poniedziałek, 23 października 2023

Mackie z kasztanowymi włosami

Ta Piękność bardzo długo czekała na swój debiut na tym blogu. Zbyt długo. Mam tego świadomość. 

Przyjechała do mnie w lecie i jest cudownym prezentem od Selinki. Dziękuję Ci baaardzo! 😘

Uparłam się jednak, że wstrzymam się z inauguracją, aby mogła zaprezentować jakiś nowy strój, który dla niej wykonam. 

Uroda tej ślicznej dziewczyny jest niezwykle delikatna. Mold Mackie, który bardzo lubię, kojarzy mi się z arystokracją i elegancją. Jest pełna powabu i zasługuje, aby odpowiednio ją zaprezentować.

Panna posiada przepiękne, długie, kasztanowe włosy, śliczne, szare oczy, subtelny, srebrny  makijaż i ładny kolor pomadki. 

Jest cudna!


To dla niej powstała sukienka "tancerki". Ubranko jest białe, aby nie tłumić delikatności dziewczyny.

Suknia wyszła mocno marszczona i posiada niezliczoną ilość falban :)

Oczami wyobraźni widzę już jak pięknie wiruje podczas pląsów na deskach parkietu... Wspaniały angielski walc, quick step lub tango i ... ona, prześliczna tancerka. 





Sukienka wykonana na szydełku z kordonka merceryzowanego, grubość 50. 

Dopasowany gorset, niezbyt szerokie szeleczki. 

 

 

 

 

Dół sukni bardzo mocno rozszerzany a na dole niezliczona ilość falbanek, zakończona obrobionym paseczkiem srebrnej nitki. 

Aby zrównoważyć kostium wykonałam też bolerko, które powstało z dwóch prostokątów z otworami na głowę i ręce. Zakłada się go przez głowę. Również posiada srebrny akcent.

 

Sukienka zapinana jest z tyłu na białe, plastikowe guziczki.


Aby obejrzeć króciutki filmik z jej udziałem zapraszam do mojego sklepiku Etsy. Platforma ta pozwala na umieszczanie plików video, z czego chętnie korzystam. 😄














To wszystko na dziś. Życzę Wam Kochani dobrego, nowego tygodnia i duuuuużoooo Zdrówka!



15 komentarzy:

  1. Ona ma taką delikatną urodę, a sukienka to wspaniale podkreśla. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, Iguś, jest bardzo subtelną osóbką a przy tym ogromnie urodziwą.
      Bardzo dziękuję, że znalazłaś czas, aby wpaść na mój blog i zostawić komentarz :-)
      Uściski!

      Usuń
  2. Cudowna dziewczyna i nieprawdopodobnie piękna sukienka. Uwielbiam tę chmurę falban u dołu! Gdyby dane było jej zawirować w tańcu, efekt byłby nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci, Chiriann za takie miłe słowa zarówno o lalce jak i sukience. Gorąco Cię pozdrawiam :-)

      Usuń
  3. Piękna sukienka. Te falbany są niesamowite:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nawet nie chcę myśleć ile czasu te falbany zajęły... Wow. A sukienka idealnie pasuje do Mackie. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kamelio, miło mi bardzo, że Ci się suknia i modelka spodobały :-)
      Pozdrowienia serdeczne :)))

      Usuń
  5. piękna jest a strój podkreśla jej urodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziękuję Gosiu za odwiedziny i za miły komentarz :-)

      Usuń
  6. No powiem Ci, że... Wow! Warto było czekać z premiera na taki widok. Ta suknia, te włosy... Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest, dziewczyna jest niezwykłej urody i miło mi bardzo, że Ci się całość spodobała :-) Również Cię pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Śliczna i ma genialne buty <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Mangusto, fajnie, że mnie odwiedzasz i zostawiasz komentarz. Ślę serdeczności!

      Usuń
  8. Cudowny komplet szydełkowy - suknia i bolerko idealnie pasują do siebie - falbany zdecydowanie podkreślają delikatność i zwiewność stroju; podziwiam cierpliwość z jaką przyszło Ci je dziergać:))
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń