sobota, 5 listopada 2022

Millicent i Baster

Szczerze  podziwiam kolekcjonerów lalek Barbie, którzy wymyślają coraz to nowe, wielce przemyślane sesje z udziałem kilku lalek, gustownie i tematycznie odzianych od stóp do głów, mnóstwa gadżetów, rowerów, mebelków, stoliczków, krzeseł itp. 

 

 

Oglądam te zdjęcia z wielką przyjemnością, to prawda, jednak sama nie potrafiłabym zmusić siebie i lalki do takiego perfekcyjnego inscenizowania planu zdjęciowego. Brak mi do tego cierpliwości i...owych drobiazgów, "robiących" klimat i tworzących te realistyczne scenki. 

Dobrze się czuję, kiedy biorę z sobą jedną, najwyżej dwie panny oraz ewentualnie psa, z którym dziewczyny uwielbiają spacerować😁😄

Tak też się stało podczas ostatniego spaceru...

 


Millicent ubrała się na sportowo. 

Ma czarne legginsy, fajne buty (oczywiście pożyczone), skarpetki oraz sweter szaro-różowo-biały. 

Sweter jest oczywiście nowy, zrobiony pod wpływem chwili. Takie lubię najbardziej. Kiedy nawlekam na druty oczka i zupełnie nie wiem, co z tej robótki wyjdzie!

 

 

 

Ubranko jest zapinane z przodu na ukryte, pod plisami, haftki. Plisę wykonałam wzorem fantazyjnym osobno (w jednym ciągu) i doszyłam do ubranka z przodu i wokół szyi.





Millicent to urocza modelka. Kiedy ją zamówiłam byłam przekonana, że rozprostuję jej włosy. 

Jak widać na zdjęciach, zamiar zawisł w powietrzu, bo modelka nadal paraduje w swojej oryginalnej fryzurce 😋😁. 

Mało mam lalek z takimi loczkami, za to z prostymi aż nadto! Póki co kędzierzawe loczki są niesforne, nieposłuszne i tylko gumka potrafi je ujarzmić 😄

Towarzyszy jej Baster, ukochany pies większości moich dziewczyn, które go mocno rozpieszczają, mimo tego - o dziwo - nadal jest miłym i posłusznym psiakiem. 😉




 

 

Kochani,

To wszystko, co przygotowałam na dziś. 

Ślę Wam wszystkim serdeczności i oczywiście życzę ZDRÓWKA!

Jak zawsze!



2 komentarze:

  1. Ten piesiuń jest rozbrajający. A modelka przepięknie prezentuje gustowny, ciepły i piękny strój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek rzeczywiście jest fajny i dobrze wygląda na fotkach. Miło mi bardzo, że strój Millicent Ci się spodobał :)

      Usuń