środa, 3 czerwca 2015

Koronkowa sukienka z koralikami dla Moxie Teenz

          Niedawno zalogowałam się na Pinterest i żałuję, że tak długo z tym zwlekałam. Wchodziłam na tę stronę kilkakrotnie, w poszukiwaniu wzorów i wykrojów, ale że nie lubię, kiedy się mnie do czegoś zmusza, więc opuszczałam ją od razu po ukazywaniu się okienka z rejestracją.
Niedawno jednak coś mnie przypiliło i utworzyłam swój profil. Podejrzewam, że korzystacie z tego portalu, ale ja wciąż nie mogę wyjść z podziwu, co tam ujrzałam. Niezliczone ilości wspaniałych kreacji dla lalek, repaintów, nowych stylizacji, przepięknych wzorów szydełkowych i na drutach! Nietypowe, cudowne przedmioty wykonane w różnych technikach! Doskonałe projekty, szablony i lalki, których zdjęcia zapierają dech w piersiach! Dużo rzeczy już widziałam, bo interesują mnie wzory szydełkowe, lecz to, co tam zobaczyłam, dosłownie mnie powaliło! I to w ilościach nie do ogarnięcia!
Jeśli szukacie inspiracji, podpowiedzi, wzoru to jest to miejsce idealne!

Nie będę ukrywać, że zaciekawiła mnie tam sukieneczka dla Moxie Teenz. Normalnie musiałam wykonać podobną, choć nie taką samą.
Myślę, że mojej Melrose też przypadła do gustu:





Sukieneczka typowo letnia, wykonana na szydełku z białego kordonka. Mocno ażurowa.










Srebrny sznureczek zaczepiony o sukieneczkę wiązany jest na szyi i zapobiega osunięciu się ubranka. Na jego końcach doczepiłam koraliki.
Pod biustem, odrobinę szerszy, srebrny paseczek, wpleciony jest w sukienkę i delikatnie opina ciało modelki.



Zdecydowaną ozdobą stroju są koraliki perłowe, doczepione a właściwie wszydełkowane u dołu sukienki.



Aby sukienka dobrze leżała na Melrose zrobiłam jej zapięcie na plecach, na całej długości, wykorzystując perłowe koraliki jako guziczki.








Oczywiście, jak zwykle natrzaskałam jej dużo zdjęć i nie mogłam się zdecydować, które pokazać :)))
Jak widzicie buty i koszykowa torebeczka bardzo się przydały. Będą one teraz częstym elementem garderoby letniej.
To wszystko na dziś.
Pozdrawiam,





17 komentarzy:

  1. Przepiękna sukienka. Zdolniacha jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna korzystam z Pinterest ,większość moich pocztówek jest własnie z tamtych stron.znajduję tam wszystko i na każdy temat ,szycie ,wykroje ,buty.i inne porady.Sukienka bajeczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dopiero go poznaję i zaciekawia mnie coraz bardziej!
      Dziękuję za określenie: "bajeczna"... :)
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Kreacja jak zwykle cudowna, podoba mi się jak wszystkie Twoje dzieła. Inspirujesz mnie niesamowicie, że w końcu się zbiorę i moim pannom zrobię coś bardziej seksownego :) Co do pinterestu to się zgadzam, ale to wielki zlodziej czasu..zresztą jak fejsbuk.Zdjęcia świetne, jak zawsze, podziwiam za cierpliwość do pozowania, mnie to przerasta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ubranka spod Twojej ręki są cudowne! Nie musisz nic zmieniać, bo są idealne! "Złodziej czasu" co do Pinteresta, to się zgadzam. Oj, tak!
      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. koraliki dyndające nad kolanami zahipnotyzowały mnie!
    a koraliki jako guziczki to nie tylko fajny patent, z którego
    najczęściej korzystam, ale i bardzo kobiecy wyrazisty akcent :)

    buciki i torebka są na tyle neutralne, że będę Mel dłuuugo służyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z tych bucików, bo mam w czym pokazać letnią Mel! Guziczko-perełki są bardzo fajnym rozwiązaniem :)
      Pozdrawiam Cię, Ineczko!

      Usuń
  5. Suknia piękna jestem zachwycona ... taka delikatna i urokliwa a właściwie seksowna a buty z torebką do kompletu super .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bogusiu, fajnie że Ci się podoba.
      Pozdrowienia gorące!

      Usuń
  6. Szałowa wakacyjna kreacja ! To teraz tylko trzeba wysłać lalę na jakieś wczasy ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tak! Wczasy by się przydały i Mel, i jej właścicielce :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  7. Cudna jest i wygląda na lalce genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam konto na pintereście . Pinterest jest jak ciekawa książka z obrazkami :)
    Na określanie urody Twoich sukienek zaczyna mi już brakować słów.... :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie miłe słowa...dziękuję bardzo :)
      Pinterest każdego dnia mnie zadziwia na nowo :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  9. Następne Twoje dzieło sztuki, które mnie zatkało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać taki komentarz :)
      Bardzo dziękuję i serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń