sobota, 23 kwietnia 2016

Duchess Swan - łabędź z czarnymi piórami

          Przybycie Duchess do naszej paczki było dość osobliwym przypadkiem. Zaskoczył mnie jej przyjazd, nie ukrywam. Nie wiem, czym sobie zasłużyłam, ale otrzymałam kolejny prezent od Ewy z Porcelanowych Lal!
Lalka jest niezwykła (przynajmniej dla mnie) i przedtem, przyznam się szczerze,  nawet nie zwróciłam na nią uwagi na stronach z EAH. Dotąd zauroczona byłam Briar i to ją chciałam wybrać na koleżankę mojej Ashlynn. Odkąd Hunter Huntsman czas najchętniej spędza z Tereską M2M, Ella siedzi smutna i przeważnie samotna.
Los, o imieniu Ewa, jednak zdecydował inaczej i to ta czarno-biała dziewczyna stała się kompanem mojej jedynej dziewczyny z tej serii.
Panna jest... bardzo ładna, ale pojęłam to dopiero, kiedy wyjęłam ją z pudełka. Jej cera nieziemsko blada i ciemny, ostry makijaż, do tego czarne włosy z jasnymi pasemkami stanowią interesujący kontrast.
Po pierwszym SPA jej włosy przybrały normalny wygląd i na razie ich nie spinam, aby utrzymać delikatne loki.
Spotkanie z Ashlynn przebiegło bardzo miło, choć nie obyło się bez niespodzianek...





Duchess od razu zademonstrowała Elli swój talent.  Ashlynn była bardzo zadziwiona...


Taniec baletowy, to przecież jej żywioł! Ponadto umie to robić nawet na wodzie!


Duchess okazała się otwartą dziewczyną i szybko znalazły wspólny język...


...dopóki nie pojawił się Hunter!
-Kim jesteś, piękna...


- Mam na imię Duchess i będę z wami mieszkać...mówisz, że jestem piękna?


Zobacz też, jaką mam biżuterię!


I ile wdzięku!




-Oczywiście! Poza tym coś nas łączy! Zobacz, mam pęk kluczy z identycznego plastiku, jak twoje ozdoby!
To coś znaczy! 





-Ola zaprasza nas na sesję, chyba nie odmówimy!

Rany! Te lalki pozwalają sobie na zbyt wiele! Muszę zaprowadzić tu porządki!





Bardzo jestem ciekawa, czy się zaprzyjaźnią, bo na razie Ashlynn spogląda na nią z ciekawością, ale i zazdrością! Musi upłynąć trochę czasu...
Tak to jest w tym świecie lalek! O wielu rzeczach nie mamy najmniejszego pojęcia, dopóki się mu nie przyjrzymy!

Ewuniu - chciałam Ci bardzo podziękować za ten niezwykły prezent! Duchess jest prześliczną lalką, o czym mogłam się przekonać tylko dzięki Tobie!

Trzymajcie się ciepło, choć zapowiadają deszczową niedzielę :)))
Pozdrawiam serdecznie, 


32 komentarze:

  1. Bardzo ładnie ją odnowiłaś, Duchess wygląda świetnie! Brawo również dla Ewy, za dobre serce. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewa z pewnością ma dobre serduszko :-) Duchess jest nową laleczką, ale jej włosy wymagały mycia i to kilkakrotnie! Tak to już jest z klejonymi głowami :)))
      Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  2. Widzę, że Twoje stadko EAH rośnie w siłę :-) Ja podjęłam 2 próby, miałam łącznie 4 sztuki tych lalek i jakoś nie dało rady. Nie było nam pisane! Pozdrawiam serdecznie! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Para Ashlynn i Hunter rzeczywiście długo mi wystarczała, jednak Huntsman ma urodę, pasujacą do moich Barbie, stąd pomysł z ich wspólnymi sesjami. Ella siedzi sama i było jej smutno do teraz! Duchess na pewno sie z nią zaprzyjaźni :))) Nie planuję jednak powiększania rodzinki EAH.
      Gorące pozdrowienia!

      Usuń
  3. Bardzo ciekawa panna, taka EAH-owa wersja Raquelle:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej! Jeszcze jeden mam post pochwalny :D
    To teraz chyba muszą się spotkać we czwórkę? :D
    a ten fotel to zreperujesz kiedyś?
    Czy Duchess jest wyższa od Elli?
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki post Ci się należał! O spotkaniu we czwórkę pomyślę :-)
      Co do fotela, to zabieram się już chyba drugi rok :)))
      Duchess jest wyższa o jakieś - powiedzmy -1,5 do 2cm.
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  5. Hello from Spain: I really like these dolls. Great collectiob. Nice pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  6. Прекрасная куколка!!!
    Фото - супер!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest śliczna i w dodatku utalentowana.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne obydwie ! pozdrawia ciepło. d.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna laleczka i naprawdę miły gest ze strony Ewy. ;-) Od tekstu: "Zobacz, mam pęk kluczy z identycznego plastiku, jak twoje ozdoby! To coś znaczy!" dostałam czkawki :D Przeczytałam go zdaje się w nieodpowiednim momencie, popijając herbatę :D Nadal rechoczę jak głupia :D Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, nie wiem tak do końca co to znaczy choć podejrzewam, że ślusarz i jubiler byli w stałym kontakcie :-)
      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  10. szczerze Ci zazdroszczę takiego prezentu!!!
    i mnie zawróciła w głowie ta ślicznotka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potrafi zawrócić w głowie i muszę przyznać, że na żywo wygląda o wiele lepiej niż na zdjęciach!
      Masz rację - prezent fantastyczny!

      Usuń
  11. Fascynująca dziewczyna :-) Ella i Hunter wyglądają przy niej jak lalki AA. Przyznam, że niestałość uczuciowa Huntera zaczyna mnie nieco wkurzać ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bladość jej cery jest niesamowita! Jednak makijaż i czarne włosy powodują, że fajnie prezentuje się na zdjęciach! Pozostała para rzeczywiście ma ciemną karnację :-)
      Hunter chyba wie, że jest przystojny a obecność Jake'a (mam tylko dwóch facetów, nie licząc GIJoe, który jest na misji) mu nie przeszkadza flirtować z dziewczynami. Nie pochwalam tego, możesz być pewna :)))
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  12. Great outfits. I like how flirty the bottoms are.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Muff i pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  13. Mam nadzieję, że się zaprzyjaźnią :)
    Piękny prezent :)
    A może Hunter ma brata i dzewczynki się podzielą bez zazdrości? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję! Na temat brata Huntera nic nie wiem, ale chyba na razie jeden musi wystarczyć :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  14. Panienka panienka nie dziwota że podbiła serca ! Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedne facet i dwie kobietki - będzie miał powodzenie:)) Urocza panienka:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Congratulations on your newest dolls. They are absolutely adorable. Such a wonderful gift!!! I also love how they are dressed....so much fun! I don't collect these kinds of dolls, but thanks to my doll friends, I have developed a fine appreciation for them.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poznanie nowych lalek "na żywo" daje wiele satysfakcji! Stało się to dzięki Ewie, która podarowała mi Duchess. To bardzo ładna laleczka i cieszę się, że jest w moim zbiorku i dotrzymuje towarzystwa Ashlynn.
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  17. Prześliczna lalka! I znakomita sesja zdjęciowa!
    Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń