niedziela, 27 października 2013

Nowy komplet dla Teresy

         Lubię szydełkować, chyba widać po moich "pracach". Tak mi się wymarzyła nowa sukieneczka dla Teresy. Oczywiście z kordonka "50", bo nie jest zbyt gruby i daje całkiem fajny efekt. Zaczęłam od góry a w dalszej części miałam zamiar doszydełkować spód sukienki. Ale - jak to zawsze prawie bywa - plany zmieniły się w trakcie roboty. Otóż poprzestałam na bluzeczce, którą zapinam z tyłu na haftki a rolę ramiączek spełnia, zapinana na dwa guziczki, szeleczka wokół szyi modelki.
Wykonałam osobno spódniczkę, którą można lepiej wykorzystać, zakładając do innych bluzeczek.
Wzór wzięłam z pięknej serwetki, którą znalazłam w internecie i tak oto powstał biały komplecik, który najlepiej zobrazują zdjęcia. Zapraszam.










          Pewnie zrobię jeszcze fotki innej modelce (bo nie wytrzymam) i je zaprezentuję, więc zajrzyjcie tutaj, jeśli macie ochotę.
olla123

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz