcia dwóch panien: znanej już Wam Katniss oraz Chambray Chic doll 22 blondi na nowym body, które otrzymała właśnie po swojej koleżance z dzisiejszej sesji :-)

Fotografie wykonane ponad miesiąc temu, kiedy jeszcze było dość chłodno i mokrawo, doczekały się w końcu emisji.

Tym razem poszliśmy na spacer po mieście bo choć Katniss była ubrana raczej sielsko, to blondyneczka niekoniecznie. Miała bowiem na sobie przepiękny kostium w biało czarną pepitkę : sukieneczkę na kryształkowych ramiączkach i żakiecik. Wszystko wykończone czarną, delikatną koroneczką. Twórcą tego wspaniałego ubranka jest Ewa z Wrocławia :-)

Do tego buty na koturnie ze srebrną obwódką i czarną kopertówką.
Zdaję sobie sprawę, jak ważnym elementem ubioru kobiecego jest torebka a z reguły pomijam ją w stylizacjach moich panien :-(









W zestawieniu z przepiękną, ciemnowłosą Barbie Spring Into Style 26 curvy, znaną jako Karla,  jej uroda odrobinę gaśnie a to przecież bardzo ładna i fotogeniczna lalka!

Odziedziczyła też ciałko po Katniss i przynajmniej próbuje pozować :-)
A tak na marginesie nie mogę się już doczekać artykułowanej curvy Barbie, która niedawno ukazała się na zagranicznych blogach. 
Jest cudna i jestem jej bardzo ciekawa!

Mniej za to jej ceny :-(






Mnie osobiście w tym "wydaniu" bardzo się podoba :)))



🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀





Pora teraz na Katniss...

Próbuję "zrobić" z niej fajną, nowoczesną dziewczynę ale (powiem może z przesadą)  każdy normalny ciuch prezentuje się na niej ... dziwnie.

Nie mając pomysłu, postanowiłam zamienić ją w
girl w stylu kowbojskim, w którym dobrze się czuje i wygląda na dość zadowoloną... 

Koszula w kartę od Barbie na deskorolce, kubraczek z futerkiem od Melrose Moxie Teenz, spodnie czarne - made by Ewa z "Porcelanowych Lal", buty z zestawu obuwia, torba Huntera Huntsmana
a kapelusz od Cali Girl Horseback Lei.
Pies Baster pożyczony od właścicielki Millie :)))







To wszystko na dziś, w kolejnym poście postaram się odpowiedzieć na pytania z Liebster Award, do którego nominowała mnie "ToTylkoJa" Autorka Bloga "HappyAfterBlog", za co Jej bardzo dziękuję :-)


Pozdrawiam Wszystkich serdecznie i do ponownego kliknięcia wkrótce!




34 komentarze:

  1. obie metamorfozy wielce udane :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie panny pięknie wystylizowane,jak zwykle.I obie wyglądają na zadowolone,co wcale mnie nie dziwi.Zdjęcia i plener podobają mi się.
    Zapraszam z rewizytą.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, że wspomniałaś o rewizycie, bo nie wiem czemu, ale nie miałam Cię w obserwowanych blogach! Oczywiście będę u Ciebie stałym gościem :)))
      Dziękuję Ci bardzo za komentarz i pozdrawiam serdecznie:-)

      Usuń
  3. Świetnie się prezentują dziewczyny.
    Komplecie w pepitke w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplet w pepitkę jest naprawdę bardzo pięknie uszyty! Dziewczyny noszą go z wielką przyjemnością!
      Dziękuję za odwiedziny i komentarz!

      Usuń
  4. Bardzo współczesne dziewczyny! I choć Katniss wolę w stylu romantycznym,w jakim niedawno ją zaprezentowałaś, to w wydaniu kowbojskim też mnie "czaruje":))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Katniss jest uniwersalna, ale typowo nowoczesne ubrania jakoś mi do niej nie pasują! W długich, romantycznych sukniach wygląda najlepiej!
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  5. Прекрасная фотосессия! Стильные куклы!
    Piękna sesja zdjęciowa! Stylowe lalki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Katniss jest piękna, niezależnie co ubierze, choć zielona suknia to moja faworytka. Panna blondi wygląda świetnie. Wygląda jak piękna, nowoczesna, elegancka i pewna siebie kobieta. Wybrałaś jej cudną stylizację. Bardzo mi się obie podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, sprawiłaś mi przyjemność tym komentarzem :-)
      Serdeczności!

      Usuń
  7. Dzisiaj zdecydowanie moją uwagę skradła blondyneczka. Wygląda jak prawdziwa business woman :) Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne skojarzenia :-)
      Dziękuję pięknie i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  8. Obie ciekawie ubrane :) Katniss podoba mi się w każdym ubraniu a blondi w pepitce też pięknie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :-)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  9. jak zawsze pięknie ubrane.
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie obydwie wyglądają. Każda dostała odpowiedni dla niej strój. Czasem zadziwiające jest, jak zbieranina ciuchów od różnych lalek stwarza wspaniałą, spójną kreację. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa, że kompletnie nie mam pomysłu na ubranko. Jeśli jednak poniesie mnie fantazja sama się dziwię, jak niektóre elementy stroju mogą do siebie pasować!
      Dziękuję bardzo i ślę gorące pozdrowienia!

      Usuń
  11. Well Olla, I have a lot of catching up to do, so I decided to start with your latest post. As usual, the photos are picture perfect. Your styling is impeccable! I love, love, love the houndstooth dress and jacket!. Katniss looks really trendy and modern in her cowboy hat and boots. I especially love the little dog standing next to her. It's always a pleasure to come to your site. Big hugs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tworzę swoje małe stylizacje z różnym skutkiem :-)
      Bardzo się cieszę, że Ci się spodobały.
      Bardzo Ci też dziękuję za odwiedziny i pozostawienie komentarza :-)

      Usuń
  12. Ale piękności - obie :-) Nic dziwnego, że je uwielbiasz :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie to nie jest typowe uwielbienie, ale bardzo je lubię!
      One w zamian odwdzięczają się fajnym pozowaniem :)))
      Pozdrawiam Cię Annette!

      Usuń
  13. Obie śliczne, nawet trudno zdecydować która piękniejsza... Powiem jednak subiektywnie, że kocham pepitkę na laluszach! I każda jedna pepitkowa lala będzie dla mnie najśliczniejsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dołączam się do Aya :)
      nie wiem, która piękniejsza :)))
      Pozdrawiam gorąco :)

      Usuń
  14. Nadmienię jednak, że styl ubioru tej drugiej laluszki jest bliższy z kolei mojemu stylowi ubierania się :-) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że piersze artykułowane ciałko curvy jest ciemnoskóre... :-) Katniss to bardzo poważna kowbojka :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olu jestem pod wrażeniem :) masz rękę do lalek! Obie są cudne, nie mogę sie zdecydować, która bardziej mi sie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Obie panny zapozowały świetnie, ale powiem Ci, że mnie oszołomił kowbojski kapelusz w połączeniu z urodą Katniss!:)
    O rany, curvy MTM???? Awww, będę wzdychać!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się ubranko i ogólna stylizacja Barbie. A zmiana stylu Katniss zaskakująca i ogromnie udana. Kto by pomyślał że uczestniczka Igrzysk Śmierci ma w sobie kowbojską duszę? ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. jestes po prostu przyzwyczajona do jej oryginalnego wizerunku i ciezko se przestawic na inny look :D Jako kowbojka wyglada bardzo ladnie <3 j bym jej jeszcze splotla dwa luzne warkocze :D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń