środa, 2 grudnia 2015

Sukienka z trójkątem dla Mackie

          Sukienka powstała szybko. Właściwie tak mnie jakoś naszło i .... jest.
Dumna, to może zbyt wielkie słowo, ale cieszę się, że sukienkę udało się uszyć. Podoba mi się jej kolor a zwłaszcza złoty nadruk na materiale, który czyni ją bardziej elegancką.
Mackie, bo to dla niej została stworzona, wydaje się być zadowoloną...







Barwa cieniutkiej dzianiny jest bardzo ciekawa. Nie wiem, czy to beżowy, czy żółtawy, czy może ecru.... wiem za to, że ze złotem doskonale się komponuje. Ciepłe kolory wspaniale pasują tej ładnej blondyneczce o szarych oczach.
Za jakość zdjęć przeprasza mój aparat fotograficzny i słońce, którego dziś ani na lekarstwo!
Doświetlanie lampą niewiele pomogło...


To pierwsza chyba sukienka, którą uszyłam na podszewce :-)
Powstała taka konieczność, bo materiał był zbyt cienki i prześwitujący. Góra, to właściwie trójkąt, który mi pozostał po uformowaniu paska spódnicy. Górny róg połączyłam z dorobionym na szydełku złotym łańcuszkiem, wiązanym na karku.



Mocno marszczona, dolna część sukni podszyta jest haleczką z takiego samego materiału, lecz bez złotego nadruku. Prezentuje to modelka na zdjęciu poniżej.


Sukienka odkrywa plecy Mackie a dwa zatrzaski dopasowują lekko ubranko do sylwetki.









U mnie jest pochmurno, zimno i bardzo tęsknię za słonkiem!
Tak więc: dużo słoneczka Wam i sobie życzę :)))



22 komentarze:

  1. na skłębione prawie czarne chmury
    taka rozsłoneczniona sukienusia -
    idealna :DDD

    bardzo podoba mi się ten trójkątny
    niby gorsecik - całość - radosna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tak uważasz! Miano "radosnej sukienki" baaardzo mnie satysfakcjonuje :)))
      Dziękuję i ślę serdeczności!

      Usuń
  2. Elegancko i z klasą :) Panna może spokojnie zaliczyć jakieś koktajl party :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panna by się z chęcią na takie party wprosiła... :)))
      Pozdrawiam bardzo serdecznie!

      Usuń
  3. Genialna kreacja ! Powiedziałabym, że już w klimacie karnawałowo- sylwestrowym :) Nie myślałaś kiedyś o rozkręceniu własnego butiku z takimi szałowymi kieckami ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żartuj sobie ze mnie :))) Kiecka fajnie leży na lalce, ale nie pokusiłabym się o rozkręcenie biznesu! To, niestety, nie dla mnie. Tu akurat główną rolę gra materiał, fajny, elastyczny, zdobiony... i fart! :)))
      Serdecznie Cię pozdrawiam!

      Usuń
  4. Sukienka cudeńko ,ja także siedzę popołudniami przy maszynie ,Mam wiele zaległości ,wiele lalek czeka na kreację.Pogoda paskudna ,szaro i deszczowo .Zdjęcia marnie wychodzą przy sztucznym świetle .Postanowiłam uszyć jedną sukienkę dziennie no i powolutku czas brać się za porządki świąteczne. Ale od czego zacząć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi porządkami to Cię rozumiem :-) Najgorzej jest zacząć, potem jakoś leci :)))
      Z szyciem wieczorami też u mnie krucho, zdecydowanie wolę w dzień. No, ale jak wszystko robić w dzień, kiedy taki krótki? :)))
      Serdeczności!

      Usuń
  5. Śliczna sukienka, w sam raz na święta, a nawet na Sylwestra.
    Mam ten sam problem ze zdjęciami, przydałby się lepszy aparat i pewnie trochę sprzętu oświetleniowego.
    Podziwiam zdjęcia na niektórych blogach i złoszczę się, że przez złe oświetlenie moim zdjęciom brakuje tak wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tak miłą opinię :-) Dobry sprzęt i umiejętności to podstawa. Ja się bawię, tym co robię a brak presji działa na moją korzyść i dobre samopoczucie :-)
      Pozdrowienia gorące!

      Usuń
  6. Oh! Olla, to jest piękne! Zrobiłeś wspaniałą pracę na tej sukience! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, Linda!
      Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  7. Wow, wspaniała kreacja! I bardzo podoba mi się sceneria zdjęć, to ciepłe światło pasuje do koloru sukienki i karnacji Mackie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyszło lepiej niż przypuszczałam :-) Ten brak światła mnie wykańcza ;-)
      Mackie to fajna modelka i ładna dziewczyna. Praca z nią to połowa sukcesu :)))
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Hello from Spain: I really like your Mackie. She is wearing a fabulous dress. Great pics- keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewo. Takie słowa sprawiają wielką radość :)))
      Pozdrowienia serdeczne!

      Usuń
  10. Ills, this dress is absolutely beautiful. Your doll looks so glamorous in it as well. Bravo!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely dress and the music playing in the background adds a great atmosphere.

    OdpowiedzUsuń