wtorek, 7 kwietnia 2015

Nowa sukienka poprawia humor!

          Stwierdziłam, że Ashlynn Ella ma tak skromną garderobę, że koniecznie trzeba coś z tym faktem zrobić!
Bez próżnego gadania, oto nowe ubranko.




Różowa wstążeczka wynikła niejako z przymusu, bo nie miałam tak cienkiej w innym kolorze.
Można ją jednak bez najmniejszego problemu zamienić.







Buty, które założyła na nogi, to oczywiście "dzieła sztuki" od cioci Ewy z "Porcelanowych Lal" !




Sukieneczka jest dość prosta i skromna. Posiada wyższy stan. To chyba pierwsza z krótkim karczkiem, jaką zrobiłam. Dół ażurowy, lekko rozszerzany.


Wstążeczka w kontrastowym kolorze ma ożywić biel sukienki, można też śmiało wpleść ozdobny sznureczek.


Ubranko zapinane jest na plecach na dwa białe (w czarne, fikuśne kropeczki) guziczki.
 Tym samym skończył mi się ich zapas i muszę się rozejrzeć za nowymi.


Chwila słonka skutecznie rozpromieniła Ashlynn Ellę.

Niedługo potem dziewczę aż usiadło z wrażenia, bo słonko schowało się za ciemne chmury i zaczął padać śnieg.


Panna jest jednak zadowolona i z niecierpliwością czeka na prawdziwą wiosnę i prawdziwą sesję 
w plenerze :)))


Tyle klikania i paplania na dziś :)))

Serdeczności dla Wszystkich!




12 komentarzy:

  1. Rewelacja ! Szalenie podoba mi się to połączenie różu i bieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowna jest ta Twoja pannica!
    prawdziwie wiosenna i wdzięczna ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. This dress is really cute and very springy! I am also loving the shoes!

    OdpowiedzUsuń
  4. Prześliczna sukieneczka. Bardzo jej pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się, że zabrała buty Cleo :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowe sukienki faktycznie poprawiają humor, szkoda tylko, że na krótko i trzeba wciąż nabywać nowe;) Ale Ashlynn pewnie będzie długo się cieszyć z tak pięknej kreacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak !! Inka ma rację :):)
    Odpędzam od siebie myśl o kupnie takiej panny , ale nie wiem, jak długo wytrzymam... :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Połączenie bieli i różu sprawia, że sukienka kojarzy mi się z kwiatami jabłoni. Ashlynn Ella wygląda jak rusałka z sadu :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nad urodą Ashlynn nie będę się rozwodzić bo tu akurat moją uwagę przykuła piękna i misterna sukienka, którą zrobiłaś! Nie wiem jak ty dziergasz te maleństwa, ale sukienka jest NIESAMOWITA!!! Ashlynn pięknie ją prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello from Spain: wow, wow ... you sew very well. This dress is very nice. Great pics. Keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka i buty godne córki Kopciuszka! Śliczna!

    OdpowiedzUsuń