poniedziałek, 31 października 2022

Ciepły sweter dla Victorii

Zachwyt nad piękną, platynową dziewczyną wcale nie gaśnie. Wręcz przeciwnie! Jestem jej urodą więcej, niż zafascynowana! To jedna z piękniejszych Barbie, które udało się wydać producentowi.

Sweter, który dla niej wykonałam jest zrobiony na drutach. Chciałam, aby był ciepły, gruby i obszerny. Nie wiadomo, gdzie się w nim wybierze. 

Na razie prezentuje go w mieszkaniu oraz na spacerze w niedalekim parku Sikory.

 





Sweter jest niezwykle prosty. Wykonany z niezbyt

grubej włóczki, dość miękkiej i elastycznej. Zastosowany wzór to naprzemienne prostokąciki utworzone z 3 prawych, a następnie lewych oczek. Lubię takie wzory😀

Jasna sukienka w ciapki i świetna, lniana torba to prezent "wymiankowy" od Ewy z PL. 

 🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃 🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂

 


W tym właśnie miejscu chcę przypomnieć Ewę... tak niedawno od nas odeszła, wcale się nie żegnając! Po prostu, odeszła... Ewuś, tęsknimy za Tobą! 

 

 🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃 🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂🍂🍃🍂🍃🍂🍃🍂


 






 


Wiem, że sporo zdjęć, no ale sami pomyślcie,jeśli nie pokażę je teraz, no to kiedy?

 

 

Mam nadzieję, że Was jednak nie zanudziłam i że krój swetra jest do przyjęcia 😃

Victoria nie zgłaszała sprzeciwów 😁

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i oczywiście życzę wszystkim ZDRÓWKA!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz