czwartek, 13 października 2022

Szydełkowe "3D"

Obserwatorzy mojego bloga znają ten kostiumik. To ubranko zrobiłam jakiś czas temu i już pokazywałam na blogu. Było to dość dawno i postanowiłam go dziś przypomnieć.

Składa się z koronkowego gorseciku z baskinką oraz obcisłej spódnicy do kolan. Gorset ma jedno ramiączko, ozdobione szydełkowanymi kwiatuszkami ze złotym środkiem. Identyczne kwiatuszki naszyte są z przodu spódnicy. 

Kostium określam żartobliwie "3D"  ze względu na wyeksponowane, kwietne ozdoby 😋.

Poprosiłam Linę, aby go założyła i wzięła udział w sesji. Wierzcie mi, nie miała żadnych oporów, poza tym wyglądała w nim świetnie prezentując zgrabną sylwetkę 😄.




Lina jest przepiękną dziewczyną. Ciągle wpatruję się w jej twarz i widzę jedynie same pozytywy! Ma naprawdę ujmującą urodę a ilość zdjęć, które krążą w sieci zdają się to potwierdzać.

Torebeczka w kształcie koła z logo "CC" to podarunek od Ewy z "PL" a panny bardzo lubią z nią pozować.


Widziałam kiedyś zdjęcia Liny w internecie, gdzie ma blond włosy... także pięknie jej w tym kolorze! U mnie na razie zostanie szatynką  z pasemkami jaśniejszych włosków...




Z pozowaniem Lina nie miała żadnego kłopotu. Kłopot miałam za to ja, bo nie wzięłam z sobą odpowiedniej podpórki i panna co chwilę lądowała na ziemi...

 

Mimo chłodnego poranka panna zachowała się bardzo profesjonalnie. To wytrawna modelka i piękna dziewczyna.


 

 

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się choć trochę spodobały. 

Ślę Wszystkim serdeczności i życzę zdrówka i słonecznej jesieni! 🍁🌿🍂🍃🌳


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz