wtorek, 8 października 2024

Jesienny, zielony komplet

Przyszła jesień, czy tego chcemy, czy nie. Czasami nas obdarza pięknem słonecznych blasków a czasem poleje deszczem i zaciągnie mgłą. 

Trafiły się teraz ładne, słoneczne przedpołudnia i od razu wykorzystałam je do zrobienia zdjęć. 

Najpierw myślałam o sesji w domu i nawet wykonałam sporą ilość fotografii, jednak kolor ubranek został nieco zakłamany i postanowiłam wyjść z modelką w plener.

Zieleń kordonka jest nadzwyczaj głęboka i piękna. Bardzo chciałam, aby ukazały to zdjęcia.

Pokażę ich wyjątkowo dużo, bo (jak często u mnie bywa) szkoda je "wywalić" bez możliwości pokazania...

Zacznijmy od modelki. Claudette od początku była przypisana temu zestawowi. To przepiękna, wspaniała i bardzo lubiana przeze mnie, panna. 

Niezwykła, nietuzinkowa, pociągła twarz, lekko wydęte usta, wyniosła mina to nasuwa się na początek. Poza tym ma piękny koloryt skóry i cudne (uwielbiam właśnie takie) włosy. Lekko falowane, lekko wzburzone, o pięknej barwie. 

Przyznam, że lalkę bardzo chciałam mieć w swojej kolekcji, ale ciągle coś stało na przeszkodzie. Kto wie, jak długo bym tylko za nią tęskniła, gdyby nie Selinka. Bardzo Ci dziękuję Joasiu 😘

Wróćmy jednak do ubranka. Składa się z 4 części : płaszcza, czapki, bluzeczki i szortów.



Płaszcz wykonany na szydełku z bawełnianego kordonka o gr. 50. Jest długi, sięga ziemi. Zapinany z przodu na 4 guziczki (w postaci cyrkoni). Wykładane klapy, zapinane na cyrkonie oraz kieszenie, w które można włożyć dłonie. 

Czapka dość luźna, nakładana bez związywania, po bokach zwisają jej frędzle.











Bluzeczka szydełkowa zielona, zapinana na 2 guziczki z cyrkoni. Przody złączyłam na karku i dorobiłam wykładany kołnierz. 

Do kompletu szorty, oczywiście szydełkowe, zapinane z tyłu na jeden metalowy, srebrny zatrzask.





 

 

 

 

Zdjęcia poniżej są zrobione w plenerze i na nich jest ubranko w faktycznym kolorze. Barwa jest bardzo efektowna, soczysta i głęboka. Sprawia, że zestaw "na żywo" prezentuje się lepiej, niż na zdjęciach.

















 

 

Jestem pełna nadziei, że dobrnęliście do końca zdjęć i opisu.

 

 

Autopromocja:

Nadmienię tylko, że ubranko znalazło się w ofercie mojego sklepu, więc zapraszam tam wszystkie zainteresowane lalki w skali 1/6 oraz ich Właścicieli 💚💗💛

 

 To wszystko na dziś, bardzo dziękuję Wam za poświęcony czas i uwagę.

Życzę dobrego tygodnia i duuużo zdrówka!





1 komentarz:

  1. Śliczny komplet, podziwiam ile pracy włożyłaś w jego zrobienie Olu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń