sobota, 18 lutego 2023

Victoria i jednorożce

Kiedy zamawiałam swoją Victorię, zauroczona jej zdjęciami w necie, chyba do końca nie podejrzewałam, jak bardzo ta dziewczyna mi się spodoba. 

 

Z każdą sesją, z każdym jej przebraniem, staje się dla mnie idealną modelką. Po pierwsze ma przepiękne, delikatne rysy twarzy, łagodne spojrzenie, cudne, białe i długie włosy oraz - co jest dla mnie ważne - jest wysoka. 

 

Jeszcze niedawno nie zwracałam na to szczególnej uwagi, ale to ważne, bo dobrze prezentuje sie na zdjęciach. 







W gronie innych lalek Barbie Looks prezentowała się raczej "słabo". Mam tu na myśli subtelną urodę, która nie była zbyt ekspansywna i najmniej "rzucała" się w oczy. Jednak zdjęcia temu zaprzeczają, bo na wszystkich wygląda pięknie. Oczywiście to moja subiektywna opinia i wcale nie będę się dziwić, że ktoś może mieć odmienne zdanie.


W naszej okolicy śniegu już nie ma, ale w lasach zdarzają się miejsca, gdzie śnieżna pokrywa jeszcze się utrzymuje.


Chciałam wykorzystać jeszcze zimowe ubranie w postaci futrzanej kurtki w ładnym, beżowym kolorze oraz czapki. Ubranie, które widzicie na zdjęciach, uszyłam sama. Suknia to efekt moich starań sprzed kilku lat.

Victorii towarzyszą dwa bajkowe jednorożce. Skrzą się i błyszczą, pokryte drobinkami "czarodziejskiego pyłku" 😄


Jednorożce pochodzą z SH i są prześliczne. Rzadko jednak biorą udział w sesjach, bo rzadko też zdarza mi się baśniowa scenografia. 

Tym razem jednak uznałam, że to dobra okazja, aby się nimi pochwalić.



  

 

Spacer z Victorią sprawił nam  przyjemność a efekt możecie oglądać na załączonych zdjęciach. Mam nadzieję, że Wam się spodobał.


 

 

Ślę Wam serdeczności, życzę zdrówka i bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu i pozostawianie komentarzy.

Uściski,



 
 
 

16 komentarzy:

  1. Piękna! Czasami strój i okoliczności mają wpływ na postrzeganie lalki. Jednorożce są urocze!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie i cieszę się, że też Ci się podoba :-)

      Usuń
  2. Cudownie wygląda w tych zimowych klimatach! Nadzwyczajnie pasują jej i suknia, i futrzane dodatki i towarzystwo magicznych jednorożców. Przepiękna, magiczna sesja, rodem z bajek o Królowej Śniegu (ale takiej łaskawszej, niż u Andersena ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję, Chiriann za tak miłe, sympatyczne słowa. Też mi się wydaje, że ta stylizacja dla Victorii jest trafiona i pozytywnie odbierana. Cieszę się bardzo, że odwiedziłaś mnie i Viki oraz, że wybrałaś się z nami na ten zimowy spacer.

      Usuń
  3. No popatrz, a ja myślałam, że Barbie to Barbie, a tu kolejny, po mtm, nowy dla mnie rodzaj - Looks. Lalka przepiękna :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się już powoli gubię w tych seriach barbioszkowych :-) Najważniejsze, że panna Ci się podoba. Serdeczności Annette ;-)

      Usuń
  4. Hello Olla, your photos are really pretty. You have chosen the right model for your photos in this snowy landscape. Victoria reminds me a bit of the Snow Queen. I too have her in my collection and it is true that she is very photogenic with her long white hair.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Shasarignis :) Cieszę się, że zdjęcia Ci się spodobały. Warto mieć tę dziewczynę w swojej kolekcji, bo to naprawdę piękna dziewczyna.
      Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  5. Jest zjawiskowa i idealna do prezentowania zimowych kreacji w zimowych plenerach!
    Pozdrawiam serdecznie Oleńko:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zdjęcia z Victorią Ci się spodobały :-)
      Dziękuję Małgosiu, za odwiedziny i komentarze :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  6. O wooow, wygląda baśniowo i magicznie w tej zimowej scenerii i futrach. Świetny pomysł i pięknie wykonana sesja zdjęciowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Neytiri, bardzo :-) Chciałam, aby efekt był baśniowy i cieszę się, ze taki właśnie wyszedł :)))
      Pozdrawiam Cię serdecznie :-)

      Usuń