piątek, 17 listopada 2023

Płaszczyk "świąteczny"

Witajcie 😊

Niedawno skończyłam kolejny płaszczyk dla lalki. Zrobiłam go na drutach. 

Szarość, biel, puszysta włóczka ocieplająca ubranko a do tego barwna, zielona i czerwona mulina we wzorach gałązek głogu, nawiązujących do Świąt Bożego Narodzenia. 

Nie jestem zwolenniczką tak szybkiego wprowadzania światecznej atmosfery, ale zasady marketingu rządzą się swoimi prawami, które czasami można a czasami trzeba zaakceptować.




Przyznam się Wam po cichu, że z wykonania tego ubranka jestem dumna. Płaszczyk jest całkowicie moim własnym pomysłem. Wiecie jak to jest: zaczyna się pracę a wcale nie jest się pewną, co z tego powstanie. 

Dół ubranka, końce rękawów i kołnierz są "dopieszczone" puszystym moherem, który ociepla płaszczyk. 

Elementy haftu są dość delikatne, ale wymaga tego wielkość całego stroju. Białe guziczki wydały mi się trochę blade i ozdobiłam je łodyżkami i trzema owocami głogu w postaci nawiniętych "kuleczek". Wydaje mi się, że wyszło całkiem nieźle.

Od początku nosiłam się z zamiarem wszycia pod spód podszewki i dlatego zrobiłam go trochę luźniejszy. Tym sposobem pasuje właściwie na każdą Barbioszkę, od mtm regular począwszy, poprzez tall a na curvy kończąc. Na dodatek lalki mogą pod płaszczyk wdziać jeszcze niezbyt gruby sweter, więc nie zmarzną podczas chłodów i mrozów.

Obejrzyjcie, proszę, zdjęcia...

Na początek dwie piękne dziewczyny mtm tall. 

Blondynka z lokami to oczywiście





  

Kolejna panna to śliczna
na ciałku mtm.




Przyszła pora na pannę











 

Mam nadzieję, że nie zanudziłam Was taką ilością zdjęć, ale było mi szkoda je wywalić i Wam nie pokazać 😋😉

Oczywiście płaszczyk jest w ofercie mojego 

Shop Etsy

do odwiedzenia którego serdecznie Was zapraszam.



Dziękuję za poświęcony czas i życzę zdrówka i pomyślności!



 

17 komentarzy:

  1. wyrazy uznania! wspaniały płaszcz! każda z modelek wygląda w nim idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kłaniam się i dziękuję za pochwały :-) Miło mi ogromnie, że ubranko Ci przypadło do gustu.
      Serdeczności, Gosiu :)))

      Usuń
  2. Wspaniały płaszczyk. Pięknie i magicznie u Twoich dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny prezent świąteczny! Absolutnie każda lalka będzie z niego przeszczęśliwa :)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak sądzisz. Dziękuję za każde miłe słowo :)))

      Usuń
  4. Świetny ten nowy projekt płaszczyk. Jestem pod ogromnym wrażeniem pięknego miniaturowego haftu, pięknie dopełnia całości. Płaszczyk wydaje się bardzo cieplutki i idealnie klimatycznie pasuje na święta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, Neytiri, cieszy mnie Twoja pozytywna opinia i jednocześnie mam to samo odczucie co do atmosfery świątecznej, patrząc na to ubranko :)
      Bardzo Ci dziękuję i ślę serdeczności :)))

      Usuń
  5. Oleńko - płaszczyk tak piękny, że wciąż wracam do oglądania całej sesji zdjęciowej i podziwiam, podziwiam, podziwiam ... Piękny !!! Mulinowy haft to majstersztyk, to wisienka na torcie!!! Rozpieszczaj nas dalej takimi dziełami:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ miłe słowa, Małgosiu, bardzo Ci dziękuję i cieszę się, że Ci się ubranko spodobało. Również serdecznie pozdrawiam 🥰❤️❤️

      Usuń
  6. Kazdej pannicy było y w nim ladniutko 🐸🐸🐸

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniale zaprezentowane! Twój post jest zarówno wnikliwy, jak i prowokujący do myślenia. Doceniam, że podzieliłeś się swoją cenną perspektywą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten płaszcz jest zaje... fajny! Łączy moje dwa najukochańsze kolory, czyli szarość i czerwień. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję. Sprawiłaś mi wielką przyjemność swoim komentarzem. Pozdrawiam serdecznie 🥰😘🥰

      Usuń
  9. Płaszczyk jest cudny! Podziwiam ten drobny haft. I faktycznie, pasuje do każdej modelki idealnie. :)

    Olu, sprawdź sobie link do sklepu na Etsy, bo nie działa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Asiu za miły komentarz i rzeczywiście poprawiłam link 😘😘😘, dziękuję raz jeszcze.

      Usuń