sobota, 9 grudnia 2017

Trochę nie na temat :)

          Dzisiejszy post odbiega zupełnie od zimowej scenerii, Mikołajek i zbliżających się Świąt.
Na komplet tych zdjęć trafiłam przypadkiem, szukając czegoś w folderze zdjęciowym.
Uznałam, że czerwcowe fotografie pełne soczystej zieleni, barwnych kwiatów, czerwonych poziomek i błękitnego nieba nie mogą być dla Was niemiłym zaskoczeniem :)))

















































Niedzielne przedpołudnie, relaks, spokój, leciutki powiew ciepłego wiatru.... nim to znowu nastąpi, cieszmy się tym, co mamy!

Przed nami intensywny, przedświąteczny czas! Zadbajmy o to, żeby w wirze obowiązków, sprzątania i zakupów zostawić sobie jeszcze siły na cieszenie się Świętami :-)

Trzymajcie się ciepło!




23 komentarze:

  1. Te Twoje fotki jak zawsze powalają :D
    Dziewczyny takie rozanielone już wtedy myślały o Świętach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prędzej o prezentach pod choinkę, sądząc po ich ostatnim liście do Mikołaja!
      Dzięki Ewuś, pozdrawiam Cię gorąco!

      Usuń
    2. ... o to będziesz miała problem :D

      Usuń
  2. i fajne, bo wszędzie albo juz świeta:)) albo szaro buro,nie do uwierzenia ze moze byc tak fajne,jak sie teraz patrzy za okno,byle do wiosny:))

    a zdjecia sie nadają na obrazy wręcz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło, Aniu :-)
      Myślę, że letnich, pełnych słońca zdjęć, nigdy nie jest za dużo :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  3. Ale fajnie! :)
    Aż się cieplej na duszy zrobiło. :) Zdjęcia super. A fioletowa sukieneczka jest absolutnie urocza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, słoneczne zdjęcia! Widać, że dziewczyny wspaniale spędziły letni czas. Mnie też wpadła w oko fioletowa sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sesja... Rozmarzyłam się...

    OdpowiedzUsuń
  6. Popatrzyłam ,pozazdrościłam i westchnęłam: "Byle do wakacji!"

    OdpowiedzUsuń
  7. Очень красивая летняя фотосессия!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna słoneczna sesja! Takich zdjęć nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wszędzie wypatrywałam tych poziomek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chcę już wiosny i lata! A jeszcze tyle miesięcy tej szarugi i zimna:((
    Fajnie, że choć na chwilę można przenieść się dzięki Twoim zdjęciom do minionych już słonecznych dni:))
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak miło i ciepło się zrobiło. Na zewnątrz wieje a tu takie śliczne laleczki w ciepłej kompozycji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow alez mi sie cieplo zrobilo :) Taka pogoda moglaby wrocic jak najszybciej <3 A lalunie jak zawsze zachwycaja <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Really gorgeous photos! The landscape is wonderful.

    OdpowiedzUsuń
  14. jak dal mnie, pogoda taka jak na zdjęciach, mogłaby by być przez okrągły rok :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. It has gotten so cold here, it is nice to see some sunny photos. It warms me up! I always enjoy the settings you use for your photos. Your dolls dresses are beautiful as always too!

    OdpowiedzUsuń
  16. Od razu zrobiło się cieplej! Dziewczynom pięknie w takich zwiewnych, letnich kreacjach...

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyjemne zdjęcia i piękne, sielskie widoki. Jak to miło, że nawet w grudniu lato na blogu zagościło, dobrze oderwać się przy cieplejszych, wakacyjnych sesjach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Olla, your photos are so pretty! But I'm happy you warned us these were taken earlier in the year. I was thinking you have such beautiful weather there in Poland for this time of year. When I look out my window I see grey skies and snow on the ground!

    OdpowiedzUsuń