poniedzia艂ek, 9 sierpnia 2021

Zapraszam Was do parku...

w towarzystwie pani in偶ynier 馃榾
To 艣liczna i m膮dra dziewczyna. Opalona, zgrabna, zwraca powszechn膮 uwag臋 (szczeg贸lnie przechodni贸w) 馃槃

Ma 艣cis艂y i bystry umys艂, mog艂aby niejedn膮 osob臋 zaskoczy膰 swoj膮 wiedz膮 i spostrzegawczo艣ci膮. 

Cho膰 w pracy ubiera si臋 skromnie i paraduje w in偶ynierskim fartuchu, po pracy lubi ubiera膰 si臋 wygodnie, 艂adnie i kobieco. 

Na spacer po parku panna wybra艂a d艂ug膮, prost膮 i przewiewn膮 sukni臋...


















Mam nadziej臋, 偶e spacer min膮艂 Wam mi艂o i przyjemnie 馃槈馃槉

Pozdrawiam serdecznie i 偶ycz臋 dobrych dni i zdr贸wka w nowym tygodniu,







15 komentarzy:

  1. Przepi臋kna sesja. Panna tak naturalnie pozuje. Chcia艂abym ja zobaczy膰 w tym in偶ynierskim fartuchu ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo przyjemnie min膮艂:)) 艢liczna dziewczyna i pieknie wyglada w tak zwiewnych strojach.
    Serdecznie pozdrawiam, Olu:))

    OdpowiedzUsu艅
  3. Pi臋kna sukienka i rewelacyjna sesja!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Bardzo nastrojowy spacer z pi臋kn膮 pann膮 u boku - czy mo偶na chcie膰 wi臋cej? 艢liczna sukienka i dobrane do niej buciki. Bardzo pasuj膮 laluszce. Nie dziwi mnie, 偶e zwraca艂a uwag臋 przechodni贸w 馃槉馃榿馃槈

    OdpowiedzUsu艅
  5. Spacer w towarzystwie tej panny to czysta przyjemno艣膰. Zw艂aszcza, 偶e i ja nale偶臋 do umys艂贸w 艣cis艂ych.
    Suknia i butki podkre艣laj膮 kobiec膮 natur臋 dziewczyny. 艢wietne fotki.

    OdpowiedzUsu艅
  6. Czyli Downey zdj臋cia i pi臋kne modelki

    OdpowiedzUsu艅
  7. Chocia偶 ja nie mam 艣cis艂ego umys艂u, te偶 bardzo lubi臋 t膮 pann臋. Ciekawe czy mtmka z niedawnego wypustu to dok艂adnie ta sama buzia? Ogromnie zachwyci艂a mnie sukienka ale buty wbi艂y w gleb臋! Boskie! 艢liczna sesja, jak zawsze pi臋kne pozy a park doda艂 romantyczno艣ci. Buziaki, Olu!

    OdpowiedzUsu艅
  8. Dzi臋kuj臋 za ten spacer w mi艂ym towarzystwie. Barbie pi臋knie prezentuje si臋 w sukni. Bardzo elegancka dama.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsu艅
  9. 艢liczna panna w przepi臋knej sukience :0) sama bym si臋 w tak膮 wbi艂a ;0)
    Pozdrawiam cieplutko Olle艅ko i zdr贸wka 偶ycz臋 :0)

    OdpowiedzUsu艅
  10. To naprawd臋 urocza panna i 艣licznie jej w takich zwiewnych szatkach! Do tego etniczna bi偶uteria, 艣liczne, zielone plenery i mamy sesj臋 doskona艂膮. Bardzo podoba艂y mi si臋 uj臋cia pod wie偶膮!

    OdpowiedzUsu艅
  11. Czy ja ju偶 nie widzia艂am ubranka szytego z tego materia艂u?
    Nie wiem z czego to wynika, ale dla mnie Twoje zdj臋cia s膮 takie bliskie naturze, organiczne. Bardzo cz臋sto Twoje lale wygl膮daj膮 jakby by艂y nierozerwaln膮 cz臋艣ci膮 ekosystemu, a nie kawa艂kiem plastiku.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Sukienka - Francja-elegancja. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Przepi臋kna ca艂o艣膰! Sama si臋 kiedy艣 tak ubiera艂am. Nie ukrywam, 偶e ostatnio ciut wracam do takiego stylu, bo i t臋skno, ale przede wszystkim, mimowolnie zapu艣ci艂am w艂osy ;-)
    Pi臋kne tam u Was krajobrazy :-) Ale widz臋, 偶e niebo te偶 szare...
    Zachwyci艂a mnie mini baszta. W sam raz do sesji z epoki. Oj, architekt krajobrazu chyba o lalkach my艣la艂 ;-)

    OdpowiedzUsu艅