wtorek, 6 lipca 2021

Upalny, lipcowy ranek...

Dziś odbyliśmy przechadzkę w bardzo miłym towarzystwie :)))

Wybrały się z nami (trochę niezdarnie wepchnięte do reklamówki - sorry 😏) dwie Barbioszki: panna Pilot z białymi, króciutkimi włoskami na ciałku fashionistas i panna o ciemnej karnacji Tropi Cute Fashionistas 59 na ciałku curvy mtm (od Barbie Look Nighttime Glamour). 

Są tak różne, że uznałam, iż będzie to dość ciekawe zestawienie foto i chyba się nie pomyliłam...😀



Pomimo, że "wystartowaliśmy" z domu wcześnie rano, to i tak wkrótce szukaliśmy cienia, który skutecznie chroni od nadmiaru słońca. Znaleźliśmy go w Lasku Miejskim, gdzie potężne, stare drzewa zapewniają miły chłód i odpoczynek 🌳🌳


Blondyneczka ma na sobie "używaną" już wcześniej przez inne Barbioszki, sukieneczkę w biało-czerwoną krateczkę. Kolory i fason tej kiecki uważam za bardzo udany i bardzo podoba mi się panna Pilot w tym ubranku 😄



Natomiast Tropi Cutie, dziewczyna krąglejsza, choć równie interesująca, włożyła przewiewne, ażurowe ubranko w białym kolorze, a jakże!
Do tego złote, delikatne sandałki, białe okulary i modna, "światowa" torba.








Sukieneczka oczywiście zrobiona na szydełku 😁😂😄 i to dość dawno! 
Panna założyła kiedyś kieckę i czekała! 
Nadszedł ten wymarzony moment i wreszcie mogła zaprezentować ciuszek w całej okazałości.

Sukieneczka wykonana trochę inaczej, niż pozostałe ubranka z kordonka. 
Przód i tył to kwadraty, robione "od środka". W czterech miejscach dodaje się oczka, przez co robótka się stopniowo rozszerza. 
Potem zszyłam obie części, pozostawiając otwory na głowę i ręce, natomiast u dołu doszydełkowałam ozdobny pas, tworząc rozkloszowaną spódniczkę. 
Wdzianko jest stosunkowo luźne i jest bez zapięć. Zakłada się go przez głowę i nawet nie jest to zbytnio trudne, bo ręce ciemnoskórej modelki są artykułowane.
Niewielki kłopot był z ogromną fryzurą, ale jakoś poszło 😁 




Dziewczynom bardzo się spodobał spacer po zacienionym Lasku a ja byłam ogromnie zadowolona, że nie muszę kłaść się i klękać na ziemi, aby je fotografować  😋😉😁






Uściski dla Was wszystkich i słoneczne pozdrowienia śle






22 komentarze:

  1. Piękna sesja :0)
    Panna Pilotka cudnie wygląda w kratce, taki fason sukienki bardzo lubię :0) za to szydełkowa sukienka jest ponadczasowo urocza :0)
    Pozdrawiam cieplutko Oluś :0)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać taką opinię o sukieneczkach moich modelek :))) Cenię szyte ubranka, ale nie umiem szyć!!! Szkoda! Staram się nauczyć, ale tyle z tym pracy!!! Lepiej usiąść przed TV i szydełkować, np... :))) Ale tak na poważnie...nie można krawiectwa zastąpić niczym! Uwielbiam szyte ubranka dla lalek i ubolewam nad tym, że nie mam cierpliwości ....!!!
      Bardzo Ci jednak dziękuję, że wpadłaś z wizytą i spodobały Ci się zaprezentowane stroje!

      Usuń
  2. Obie panny piękne. Marzy mi się ciemna Barbie z afro. Ja bym swojej jeszcze skróciła włosy. U nas też pogoda upalna. Nawet nie chce mi się wyjść z lalkami, bo za gorąco. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka dni wolnego, spokojny tryb życia prowokuje do wczesnego wstawania! To daje kilka godzin spokoju w plenerze, tak bardzo cennego dla fotografowania lalek! Uwielbiam to i wykorzystuję na maxa! Dłuższe włosy mojej Mulatki dają większą możliwość tworzenia fryzur, co jest bezcenne i staram się to wykorzystać :)))
      Pozdrawiam serdecznie, Tereniu ♥

      Usuń
  3. Piękna sesja, super zdjęcia na spacerku!!! I stroje bardzo mi się podobają, zwłaszcza ażurowa sukieneczka 👍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Martyno, to miłe, co napisałaś ♥

      Usuń
  4. To musiał być bardzo udany spacer, bo dziewczyny wyglądają na bardzo zadowolone i pięknie pozują! Ciuszki dobrałaś im idealne na taką upalną pogodę, a cień sprawił, że nie wymęczył Was upał :). Idealna, letnia sesja i przepis na udany dzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, czas przyznać, że pany były już tak ubrane i czekały tylko na sesję :)))
      Cieszę się bardzo, że Ci się spodobały w swoich kreacjach :)))
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Jestem fanką Twojej twórczości szyciowo-szydełkowej, fanką Twoich sesji i lalek, zawsze piękne i wysmakowane zdjęcia aż chce się tu zaglądać !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo udane wyjście! dziewczyny zachwycają pięknymi kreacjami!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trudno rozpoznać tę ciemnoskórą fashkę - naprawdę zyskała na tym ciałku i po zmyciu szminki z ust. Śliczne zdjęcia! A fryzurka blondyneczki bardzo mi się podoba. Chyba muszę wygrzebać jakąś moją fashę z podobnie przyciętymi włoskami i trochę ją odświeżyć na blogu. Zachciało mi się sesji z laluszą o krótkich włoskach. PS: Cudne masz tam plenery, ale to już chyba pisałam kilka razy :-) Uściski. PS2: Superaśnie ubranka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I lalki piękne i kreacje i plenery i zdjęcia. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta z afro - jakby była znajoma :D
    Plenerek jak zawsze u Ciebie SUPER <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny kontrast stare nowe jasne ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To już trzeci raz w tym tygodniu, kiedy Barbie Pilot podchodzi mi pod oczy. Może to przeznaczenie? ;) Bardzo fajna ta sukienka na szydełku.

    OdpowiedzUsuń
  12. It is very difficult to photograph dolls with such contrasting skin tones, as I have discovered. But I think you did a very good job. As usual, I love your photographs. And both dresses are simply gorgeous. It might be hot there, but the way you have photographed the ladies, it looks cool and breezy. Over here, where I am, we have had many very hot days...one of the hottest months of June ever! We are all suffering from climate change. At least we have our dolls to help us keep our cool!!!! Big hugs. April

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniała fotorelacja. Dziewczyny piękne, jak zawsze. I świetnie ubrane, nic nowego. A jeszcze plener super.

    OdpowiedzUsuń
  14. ZA oknem ukrop a u Ciebie miły chłód o rześkość. Aż się odpoczywa razem z Wami w tym cieniu. Po raz kolejny w twoich stylizacjach nie widać ciałka curvy. Ja zakupiłam takie ciałko tylko raz, dla główki, i byłam bardzo bardzo zaskoczona. Oglądając zdjęcia w necie nigdy nie przyszło mi do głowy że curvy jest naprawdę curvy. U Ciebie tego nie widać, umiesz je świetnie stylizować. Ale dla mnie blondyna jest the best - platynka z grzywką na głowie, na ciałku nie tylko ulubiona kratka, ale ulubiona kratka w ulubionym czerwonym kolorze. Bardzo lubię ten fason, ale jakoś nie umiem ładnie go wykroić. Takie sukienki mi nie wychodzą.

    OdpowiedzUsuń
  15. I lalki i kreacje są CUDOWNE!!! Zachwyciłam się nimi! Super pomysł na szydełkową sukienkę z kwadratu babuni; modelka wygląda w niej niezwykle seksownie!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Super dziewczyny! Ogromnie podoba mi się stylizacja Tropi Cutie, bardzo mnie zainteresowała w tym wydaniu. Świetne okularki i torba, podpowiesz gdzie można takie zdobyć?

    OdpowiedzUsuń