czwartek, 27 stycznia 2022

Afrodyta i Diva

 Witajcie!

Przyszedł czas na zaprezentowanie nowego stroju. Jest to klasyczna, biała, długa spódnica z bluzeczką. Materiał cieniutki, lekko elastyczny.

W roli modelek wystąpią dwie ślicznotki: 

Afrodyta, wspaniały rudzielec o płomiennych lokach i Diva o bardzo ciekawej, egzotycznej urodzie i długich, jedwabistych włosach... Obie piękne, sami zobaczcie 😊



Oczywiście zdjęć do licha i trochę, bo dziewczyny fajnie pozują, ale mam nadzieję, że nie macie nic przeciwko temu...




 

 
 
Postanowiłam przeplatać fotografie z Divą i Afrodytką...
 


"Inspirację" do wykonania tego stroju kupiłam w pasmanterii w Skoczowie. Muszę tu o niej wspomnieć, bo tak bogatej gamy tasiemek, guziczków, pasków, nici, włóczek i innych drobiazgów (o których wcale nie miałam nawet pojęcia!) dawno nie widziałam! Tam właśnie nabyłam uroczy, haftowany paseczek-ozdobnik a z tyłu głowy już miałam plan na taki właśnie komplecik, który nim ozdobię :-)



Upłynęło mnóstwo czasu nim usiadłam do szycia. No, ale w końcu powstał :)))Do sesji zaprosiłam Afro-Rudaskę i młodziutką Divę... Każda z nich zaprezentowała inną koncepcję.

Afrodyta założyła spódnicę zapięciem na środku. Oczywiście guziczki to atrapa a spódniczkę zapina się na haftkę w pasie. Zdecydowaną ozdobą, niezwykle rzucającą się w oczy, jest oczywiście barwny paseczek w ciekawe, geometryczne wzory. Takim samym ozdobiłam białą, płócienną torbę. Torba jest naprawdę świetnym dodatkiem, często zabieranym na sesję (pozdrawiam Cię Ewuniu z PL).

Jasny kapelusik i drobna, "perłowa" biżuteria dopełniają całości :-)





Diva ubrała spódnicę zapięciem z boku. Również wykorzystała kolorowy pasek a dodatkiem stało się nakrycie głowy, które - moim zdaniem - niezmiernie pasuje dziewczynie.





Obie panny pozują z klasą. 

Afrodyta od kilku lat odnosi sukcesy jako modelka, natomiast Diva stawia w modelingu pierwsze kroki. 

Bardzo chciałabym, aby jak najdłużej pozostała sobą i z właściwym sobie młodzieńczym wdziękiem stawała przed obiektywem... 




Moi Drodzy, to wszystko na dziś. 

Do zobaczenia wkrótce!



Serdecznie Was pozdrawiam i życzę zdrówka i radości!











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz